Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Adam86 BMW Friend Bmw E36 member E30 Niebocko / Sanok | 2008-04-16 21:24:13 Witam. mam pytanko.. przymierzam sie do zmiany zawieszenia w mojej e30 przod i tyl. kupilem juz amorki na przod grobosc rury 45mm (jakies jedne z tanszych dostepne na allegro. firma MTS Technic..(to samo co GT Coupline) no i zaczynaja sie schody.. tloczysko amorka wyciaga sie na dlugosc max tylko 14,5 cm a prawie ze kazdy seryjny odbijak ma wielkosci ok 6-9cm wielkosci..:/:/(nie licze tego ze amortyzator siadzie jeszcze pod ciezarem samochodu;/ wniosek jest taki ze jak zaloze zwykly odbijak do sportowego amorka to ten amortyzator wogole nie bedzie pracowal bo bedzie go blokowal odbijak. zakladal ktos takie amortyzatory?(albo o podobnym skoku pracy??)i jakie dobieracie dobrac odbijaki..???bo w sumie z tym mam problem..pozdro |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2008-04-16 23:25:36 Nasuwaja sie proste konkluzje ![]() pzdr |
![]() Adam86 BMW Friend Bmw E36 member E30 Niebocko / Sanok | 2008-04-20 19:08:30 hmm... to to ja wiem, ![]() ![]() |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2008-04-20 19:19:29 nasuwa sie taki pomysł :
Obcinasz np 2/3 długosci orginału i masz sport wersion ![]() ![]() pzdr |
![]() Adam86 BMW Friend Bmw E36 member E30 Niebocko / Sanok | 2008-04-21 20:31:33 No własnie mialem tak zrobic z seryjnymi tzn. obciac jakis kawalek z seryjnego odbijaka.. kurde ale nie wiem czy mieszanka gumowa jest taka sama..(czy sportowe i seryjne sa z takiej samej miesznki gumy).. pozatym jak zaloze seryjne po małym "domowym liftingu" ![]() ![]() ![]() |