[DOHC]Weber 34ADF-modyfikacje

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z jakich gaźników podchodzą dysze powietrza i paliwa do Webera 34adf z dohca,mowa oczywiście o takich dyszach które mogę dostać w sklepie bez większego szukania.
Obecnie w moim adfie mam seryjne dysze ale chcę się pobawić z doborem dysz w tym gaźniku,żeby moja dwulitrówka trochę lepiej się zbierała.Najważniejsze dla mnie jest to żeby wymiary zewn.dysz były identyczne jak z tymi z adf bo o średnice otworów nie martwię się bo i tak będe sam je powiększać.
Z OHV dysze nie pasują,dzisiaj już porównywałem.
Mojego adfa troche poprawiłem,polerki gdzie trzeba było,w dyfuzorach są wlutowane pręty na krzyż no i usunąłem wady typu głębokie zarysowania na dyfuzorach itp.

  
 
ja miałem z malucha, ale w chuj palił.
  
 
a jak z osiągami? Silnik dławił sie itp czy cały czas ciągnął do góry Spalanie to sprawa podrzędna w moim przypadku.
  
 
dławił się zdecydowanie mniej niż na seryjnych, szedł trochę lepiej niż na serii ale oszałamiającej różnicy nie było.
  
 
dysze paliwa powinny pasować takie jak do większości Weberów (wyguglałem stronę z fotkami):

dysze paliwa

a powietrza nie pamiętam - spójrz na te:


dysze powietrza

może o nie chodzi?

[ wiadomość edytowana przez: napoleo dnia 2008-03-12 18:28:27 ]

[ wiadomość edytowana przez: napoleo dnia 2008-03-12 18:28:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: napoleo dnia 2008-03-12 18:43:16 ]
  
 
Siemanko panowie ja właśnie zakładam webera 34 adf do mojego dohca 1.6 . Gaźnik jak i silnik po pełnym remoncie . I mam takie pytanie myślicie żeby zmniejszyć dysze w gaźniku na takie jak ma 1.6 czy zostawić orginalne z 2.0 ? Bo nie wiem jak to będzie chodzić. Pozdro
  
 
Narazie zostaw seryjne,dopiero gdy coś nie będzie Ci pasic to zmienisz dysze na mniejsze.
  
 
panowie a tak apropo seryjne średnice w 2.0 dohc to??
  
 
są i biegu jałowego (nie wiem czemu wcześniej ich nie znalazłem):

dysze biegu jałowego

szkoda, że tylko w jednym rozmiarze...

  
 
Ej panowie składałem owego webera 34 adf no i tak dysze paliwa jakie dostałem w zestawie do reperacji gazników 117 i 130, powietrze orginał co były 170 i 175 , co do emulsji to dziwne jakies jedna to F5 a druga to tak pałeczka z dziurkami , myślicie że to będzie banglać ??? No ale nic. Mam prośbę jako iż mam swapanego 1.6 z tailami z 2.0 potrzebuje małej pomocy. Potrzebował bym paru fotek gaźnika ze zdientom obudową filtra powietrza z paru stron . No i to tyle w sumie pozdro
  
 
a ja mam pytanie, jak postawic obok siebie gaznik 34adf i polonezowski to ktory jest wyzszy ????? serio pytam
  
 
no polonezowski tak sadze ..a czemu pytasz ?
  
 
trzeba zrobić wlot na masce a nie szukać niższego gaźnika
  
 
Cytat:
2008-03-21 11:32:24, Barti125pGRT pisze:
no polonezowski tak sadze ..a czemu pytasz ?


bo mu się maska nie zamyka
  
 
ja myśle że sie turbinka kowalskiego z mikserem nie mieszczą
  
 
bimber,różnica jest tak nie wielka,że nie poratuje Cie żaden gaźnik,najprościej będzie wrzucić poduszki silnika z opadniętej ohv Wtedy cały silnik zejdzie z 2-3cm niżej
  
 
hehehe poduszki zmienie, garb w masce tez zrobie a pytam bo bede zapodawal ten adf i nie chce potem garba w masce powiekszac heheheh
  
 

Mogę Ci takiego zrobić :]
  
 
chcem bardzo chcem to kiedy
  
 
po świetach zadzwoń