Ford Explorer do zagazowania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.Jak w tytule ,czy ktoś może coś doradzić?
Silnik 4.0 L , 207 KM,kolektor plastikowy,tylko sekwencja.
I jeszcze jedno pytanko o instalacje Elpigaz czy polecacie je i jak z fachowością autoryzowanych montażystów?
Z góry dzięki i pozdrawiam.
  
 

No panowie,czyżby nikt nie gazował terenówki,żadnych doświadczeń?

A odnośnie Elpigazu jakieś oceny instalacji,gazownik po rozmowie telefonicznej zachwalał,że niemal bezproblemowe i zawołał za sekwencję 4000 pln. Hm,chciałoby się taniej ok.3 -3.5 tys. Pytanie,czy za tyle da się i czy bedzie to to lotoć?

Poradźcie coś, pozdrawiam wszystkich.
  
 
witam 6 cylindrów mozna taniej i to znacznie.
i mam pytanie który to jest rocznik bo mozna też i na 2 generacji.
robiliśmy kilka dni temu ten motor z 1999 roku. ale na 4 generacji.
  
 
Rocznik 1998 silnik sohc , myślę że 4 generacja wchodzi w grę.
Croma dziękuję i liczę na dalsze sugestie.

Pozdrawiam.
  
 
witam.
proponuję STAG 300 lub SEC firmy LECHO. RAILE czerwone. lub MAGICJETy
  
 
dzwoniłem do dwóch gazowników i
pierwszy proponuje zenita z waltekami za 3600zł,
drugi sirocco za 3200zł tez chyba na waltekach.

Co sądzicie o tych instalkach,jak będą chodziły w 6 cyl.amerykanach?
Czytając forum explorera można wnioskować ,że silniki te nie mają problemów z czasami wtrysku i można stosować "zwykłe"walteki a nie koniecznie
walteki bfc
Zgóry dzięki za wszelkie odpowiedzi
  
 
Cytat:
2008-02-08 20:59:06, koar pisze:
Witam wszystkich.Jak w tytule ,czy ktoś może coś doradzić? Silnik 4.0 L , 207 KM,kolektor plastikowy,tylko sekwencja.



zaczalbym od 1 generacji na Blosie. tylko sam blos to nie wszystko , pozostałe komponenty muszą być dobrze dobrane, reduktor AT90E o odpowiedniej mocy, rurka oczywiście 8mm.

Jeśli taki zestaw nie będzie zdawał egzaminu, dopiero wtedy zleć instalacje wtrysku za pare tysięcy, stracisz tylko koszt BLOSa (300zł) bo reszta instalacji będzie taka sama.
  
 
Witam. Mam pytanie czy instalacja blosa w tym samochodzie jest zgodna z przepisami??
  
 
Ale mi chodzi wyłącznie o 4 generację.
Pierwsza czy druga nie wchodzi w grę.
  
 
Witam,

Blue827 nie siej człowiekowi zamętu w głowie. Podciśnieniowy parownik od II generaci stosowany do BLOS'a nie nadaje się do sekwencji. Poza tym BLOS jest do 150KM, a nie do 207.

Zgodna z przepisami jest pod warunkiem, że oprucz BLOS'a zastosujemy silnik krokowy sterowany komputerem, lub zastosujemy BLOS'a elektronicznego również sterowanego komputerem.
  
 
Cytat:
2008-03-18 11:59:54, RafalT pisze:
Witam, Blue827 nie siej człowiekowi zamętu w głowie. Podciśnieniowy parownik od II generaci stosowany do BLOS'a nie nadaje się do sekwencji. Poza tym BLOS jest do 150KM, a nie do 207. Zgodna z przepisami jest pod warunkiem, że oprucz BLOS'a zastosujemy silnik krokowy sterowany komputerem, lub zastosujemy BLOS'a elektronicznego również sterowanego komputerem.



dlaczego podciśnieniowy? ja mam reduktro AT90E sterowany elektrozaworem, podciśnieniowe parowniki (reduktory) stosuje się raczej do gaźnikowców, i to ze względów bezpieczeństwa aby zamknąć dopływ gazu gdy zgaśnie silnik (brak podciśnienia).

Autor twierdzi że 'tylko 3 lub 4 generacjia' ale niech to uzasadni?

Ja też kiedyś myśłałem że do nowoczesnego silnika to tylko wtrysk, a 1 generacja to najwyżej do dużego fiata. Ale jeżdzę na Blosie już 4 miesiące, a silnik 2.7 hondy mam naszpikowany elektroniką , pełno różnyych rurek podciśnieniowych , różnych czujników, zmienna długość dolotu. A chodzi to na 1 generacji rewelacyjnie, pali też mało.

Jak by nie był nowoczesny i skomplikowany silnik benzynowy, to podstawowa zasada działania jest taka sama jak w polonezie, tłoki sprężają mieszankę, iskra zapala.

I wogóle 1 generacja to mniejsza ingerencja w silnik, jaki zakład zdejmuje kolektory przed wierceniem? a potem te wióry lecą do silnika poza tym już samo czytanie tego i innych for o lpg świadczy ile kłopotów sprawiają instalki wtryskowe. Niestety ale jak coś jest skomplikowane, zależne od różnych czujników to nie może być bezawaryjne.

Co innego 1 generacja , prosta do bólu. Ale jeden warunek, musi być dobrze wykonana, z głową, na dobrych podzespołach, a nie jakichś najtańszych.

A odnośnie legalności, to taki niestety jest system że już z góry wszyscy są winni i wszystko jest nielegalne, w razie potrzeby na każdego znajdzie się haka, chociażby za słuchanie mp3jek w aucie.
Wystarczy dołożyć jakiś otwarty register z kabelkami dla jakiegoś nadgorliwego digagnosty. Przecież to nie jest jakaś zbrodnia, tylko debilne przepisy


--------
edit: właściwie to moj tekst jest troche bezsensu. Koar wyraznie sie pyta o 4 generacje.


[ wiadomość edytowana przez: blue827 dnia 2008-03-18 17:24:53 ]
  
 
Blue827 powinieneś zostać wychłostany batem na rynku za takie doradzanie.