Huczy z tyłu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam taki oto problem. Od jakiegoś czasu coraz głośniej huczy i te huczenie wyraźnie dobiega z tyłu. Zaczyna się mniej więcej od 80 km/h po czym przy 120km/h cichnie i znów coraz głośniej od 140. Co ciekawe, że przy nierównej drodze są momenty wyciszenia, oczywiście związane z występowaniem bujania i jego amplitudą. i jeszcze jedna ciekawa obserwacja, przy dosyć ciasnym łuku w lewo lub na prostej drodze ale przy gwałtownym skręcie w lewo, ustaje po czym po powrocie na prosty tor jazdy ponownie huczy. Mam nadzieję, że to nie most.
Pozdro.
  
 
Jakbyś użył wyszukiwarki, to byś już wiedział, że to łożysko i prawdopodobnie z prawej strony... ale po co, jak można założyć kolejny wątek i pieprzyć resztę...
  
 
Ja też stawiam na łożysko. "ale po co, jak można założyć kolejny wątek i pieprzyć resztę..." Poco te nerwy. Sądze że jedna zaleta tej stronki to wzajemna pomoc. Nerwy są tu nie potrzebne. Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2008-03-16 16:30:14, BoruPl pisze:
Poco te nerwy. Sądze że jedna zaleta tej stronki to wzajemna pomoc. Nerwy są tu nie potrzebne. Pozdrawiam.


Owszem, nie sa potrzebne, ale kolega od wczoraj na forum nie jest i podejrzewam, ze wie co to wyszukiwarka i do czego sluzy.
  
 
Cytat:
2008-03-16 15:34:16, Keraj_zyr pisze:
Witam. Mam taki oto problem. Od jakiegoś czasu coraz głośniej huczy i te huczenie wyraźnie dobiega z tyłu. Zaczyna się mniej więcej od 80 km/h po czym przy 120km/h cichnie i znów coraz głośniej od 140. Co ciekawe, że przy nierównej drodze są momenty wyciszenia, oczywiście związane z występowaniem bujania i jego amplitudą. i jeszcze jedna ciekawa obserwacja, przy dosyć ciasnym łuku w lewo lub na prostej drodze ale przy gwałtownym skręcie w lewo, ustaje po czym po powrocie na prosty tor jazdy ponownie huczy. Mam nadzieję, że to nie most. Pozdro.




czesc !

mialem a reczej mam ten sam problem, ja stawiałem na podpore wału i łozysko ale z kołem tego nie wiązałem umnie huczenie zaczyna sie przy 80 a znika przy 90 są tacy co twierdzą że to skrzynia biegów ale tak sie przysuchuje i wydaje mi sie że to raczej z tyłu w reojanach tylniego zawieszenia.
  
 
Cytat:
2008-03-16 15:38:29, sewcio pisze:
Jakbyś użył wyszukiwarki, to byś już wiedział, że to łożysko i prawdopodobnie z prawej strony... ale po co, jak można założyć kolejny wątek i pieprzyć resztę...



a nie lewe? Podczas skrętu w lewo tylne lewe jest bardziej obciążne i przestaje .... czy odwrotnie?
  
 
Cytat:
2008-03-16 18:11:07, PiotrS pisze:
a nie lewe? Podczas skrętu w lewo tylne lewe jest bardziej obciążne i przestaje .... czy odwrotnie?



U mnie, jak prawe łożysko było walnięte, to przy skręcie w prawo cichło, a przy skręcie w lewo huczało na maksa, chyba tak to było...
Wystarczy podnieść auto, poruszać i pokręcić kołami i wszystko stanie się jasne
  
 
Skręcając w prawo obciążona bardziej jest lewa strona odwrotnie sprawa się ma gdy skręcasz w lewo.
  
 
Cytat:
2008-03-17 00:11:27, Nelson pisze:
Skręcając w prawo obciążona bardziej jest lewa strona odwrotnie sprawa się ma gdy skręcasz w lewo.



No to dobrze pamiętam
  
 
Reasumując walniete jest to łozysko które cichnie w skręcie

prawe gdy cichnie w prawym skręcie.
lewe gdy cichnie w lewym skręcie.

Czyli dobrze pamiętałem...



[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2008-03-17 09:30:11 ]
  
 
Cytat:
2008-03-16 18:11:07, PiotrS pisze:
a nie lewe? Podczas skrętu w lewo tylne lewe jest bardziej obciążne i przestaje .... czy odwrotnie?



źle pamiętałeś...
  
 
Żeby było zabawniej, jutro jadę na zmianę prawego łożyska

To jakaś dziwna sprawa jest, najpierw szyby przednie zaczęły masowo padać, teraz zaczyna się z łożyskami... Co będzie następne? Stabilizatory, tulejki, wysyp rudej jak wszyscy umyją w końcu auta po zimie?
  
 
Cytat:
2008-03-16 18:11:07, PiotrS pisze:
a nie lewe? Podczas skrętu w lewo tylne lewe jest bardziej obciążne i przestaje .... czy odwrotnie?



jak skręcasz w lewo i cichnie to prawe, jak skręcasz w prawo i cichne to lewe
  
 
Cytat:
2008-03-17 09:47:48, sewcio pisze:
źle pamiętałeś...



E dobrze pamiętałem
jak w lewo i cichnie to lewe itd

natmiasta źle pamiętałem, które jest dociążane

a to jest tak
jak w lewo to prawe jest dociążane (auto sie buja w prawo)

i dlatego jak skręcasz w lewo to lewe jest odciążane i przestaje huczeć ...

a marios pisze odwrotnie....


poddaje się
  
 
Cytat:
2008-03-17 17:39:37, PiotrS pisze:
a to jest tak jak w lewo to prawe jest dociążane (auto sie buja w prawo) i dlatego jak skręcasz w lewo to lewe jest odciążane i przestaje huczeć ...



Sam siebie zamieszałes :]
  
 
Zjebane jest któreś łożysko z tyłu, i tyle
  
 
Cytat:
2008-03-17 17:42:28, Mr_B pisze:
Sam siebie zamieszałes :]



No to chyba juz wyjaśniłem nie musisz podkreślac...

....czy moze masz problem z przeczytaniem

to prawe jest """""dociążane""""
to lewe jest '''"""odciążane""""'

  
 
Cytat:
2008-03-17 17:39:37, PiotrS pisze:
jak w lewo to prawe jest dociążane (auto sie buja w prawo) i dlatego jak skręcasz w lewo to lewe jest odciążane i przestaje huczeć ... a marios pisze odwrotnie.... poddaje się


o to to to
  
 
Cytat:
2008-03-17 17:46:13, PiotrS pisze:
No to chyba juz wyjaśniłem nie musisz podkreślac... ....czy moze masz problem z przeczytaniem to prawe jest """""dociążane"""" to lewe jest '''"""odciążane""""'



No w takim razie ja niedoczytałem i ja sie zamieszałem ... a ty strasznie wrażliwy jesteś... bomba



[ wiadomość edytowana przez: Mr_B dnia 2008-03-17 18:17:18 ]
  
 
Ja wrażliwy? Nie... pomyślałem, że nie doczytałeś i napisałem spokojnie ....nie martw się jam jest dyslektyk z krwi i kości ale staram się .... a i tak coś zjem od czasu do czasu