| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
coosi Foka Kombinatorka Szczecin | 2008-04-27 11:48:05 A stopień złożenia jest taki że musisz go wymieniać? Nie da rady wyciągnąć? Myślę że swobodnie obejdzie się bez lakierowania błotników. |
Kalor Escort Driver ![]() X-Trail | 2008-04-27 12:05:13 Może się mylę, jeśli tak to niech mnie ktoś poprawi. Wydaje mi się, że element dobrze wyciągnięty będzie lepiej Cię chronił w razie kolejnego dzwonka niż taki, na nowo wspawany, którego wstawienie wiąże się z ingerencją w konstrukcję auta. Mówiąc po ludzku ja bym się bał, że przy kolejnym dzwoni taki wspawany przedni pas po prostu wyrwie się i odleci. |
taxi mondeo Łódź / Elbląg | 2008-04-27 12:13:19 w jednym i drugim sa jakies 'ale' ..
Przy zderzeniu metal ulegl odksztalceniom i nie jest juz w swojej pierwotnej formie,przy wyciaganiu mozna dodatkowo naruszyc strukture kruszac go w srodku, niezauwazalnie dla oka.. Przy wspawywaniu tak jak mowi Kalor wazna bedzie jakosc spawow, jak to bedzie zrobione no i to na ile nowy element bedzie spasowany dobrze do reszty . . A wiec wszystko zawiazuje sie do Jakosci Wykonania |
locust MKV piaseczno | 2008-04-27 12:54:49 zakładam w takim razie lampy prowizorycznie i jazda po znajomych mechaniorach .
Może zmniejszą mi ilość tych "ale"
dzieki i pozdrawiam |