| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ree Fiat 126p szczecin | 2008-05-15 22:03:47 Problem jak w temacie, mianowicie mam zalozony szybki skret i auto mocniej skreca w prawo. Tzn jest o 0.25 obrotu wiecej w prawo i mocniej wychylaja sie kola. Patrzylem od dolu na auto i niby wszystko jest git. Geometria byla ustawiona.
Czy zla dlugosc drazka srodkowego (w tym miejscu boczny ofcoruse) moze byc powodem. ps. Drazki boczne sa tej samej dlugosci. Co moze byc przyczyna?? |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2008-05-16 14:43:15 kurde mam to samo miałem sie za to brać ale brakuje mi czasu ja kombinowałem z tym żeby może na drążkach wyregulować zastanawiam sie też czy mi sie o klakson nie opiera drążek bo jakoś ciasno tam |
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2008-05-16 15:08:19 jeżeli "szybki skręt" rozumiesz przez zamianę drążków miejscami
to nie wiem czy zauważyłeś że przy tej przeróbce koła nie skręcają się o ten sam kąt tak więc nic dziwnego że auto może "dziwnie skręcać" - w takim wypadku jedno z kół jest "wleczone" zamiast swobodnie się toczyć. swoją drogą taka przeróbka to jedna wielka pomyłka |
16piotrek krosno | 2008-05-16 15:19:12
Do jazdy po bułki do sklepu to pewnie pomyłka |
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2008-05-16 15:45:34
tym bardziej do jazdy "sportowej" jak można mówić o szybkiej jeździe w zakręcie jak koła Ci płużą i hamują samochód nie mówiąc o precyzyjnym prowadzeniu sam pomysł "szybkiego skrętu" jest jak najbardziej ok tylko musi on być zrealizowany w inny sposób ree Twój problem prawdopodobnie leży w tym że przekł. kierownicza nie jest w środkowym położeniu - pewnie źle zostało zmontowane przy przeróbce [ wiadomość edytowana przez: co-driver dnia 2008-05-16 15:57:25 ] |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2008-05-16 15:53:37
Trzeba mniej skręcać A z precyzja sie nie zgodze. Jest precyzyjny. |
ree Fiat 126p szczecin | 2008-05-17 19:24:23 co-driver chyba nie zrozumielismy sie dokladnie. To ze przy szybkim skrecie (zamiana drazkow) gubi w czasie skretu prawidlowa geometrie to ja wiem i sie na to godze. Problem jest taki, ze fura ma wiecej obrotow na kierownicy w prawo niz w lewo i 1/4 obrotu. Patrzylem od spodu i jak sa kola na wprost to ramie przekladni wydaje sie byc prosto. Czy tam jest cos w srodku co moglo byc zle zlozone i dlatego skreca ona za mocno w prawo?? |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2008-05-17 19:28:30 A prawy i lewy drazek maja ta sama dlugosc? |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2008-05-17 23:55:23
A czy podcinales zwrotnice ?? |
ree Fiat 126p szczecin | 2008-05-18 13:43:43 Drazki prawy i lewy sa takie sam 32,5cm. Zwrotnice sa seria po regeneracji nic nie bylo ciete. |