Szukam kogos kto tuninguje standard z malucha do 35 i 45 km

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie
kogo mozecie polecic - jakie sa ceny takiego silnika no i na co uwazac ))


dziekuje z gory za wszelkie wskazowki - a moze ktos z was ma takie silniki do sprzedania ???


pozdrawiam
pawel
  
 
35KM - 1000-1500zł
45KM - 2500-3000zł i wzwyż
oczywiście w obu przypadkach mam na myśli robociznę, ponieważ jest to robione na seryjnych (zmodyfikowanych) podzespołach..

  
 
071/325-43-67
Wrocław, Pan Krzysztof Heinrich
Tam dowiesz się wszystkiego, za 1500zeli to juz będą cuda na kiju..., większość kosztów pochłoną części, które trzeba będzie zastosować w dość wysilonym silniku.
  
 
1500zł za co ??? Jakie części...ciekawy jestem...chyba części seryjne porobione tak jak pisze schwepes...bo w 1500 to on może tylko obróbke ich zrobić i tak nie wiem czy wszystkiego bo sama głowica aby był wypas to liczyć koło 600zł, wałek 200zł, a gdzie wał i panewki i inne rzeczy. Więc 1500 może tak jak piszesz części ale jeszcze robocizna: złożenie i wyregulowanie. I wydaje mi się że za 1500zł to raczej się nie podejmie. Chojnacki bierze minimum 2500 do 11000 aby zrobić te swoje pakiety GTX-A i inne rzeczy, Godula jakoś też tak, Brymora 2000-8000zł. Nie wiem czy oni liczą od razu filtry oleje, uszczelki niewiem ale wiem że jak kumpel dawał do Chojnackiego na GTX maluszka to zapłacił 1300zł 1,5 roku temu za GTX chyba bez ceny oleju, szkoda że już Kałuża całkowicie wycofał się z maluszków....pozdrawiam...a co do kasy to na bierząco jest Schwepes chyba....on wie co i jak...ja też ale nie pisze.......
  
 
dziekuje bardzo za informacje ale ...
zaraz zaraz ...
bo teraz to juz nie wiem - rozumiem ze mam liczyc okolo 2000 za sama przerobke do 35 km, a ile kosztuje przerobiony silnik ??

niestety nie znam polskich cen "krotkich" silnikow do malucha ani czesci uzywanych do "rasowania", a chcielibysmy porownac oferte z polski i wloch.

jesli ktos bylby tak mily ..
i podrzucil cene takiego motorku

pozdrowienia
  
 
No tyle kosztuje co napisałeś bo o czym rozmawiamy...silnik przerobiony tyle kosztuje a co myślałeś??? Pozdrawiam
  
 
chyba 1500zł i te inne podane ceny to ceny za przeróbke czyli za sama robocnizne...bez silnika, czesci na wymiane itp.
  
 
w Polsce raczej nie robi się silników na innych częściach niż seryjne.. po 1. dlatego że maluchem praktycznie nigdzie nie można wystartować - tylko w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski, lub Wyścigach Płaskich, ale tam obowiązuje ograniczenie do A-gr lub N-gr, czyli zmiana pojemności, czy chociażby zmiana gaźnika na większy jest niedozwolona..

Jeżeli ktoś chce zrobić silnik grubo powyżej 40KM i z jakąś sensowną żywotnością, to chyba musi sprowadzać części właśnie z Włoch czy Niemiec. Ewentualnie robi 800cc na bazie tłoków i cylindrów VW Garbusa, albo swap'a. Oczywiście we wszystkich tych przypadkach nie może startować tym samochodem w żadnych zawodach sportowych, a nawet w niektórych KJSach .
  
 
dzieki za posty
Schwepes - tx ale ja poprostu pytam o cene za silnik ) nie o cene tuningu ) raczej nie wchodzi w gre zebym jechal do polski kupowal czesci silnik itd a potem wiozl to wszystko do kogos i wracal po to pozniej

to czego mi potrzeba to silnik 35 i 45 km - do kupienia od reki i jego cena, chce to porownac do tego co oferuja mi wlosi

co do tuningu do 800 cc czy 900 cc itd to mam we wloszech fachowca ktory sprzedaje takie silniki 75-90 km - za ceny od 2000 do 4000 euro w zaleznosci od czesci, wiec tutaj podejrzewam ze w pl moglo by byc taniej
  
 
silnik używany można kupić za 200-300zł, wymiana wszystkich części na nowe oprócz: wału, korbowodów i głowicy to ok. 1200-1500zł

w tym tygodniu może jeszcze się czegoś dowiem to dam znać...
  
 
Schwepes, napisałeś że nie można wystartowac kaszlem 800ccm w KJSie, ciekaw jestem dlaczego?? O ile znam regulamin tych zawodów, to auta dzielą się na klasy np,klasa 1 (pf126,lub do 900ccm)Jaki byłby powód niedopuszczenia 800ccm do kl 1?.Powiem tak ,że "wrzuciliby" Tą 800ccm nawet do kl.np (pf126) bo niechodzi o pojemnośc tylko budowe silnika, a tu chodzi przede wszystkim o kadłub he, i chłodzenie.A tak juz to wiem że można wystartować w KJsie każdym autem osobowym sprawnie technicznym,ha
  
 
akurat w Krakowie nie ma problemu.. natomiast w niektórych rejonach auta muszą odpowiadac przepisom N-grupy, a wtedy nawet głowicy dotknąć nie można, nie mówiąc o powiększaniu pojemności

oczywiście w 100% nie jestem pewien tej zgodności z N-grupą, opieram się na zasłyszanych informacjach na ten temat
  
 
Cytat:
po 1. dlatego że maluchem praktycznie nigdzie nie można wystartować - tylko w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski, lub Wyścigach Płaskich



Zapominasz jeszcze o RC. A skoro jesteśmy przy RC i rzeźbieniu małkersów, to ja bym jeszcze zapytał Korniego (zaglądającego tu czasem jako K-A-S).

K.Y.


[ wiadomość edytowana przez: yakitaki dnia 2003-07-21 17:09:29 ]

[ wiadomość edytowana przez: yakitaki dnia 2003-07-21 17:10:32 ]
  
 
mam kila pytan
1. ile ma palic ten silnik?
2. jaka ma byc jego zywotnosc?
3. na ile ma zostac seryjny?