[125p]BILSTEIN-górne mocowanie amortyzatora przód na 4 śruby

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy któryś z kolegów Furiatów ma takie rozwiązanie w swoim 125p i chciałby się pochwalić nim na fotce poglądowej ? byłbym wdzięczny.

mały OT:

1.czy połaczenie Bilsteina z seryjną sprężyną (nową) w 125p z ohvką pod maską to dobry pomysł?? jeśli nie to proszę nie bijcie

2.Mar125,Blady & co. na ile macie sklepane resory w swoich dfach,lub na ile polecacie sklepać? ja mam 3 lagowe od 125p kombi i seryjne kolumienki z tyłu??

moje 125p na seryjnym zawiasie opona 165/65 R 13

z góry dzięki.Pozdro Kuba

[ wiadomość edytowana przez: qbus125rally dnia 2008-03-03 14:57:27 ]
  
 
Z seryjną sprężyną napewno będzie poprawa,ale polecam z truckiem
Górne mocowania u nas są na seryjnych dwóch śrubach i wytrzymują różne skoki i dziwne ewolucje
Tył: zdaje sie na 12cm (Blady o pamięcio absolutna ile tego było? ), kolumienki na zero.


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
a czy resor na 12cm plus seryjna kolumienka(narazie mało czasu i strach że się nie odkręci od budy) to bedzie dobrze. chce uzyskac efekt przód wyżej od tyłu.
  
 
ja mam seryjne kolumienki, a sprezyny od trucka minus 2.5 zwoja i tył jest leciutko nizej niz przod, a do tego na tył mam zamiar dac nizszy profil niz jest (teraz mam 195/55)
  
 
ja mam strzałke ugięcia około 16 (tyle miało być , a co wyszło panu kowalowi to inna bajka) i kolumienki na ZERO, resory 3 lagowe , druga laga cieta z głównej , trzecia to seryjna druga .
Mar ma drugą lade seryjną i trzecią dorabianą któciutka , strzałke coś koło 12-13 , ale panu kowalowi wyszło chyba mniej
przód ja mam trucki -2.5 zwoja , mar ma springi z rajdowego poldka , efekt porównywalny z moim . 4 X bil mocowany jak w serji.
  
 
Witam.
Co zrobiliście z odbojami przy skróceniu sprężyn o 2,5 zwoja. Mam u ?siebie w borewiczu ciachnięte 2 zwoje, odboje podcięte o 1/3 i zawieszenie praktycznie nie ma skoku. Fakt że mam tylko monroe sensatrack. Czyżby bilstein podnosił tak auto?
  
 
po skróceniu trakowskich springów o 2.5 zwoja masz do odbojów odległość jak w seryjnym zawiasie i nic nie trzeba z odbojem robić , zawieszenie pracuje w pełnym zakresie .
coś przekombinowałeś.
  
 
U mnie jest tak jak w dziale sportu FSO



  
 
Cytat:
coś przekombinowałeś


A co tu można przekombinować? Czy ma znaczenie, z której strony się tnie? Chyba, że nie były to sprężyny od trucka, o czym zapewniał mnie sprzedający.
  
 
Cytat:
2008-03-03 23:05:51, JanKo pisze:
A co tu można przekombinować? Czy ma znaczenie, z której strony się tnie? Chyba, że nie były to sprężyny od trucka, o czym zapewniał mnie sprzedający.


może i były,ale już w kiepskim stanie?
U mnie na odbojach stał jak miałem springi ponad 3 zwoje ciachnięte(chyba 3.5zwoja było)

mocowanie wygląda fajnie,ale wydaje mi sie niepotrzebne(mże jak sie często amory zmienia i cierpią gwinty,ale u Bladego/Pomarańczy/u mnie sa bile (u chłopaków z ciężkim 2.0) i nic ....

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Sprężyny nówki sztuki nie śmigane.
  
 
Mar , u ciebie było 3.75 zwoja z trucka ciachniete i jeszcze bylo do odbojników 1.5 cm jak stał

  
 
dzięki za podpowiedzi, myśle że ja utne trucki o 2 zwoje,choć chętnie przetestuje opcje z seryjną sprężyną od 125p -1 zwój.

moje bile mają skrócony skok (Winiar pamiętasz ile?) i są cholernie twarde-w porównaniu z nówkami B6 do Audi quattro.i boje się troche o bude bo nie jest obspawana

ale kto nie kombinuje ten nie wie
  
 
wiesz moje bile w kaszlu sa10x twardsze niz przednie amory w audi a4 ale jeszcze mi szyby nie wypadaja
  
 
tak napisałem bo tylko Bile od audi miałem dla porównania.tak jak mówie przetestuje sobie oba warianty...a co
  
 
Cytat:
2008-03-04 11:28:12, qbus125rally pisze:
dzięki za podpowiedzi, myśle że ja utne trucki o 2 zwoje,choć chętnie przetestuje opcje z seryjną sprężyną od 125p -1 zwój. moje bile mają skrócony skok (Winiar pamiętasz ile?) i są cholernie twarde-w porównaniu z nówkami B6 do Audi quattro.i boje się troche o bude bo nie jest obspawana ale kto nie kombinuje ten nie wie



przytnij trucki 2 zwoje (zawsze można dociąć a podłużyć się już nie da)z motorem dohc jest Ok
olej orginalne sprężyny
sprawdż czy amor nie jest w krańcowym położeniu max rozciągnięty jak auto stoi w tedy to jest źle i musisz dąć krótdszą spręż
pozdr
  
 
a mi mocowanie na 4 śruby się bardzo podoba , u mnie seryjne gwinty się pourywały pod wpływem kilku skoków ( amorki zalane hipolem ) , wymieniłem gwinty na takie o twardości 10.9 i było ok
  
 
no ale bilsteiny nie sa zalane hipolem...
  
 
Cytat:
2008-03-05 19:54:49, Poochaty pisze:
no ale bilsteiny nie sa zalane hipolem...




oj zdecydowanie to nie to samo operacja przekładki zakończyła sie u mnie sukcesem.pierwsze 50 kilometrów za mną i pierwsze wrażenie jest TWARDO (niewiedziałem ze mam taką nierówną ulice pod domem)

Fiatol w prowadzeniu zmienił sie drametralnie na plus oczywiście.
  
 
tylko ze hipol nie spelnia w ogole swojej roli bo jest za gesty...