Świece sportowe spiralowe brisk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dziś gadając z kolega jeżdżącym omega dowiedziałem sie o podobno świetnych czeskich świecach spiralowych brisk
maja coś tam dawać ale oczywiście nikt nie wie co nikt nie był mi w stanie wytłumaczyć jak to działa czy warto w to pakować kasę ..
pytam więc wiecie coś?
  
 
Cytat:
2008-09-07 18:41:56, greenberg pisze:
dziś gadając z kolega jeżdżącym omega dowiedziałem sie o podobno świetnych czeskich świecach spiralowych brisk maja coś tam dawać ale oczywiście nikt nie wie co nikt nie był mi w stanie wytłumaczyć jak to działa czy warto w to pakować kasę .. pytam więc wiecie coś?


wiemy coś

.tyle, że zdrowo ten Tfuj omegowiec zafantazjował z tą spiralowością.
...Sądzę że chodziło mu o coś z grupy BRISK Premium..czyli albo LGS albo ZC/ZS..czyli take:

BRISK .."bez elektrod"

a z BRISKA masz do wyboru jeszcze świece z serii : A_Line, Extra, Silver (głównie dla LPG), Platin, i Super

Z 10 lat jeżdżę na BRISK-ach...nigdy mnie nie zawiodły ..a LGS-y miałem w Espero 1,8 na LPG...Hulało to jak burza!! ...(mimo , że teoretycznie nie są zalecane dla auta zasilanych gazem )


Z doświadczenia powiem tylko , że świece serii Premium są b.wymagające ...i nie tolerują żadnych, nawet najmniejszych niedomagań układu zapłonowego ..szczególnie tej wysokonapięciowej części .....jeśli słyszysz jakieś złe na ich temat opinie to w 99,7% wynikają one właśnie z tego , że ktoś zamontował je w aucie z np. "delikatnie niesprawnym" zapłonem.
  
 
Cytat:
2008-09-07 18:41:56, greenberg pisze:
maja coś tam dawać



Dają szybsze opróżnienie portfela chyba tylko.
  
 
jak maja dawac wieksza iskre czy tez silniejsza to pewnie wiecej prądu potrzebują--czyli jak jest wsio ok to bedzie jeszcze lepiej a jak cos z układem zapłonowym zaszwankuje to silnik nie zapali wcale
szkoda kasy raczej-chyba ze zamienic cewke zapłonowa na silniejsza(tylko jak ja dopasowac?) i kable na niskooporowe
bedzie wiec wieksze obciazenie na palcu i kopółce--czyli pewnie beda sie szybciej wypalac--efekt słaba iskra i stoimy

  
 
Jeśli chodzi o brisk premium to miałem w espero. Różnica, jeżeli jakakolwiek jest, to niezauważalna.
  
 
Cytat:
2008-09-07 23:49:08, pawel12356 pisze:
jak maja dawac wieksza iskre czy tez silniejsza to pewnie wiecej prądu potrzebują--czyli jak jest wsio ok to bedzie jeszcze lepiej a jak cos z układem zapłonowym zaszwankuje to silnik nie zapali wcale szkoda kasy raczej-chyba ze zamienic cewke zapłonowa na silniejsza(tylko jak ja dopasowac?) i kable na niskooporowe bedzie wiec wieksze obciazenie na palcu i kopółce--czyli pewnie beda sie szybciej wypalac--efekt słaba iskra i stoimy


Nic z tych rzeczy się nie działo

...4 lata praktyki pozwala mi stwierdzić, że snujesz teorie błędnego rycerza ...