Dławienie zdławione!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pamiętacie moje poszukiwania przyczyny dławienia silnika przy mocniejszym wdepnięciu? Pomogła wymiana świec. Dwie miały nagar i raczej nie zawsze przepalały. Kupiłem dwu-elektrodowe NGK nr 23 po 17 zł/szt. Jak ręką odjął. Nareszcie znowu wiem że jadę!

Przy okazji zobaczyłem w jak opłakanym stanie są moje kable WN. Gumy na fajkach kruszą się pod palcem. Stare świece mogły nie popsuć się same z siebie. Jeżeli przez gumy iskra ucieka czasem w bok to i nowe nie zawsze będą przepalały i szybciej padną. Na razie jest ok. Ale korzystając z okazji rzucam pytanie:

Czy ktoś z Was kupował ostatnio tanio kabelki? W ASO komplet do V6 kosztuje ok. 900 zł. Dra, ile to stoi w OpelSzopie?
  
 
Cześć, Kartos ja wymieniłem świece, filtr paliwa ( dziś sprawdziłem czy znowu się nie zasyfił) i dalej padaczka, nie ma odejścia dławi się .Na zlocie coś rozmawialiśmy na temat spalania chwilowego na wolnych obrotach, u mnie jest 1,7l Pb prawdopodobnie to Ty mówiłeś co jest źle ustawione, proszę podaj co to może być . Co do kabli to u mnie w warsztacie mechanik sprawdzał i kosztują ok. 700 zł. tylko nie wiem co za firma ( wiem tylko że przedstawiciel Boscha). Narka
  
 
Ja też chętnie załapie się na tanie i dobre kable WN

  
 
152.50 zl za komplet 6szt...

Jak ktos chce to walisc do mnie !!

Beda w przyszlym tygodniu
  
 
DrA - co to za kabelki ??

cenka jest milusia

ja najtaniej znalazłem za jakieś 250 ??
  
 
bylo co innego...

Przewody wygladaja porzadnie. Jakies angielskie silikonowe kabelki konfekcjonowane u nas. Robi to firma z Pabianic.

[ wiadomość edytowana przez: dramar dnia 2003-10-11 13:05:57 ]
  
 
Cytat:
Wyslalem Kartosowi komplet. Poczekajmy moze na jego opinie. Kable wygladaja solidnie. Ale co i jak niech sie wypowie Tester


Oj nie szybko on sie wypowie po tym co sie stalo z jego silniczkiem
  
 
Wlasnie... qrwa na ten post odpowiedzialem najpierw...
  
 
Chłopaki znam tą firmę z mojego miasta... Odpuście to sobie!!! Kable są tandetne na maxa!! Połowa ma wady a inne po kilku tyś. poprostu robią dyskotekę pod maską... Angielska to jest tylko licencja...

Ktoś z LOB miał te kable i strasznie bluzgał na nie... disel to byłeś ty? bo nie pamiętam kto mi się żalił...

Zgadzam się Megą, że PowerTec'i, NGK są dobre... mam je już od 15tyś i jest wszystko OK.

Za PowerTec'i do C20NE dałem 120zł

Pozdr.

  
 
Dramar czy na tych kablach nie pisze przypadkiem silAkonowe zamiast silikonowe? Mialem kiedyś takie g.... (tanie g.....) , wyrzuciłem bo nie kontaktowały dobrze końcówki po stronie rozdzielacza.
  
 
jak sie nazywaja???
  
 
Mam przewody składane w Plsce gdzieś w Łodzi. Nazywają się SENTECH - zapłaciłem w sklepie 170 zł. Jazda na gazie w MV6 i bez kłopotów - żadnych strzałów ani nic takiego. Przewody mają rdzeń stalowy spiralny - wielowarstwowe w czarnej solidnej osłonie. Na razie przejechały ok 5000 km. Do tego momentu polecam i jak narazie to następne też kupię takie.
Do usłyszenia.
  
 
hmm sentech mam takowe w 2.0 se i nie narzekam a zrobilem na nich jakies 30 tys a jezdze na gazie zreszta te przewody maja 2 letnia gwarancje i z tego co sie orientuje to sa to przewody francuskie a dalem za nie do jakies 70 zl a kiedys kupilem w( opel shopie w poznianiu) za 100! jakies gowniane przewody WN to przejechalem 5 tys i miale dosc!!!
pozdr