Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-SerU- Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2004-05-01 22:28:05 Hmmm....Jakby to ująć....Tam nie ma jednego simmeringa (u) tylko 2, nie klucz 20 tylko 38, nie 13 na obudowie tylko 10, do wyminay najlepiej zdjąć obudowę rozrządu, coś drogie te simmeringi i paski. Jak cieknie, to wymienić oba (na wale i wałku) Jak to się poskłada, to należy sprawdzić, czy znaki na kołach rozrządu się zgadzają bo może być kiepsko jak nie. No i simmeringu raczej się nie odkręca.Poza tym OK ![]() [ wiadomość edytowana przez: -SerU- dnia 2004-05-01 22:30:36 ] |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-05-01 23:07:55 Właśnie do wymiany simeringów najlepiej zdjąć obudowę.I trzeba uważać co się kupuje,ja miałem takie simeringi że nie chciały się trymać w obudowie-trzeba je było wkleić na silikon. |
![]() BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2004-05-02 00:38:19 Ja ostatnio wyjmowalem skrzynie u siebie.I musze powiedziec ze we dwoch w kanale spokojnie mozna to zrobic.Najgorzej jest z wlozeniem ale jakos idzie sobie poradzic.
Co do odkrecania kola pasowego to zawsze gdy odkrecalem zapieralem klucz(bez zadnej rury) i lekkie cykniecie rozrusznikiem.Sruba zawsze sie ruszyla i nie bylo problemu z odkreceniem,przynajmniej u mnie |
![]() CAr Ford Focus 1.4 16V Silniczek śmiga po lesie :) | 2004-05-02 10:32:32 Simmeringi sa po takiej w ostrowie ale nie wiem jak u was, moze sa tansze. |
Woj-o772 Polonez Wrocław | 2004-05-02 11:17:34 Jakby być aptekarzem to sa nawet 3 jeszcze z tyłu na wale ![]() |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-05-02 13:50:20 Ok koszt operacji wyniesie mnie ok. 100 zł + części wiec wole oddać do mechanika. |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-05-22 14:11:08
Będe robił, może nie sam, ale bede się przyglądał to się z wami podziele moimi spostrzeżeniami. |
![]() Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-05-22 14:20:57 wystarczy wyjac skrzynie, odkrecic dzwon, z prowadnicy lozyska wyciskowego wydlubac starego simmeringa i zlozyc do kupy
ogolnie rzecz biorac lekka robota |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-05-22 14:28:47 No moze gdyby nie to wyciąganie skrzyni. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-12-05 15:45:47 Czy ktoś mógłby jakoś bardziej szczegółowo opisać proces odkręcania i przykręcania skrzyni, oraz wymiany uszczelniacza na silniku? Jakieś kruczki, rzeczy na które warto zwrócić uwagę? Czeka mnie niestety ta wątpliwa przyjemność w najbliższym czasie... Na szczęście mam i garaż i kanał. ![]() |
![]() pablo_fso Miłośnik FSO R.I.P. Polonez Atu p ... Wola | 2007-12-05 16:56:01 Dla mnie akurat temat na czasie .. Wymieniałem dwa razy simmering na wale i cholera dalej cieknie ..Mechanik powiedział, że jest "mały rowek na wale" .. Gdzie indziej szukać przyczyny czy to będzie jednak ten "rowek" ? |
![]() nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2007-12-05 23:58:32 po 1 kup firmowy uszczelniacz dwuwargowy, kierunkowy, olejoodporny a nie taki za 10zł
po 2 uszczelniacz trzeba RÓWNO nabic po 3 - Koot życzę milego targania skrzyni z waskiego tunelu ![]() ![]() |
oprawca_1978 Polonez Warszawa | 2008-05-05 10:25:11
Ja pamiętam, że jak się odepnie wał w Polonezie czy Fiacie i odkręci tylne zawieszenie zespołu silnik skrzynia (do do podłużnicy przykręcane) to całość sama opada w dół i jak się śrubki popuści, to skrzynia wypada w objęcia sama, byle poodkręcać wszystkie śrubki, przewody, sprzęgło, to sama wylatuje. Odkręcony wał na spokojnie idzie na bok, przeguby dają możliwość machania nim, odkręconym, na prawdę dobrze. By nie przeszkadzał, jak podwiesiłem go na drucik do wydechu. |