MotoNews.pl
  

Sprzęgło - ślizga się

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie, mam początki ślizgającego się sprzęgła, mianowicie, chcąc gwałtownie przyśpieszyć obroty wskakują na 5 tyś, po czym nagle spadną i jest szarpnięcie, jednym słowem za sprzęgła się.
Czy podciągnięcie sprzęgła coś da??
  
 
możesz raczej spróbować popuścić linkę ,sprzęgło w miarę zużywania się naciąga linkę, mk6 jest to ustawiane na bieżąco ,w Twoim modelu jest śruba na pedale i co jakiś czas trzeba wyregulować ,ale w Twoim przypadku może być już za póżno...
  
 
Na pedale sprzęgła masz śrubę na klucz imbus - 6. U mnie się wczoraj zaczęło troszkę ślizgać - szybka regulacja i jest ok - (125kkm mam zrobione)
  
 
Dobra panowie dziękuje Jutro zabieram się do roboty
  
 
To nie jest dużo roboty - ja dzisiaj przez wyjechaniem do pracy sobie troszkę podregulowałem (nigdy nie wiem w która stronę i kręcę o pół obrotu i sprawdzam czy się poprawia czy nie). Ale chyba będę musiał jeszcze troszkę poprawić.

Jak obadasz gdzie jest ta śruba to stojąc w korku nawet sobie poprawisz
  
 
Byłem w warsztacie i mechanik powiedział mi ze tam są samo regulatory i że sprzęgło do wymiany to ja już sam nie wiem, jest to prawda co powiedział mechanik
  
 
Witam

owszem w MKVII jest samoregulator ale także jest śruba o której koledzy piszą ...
Ja proponuje zrobić tak - najpierw podregulować śrubą a jak to nic nie da to znaczy że już sprzęgło do wymiany...
  
 
Mi podregulowanie śrubą pomogło na 2 tys. km. Pewnego dnia już z podziemnego garażu nie wyjechałem
  
 
Cytat:
2008-01-15 20:42:00, Skolmi pisze:
Mi podregulowanie śrubą pomogło na 2 tys. km. Pewnego dnia już z podziemnego garażu nie wyjechałem


Daj znać ile kkm miało sprzęgło i czy wymieniałeś całe czy tylko samoregulator.
  
 
popuściłem na śrubie o 4 obroty i nareszcie się to uspokoiło zobaczymy co będzie dalej
  
 
A gdzie dziękuje
  
 
Cytat:
2008-01-16 08:14:30, przemkowal pisze:
Daj znać ile kkm miało sprzęgło i czy wymieniałeś całe czy tylko samoregulator.



Miało 120 kkm. Wymieniałem komplet.
  
 
Cytat:
2008-01-16 17:19:15, kamil76 pisze:
A gdzie dziękuje



Dziękujęęę
  
 
dołączę się do tematu żeby nie zaczynać drugiego.
podciągnąłem sobie sprzęgło bo miałem bardzo nisko pedał zrobilem ze 3tys km i zaczęło się ślizgać przy raptownym dodaniu gazu jeździlem tak przez kolejne 2-3tys bo zdarzało sie to rzadko a teraz to już jest norma popuściłem dzisiaj pedał na doł ale żadna różnica jak się ślizgało tak sie ślizga i teraz pytanie co jeszcze można zrobić żeby było dobrze czy to raczej jest koniec ?? jeżeli tak to czego?? sprzegło ma niby kolo 60tys (w co nie wierze) jak wymieniać to komplet czy tylko jego część. jaki koszt takiego sprzęgła do 1.8 16v 115km MKVII ile może kosztować wymiana ??
  
 
łupne sobie delikatnie
  
 
sprzeglo luk 400-435 zl zalezy gdzie

ja bym wymienial komplet - ponoc dostac sie tam nie jest latwo a koszt samej tarczy to ponad 200zl wiec niewiele oszczedzisz a pozniej robota moze byc znow

co do kosztow robocizny nie chce Cie oszukac ale dawalem chyba ponad 200zl ale nie pamietam juz a moze rowne 200?
  
 
czyli koszty ogólnie dosyć pokaźne
  
 
http://www.ford-sklep.pl/ tu mozesz sprawdzić ile to kosztuje
  
 
tak tak już wiem za wymianę krzyknęli mi 200zl czyli nawet w miarę ale jeszcze z miesiąc sie pomęczę bo nie ma tragedii da sie normalnie jeździć a przed jazdą będę ładnie essinke prosił żeby nie stanęła gdzieś na środku a na wypłatę to zorbie
  
 
a czy w MKV też jest tak śruba i można regulować ręcznie sprzęgło?