| Sortuj wg daty: rosn±co malej±co |
karp2000 £ód¼ | 2008-04-05 13:13:31 jest to escort 93 rok, jednopunkt |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2008-04-06 08:57:06 Witam
Hmm przeczyta³em to co napisa³e¶ i w koñcu nie wiem jak Ty ¶ci±gn±³e¶ ten rozrz±d-ja zawsze robi³em w ten sposób ¿e:odkrêca³em os³onê paska rozrz±du(dwie ¶ruby na klucz 10) potem bra³em klucz 13 i popuszcza³em napinacz paska rozrz±du który to sam siê zluzuje a jak nie to trzeba go lekko w stronê kabiny pchn±æ i problem paska z g³owy. Je¶li chcesz zdj±æ pasek z ko³a zêbatego wa³u korbowego to najpierw musisz zdj±æ ko³o pasowe na którym jest pasek alternatora a wiêc popuszczasz alternator pasek siê luzuje wiêc go zdejmujesz a potem odkrêcasz to ko³o pasowe zdaje siê kluczem 22 lub 19 i dopiero teraz zabierasz siê za doln± czê¶æ os³ony paska rozrz±du i tam jest potrzebny imbus-jak siê z tym uporasz to pasek rozrz±du jest twój. Pozdrawiam |
kris-kzn Ford Escort MK5 105KM £ód¼ | 2008-04-06 10:46:21 co do ¶ruby przy kole pasowym mi te¿ ciê¿ko sz³o ... to wrzuci³em na 4 zaci±gn±³em rêczny i jako¶ posz³o a co do paska rozrz±du jak chcesz zdj±æ z wa³u to tak jak pisze nowypn jak nie zdejmiesz ko³a pasowanego i os³ony z do³u paska te¿ nie sci±gniesz :]
ciêzki dostêp mówisz... ja rozebra³em ca³y silnik 1,6 bez kana³u i jako¶ problemów nie mia³em szczególnych ;] pozatym jak to mówi± chcieæ to móc nie?
pozdrawiam |