Sztywne tylne zawieszenie -POMOCY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tzn sprawa wygląda następująco. wymieniłem sprężyny w moim essim bo tył stał naprawdę wysoko. Obniżył się ale nadal jak przejeżdżam np po torach kolejowych to drgania przenoszą się na karoserię. Dodam że mam sportowe amortyzatory żółte. I teraz pytanie: czy jak wymienie amortyzatory i tuleje to będzie wszystko ok. pomożcie rodacy esiego. pozdra for all
  
 
a spodziewałeś się, że będzie komfortowo przy skróconym skoku zawieszenia? Coś za coś...albo nisko i sztywno, albo wysoko i miękko....
Napisz coś więcej o tych drganiach (jakiego typo, jak się to objawi, czy tył, czy przód, jakieś dźwięki?
No i jakie springo zapodałeś?

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2008-04-21 08:05:29 ]
  
 
jak wymienisz amorkji na zwykłe to sie poprawi,
  
 
Cytat:
2008-04-21 07:52:10, ryanix pisze:
tzn sprawa wygląda następująco. wymieniłem sprężyny w moim essim bo tył stał naprawdę wysoko. Obniżył się ale nadal jak przejeżdżam np po torach kolejowych to drgania przenoszą się na karoserię. Dodam że mam sportowe amortyzatory żółte. I teraz pytanie: czy jak wymienie amortyzatory i tuleje to będzie wszystko ok. pomożcie rodacy esiego. pozdra for all



Jak już koledzy napisali; na sztywnośc zawiesznie mają wpływ amotyzatory nie sprężyny.
Druga sprawa jest taka, amotyzatory dotychczas pracowały w pewnym zakresie skoku, a teraz będą pracowały w zupełnie innym, także bardzo możliwe że Ci się wyleją w niedługim czasie.
  
 
ja u siebie ostatnio zmieniłem amorki cały komplecik na monroły(chyba tak se pisze) i jak ja próbuje przejchac przez tory to czuje sie jakbym zawieszenia nie maiła. Urok gazówek jesli chcesz miec miekkie auto to tylko olejówki o to fabrycznie skracane... ale i tak niewiele ci to da bo z tego co widze to masz zwykłe twarde spręzyny a nie progresywne...