Strumienica Mugen podłużna do 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam kumpel ma strumke Mugen podłużną od hondy civic 1,4 na garażu i szkoda jej tak trochi samotna taka leży nieużywana... Mam kolektor GSI wywalił bym I tłumik przelotowy od poldka, wstawił strumke potem rura od poloneza, rura zamiast tłumika II, i III przelotowy tłumik z KO . Pytanie czy ktoś próbował z tym modelem? Czy wogóle sobie odpuścić i zalać trochę gazu zamiast stać na kanale
  
 
W moim przypadku (kolektor gsi, I tłumik przelotowy caro i dalej rura, albo kolektor gsi, I tłumik przelotowy caro i dalej rura zakończona przelotowym ze 125p) wywalanie tłumików dało tylko odwrotny do zamierzonego skutek.
Silnik stracił moc, jeździł gorzej niż przed przeróbką.

Za to odgłos był zajebiaszczy, hehe Przejeżdżając włączały się alarmy w zaparkowanych autach.

Reasumując - lepiej zatankować i sobie pojeździć. Poza tym, za taki wydech policja może dowodzik zabrać.

[ wiadomość edytowana przez: czeczun dnia 2008-03-26 11:59:31 ]
  
 
Ja mam niestandarwody III tłumik od wujka zrobiony z KO, I mam od caro i chodzi bardzo cicho ale basowo, wręcz ślicznie. O mocy nie mogę nic powiedzieć bo odkąd zacząłem kombinować z gazem, gaźnikiem i zapłonem nie mogę dojść do ładu heh.
  
 
Empirycznie sprawdzone-po zastąpieniu w 125p pierwszego tłumika rura robi sie straszliwie głośny natomiast w subiektywnym odczuciu osiągi spadają wyraźnie. U mnie sprawdziły sie 2 konfiguracje 1 seria i rura zamiast drugiego i tłumiki końcowe w miejsce 1 i 2