Instalacja sekwencyjna do Lexus-a IS 200

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Chcę założyć instalację gazową do lexusa is 200 (6 cylindrów w rzędzie, zmienne fazy rozrządu). Przymierzam się do STAG-a, ze względu na cenę oczywiście, ale nie wiem czy to dobry wybór. Proszę oradę jaką instalację wybrać i w jakiej specyfikacji (np. wtryski), ponieważ jestem w tym temacie zielony!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wymagający samochód z bardzo czułą elektroniką,jeśli o montażu ma decydować cena-podejrzewam że ma być ona niska-to od razu odradzam Ci kolego montaż gazu w tym samochodzie chyba że lubisz kupować razem z instalacją "problemy"związane z jej eksploatacją.
Mam taki samochód,mam w nim instalację i na dodatek jestem montażystą gazu z kilkunastoletnim doświadczeniem i to co napisałem powyżej jest sprawdzone na własnej skórze.
Jeśli założysz nieodpowiednią instalkę to będzie to pracowac tak jak silnik Malucha 126 P włożony do karoserii nowego Mercedesa.
Pozdrawiam.

ja do takiego atka włozyłem ZENIT-a z listwami MATRIX i chodzi jak złoto zadnych problemów. Jest to instalacja niewiele drozsza od staga ale duzo lepsza

ja do takiego atka włozyłem ZENIT-a z listwami MATRIX i chodzi jak złoto zadnych problemów. Jest to instalacja niewiele drozsza od staga ale duzo lepsza

KME Diego + Magic Jet + Silver - lata bez problemu.

Dzięki za porady, ze Staga już zrezygnowałem. Możecie polecić jakiś warsztat, który zna się na montażu sekwencji do Lexusów lub Toyot. Szukam kogoś konkretnego, kto nie popsuje mi samochodu.
Za wszelkie namiary z góry dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dlaczego zrezygnowałes ze STAGA ?

Na rzecz jakiej instalacji, jeśli wolno wiedzieć?

Sam jeszcze nie wiem, ale chyba BRC albo Landi. Ile jest warsztatów tyle opini. I już sam nie wiem, dlatego wolałbym, żeby ktoś kto ma takie lub podobne auto i jest zadowolony z instalaji, polecił mi jakąś SOLIDNĄ firmę.