[S/BR] Lancia Delta Integrale

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,


Dziś do sprzedania samochód który jest historią Rajdowych Mistrzostw Świata, Lancia Delta Integrale.
Nabyłem ten samochód w celu odnowienia go, ponieważ jest to niepowtarzalne auto z charakterem i historią.
Niestety jak to w życiu bywa z powodów finansowych jestem zmuszony sprzedać lancię. Samochód do generalngo
remontu blacharskiego, nie zgnity, jednak widać, że stał przez kilka lat zapomniany i teraz wymaga odnowienia.
Poprzedni właściciel miał nim małą stłuczkę, a mianowicie uderzył tyłem w krawęznik i do zrobienia jest tylne zawieszenie
ponieważ zostało skrzywione. Brak również tylnych hamulców. Z przodu wszystko ok. Silnik był regularnie odpalany i jest w dobrym stanie
jednak napewno trzeba powymieniać rozrząd, oleje i generalnie go przejżeć. Podłoga bez dziur, wyjęte elementy tapicerskie, także można wszystko oglądnąć.
Generalnie z tego co się dowiadywałem jest to wersja HF 4wd. Jednak została przerobiona na integrale: szerokie tylne błotniki, maska z garbem i wlotami
(wszystko oryginał, nie żadne włókno). Pozostały wąskie błotniki z przodu jednak posiadam NOWY!!! oryginalny z integrale, trzeba jedynie drugi
i będzie wszystko w komplecie. Jest też kilka mniejszych usterek (stłuczone 2 lampy i kilka innych drobiazgów). Dużym atutem samochodu jest natomiast wnętrze.
Fotele recaro w idealnym stanie i Wszystko obszyte nową skórą bardzo dobrej jakości!!!. Samochód nie był poddawany żadnych pseudo przeróbkom, Jest oryginalny i jedyny w swoim rodzaju.
Dorzucam też wiele części, które udało mi się zgromadzić. Napewno warto zainwestować w odnowienie i cieszyć się nietuzinkowym autem, które zwraca na siebie uwagę!!!
Wspaniała okazja dla kogoś, kto chce mieć część rajdowej legendy Lancii i niebanalą maszynę, która potrafi sprawić wiele radości z jazdy.


Zdjęcia dostępne po łikendzie.
Cena hmmm ot tak 15 tys ale rozważę każdą normalną ofertę.


Kontakt:
515216616
Kuba

  
 
napisz rocznik, przebieg i historię bo pewnie to co ma na liczniku to zupełnie nie adekwatne.
Druga sprawa to powiem ci ze hf 4wd diametralnie różni się od integrale bez znaczenia czy to jest 8v czy 16v czy też evo to po prostu zupelnie inny samochód, inne napędy inna skrzynia inne hamulce inne piasty inne nadwozie (nie tylko poszerzki) ale także np kielichy są inne inna elektronika silnika inna sprężarka itd wymieniac można bardzo długo, ale wklej zdjęcia to może będzie można poznać która to wersja.
  
 
"Generalnie z tego co się dowiadywałem jest to wersja HF 4wd. Jednak została przerobiona na integrale"

Kaza to chyba wszystko tlumaczy

"Samochód nie był poddawany żadnych pseudo przeróbkom, Jest oryginalny i jedyny w swoim rodzaju. "

Natomiast to chyba nie

p.s.

Wspomniec Kaza tez tzreba ze szerokosciami rozstawy zawiasu tez sie roznily i to znacznie
  
 
Będą fotki zobaczycie i ocenicie.
Generalnie znam historię tego egzemplarza i z blach wygląda to tak: maska z garbem, szeroki tył, przód był wymieniony i jest wąski. poszerzenia na drzwiach tylnich są orginalne. Autko jest rozebrane (bez tapicerki) więc można obejrzeć dokładnie całość...


Pozdrawiam
Artur
  
 
W takim stanie jak mowisz to ona warta to jest moze 5-8tys zł
  
 
Cytat:
2008-04-27 13:22:11, kania_ pisze:
W takim stanie jak mowisz to ona warta to jest moze 5-8tys zł



Blisko, blisko Piatka dal za to rebło 3tyś
  
 
Napisalem moze bo nie widzialem zdjec nadwozia, napedow, i innych szpejow
a to czy napedy sa z delty czy z dedry ma znaczenie malo to z jakiej delty i jak Kaza napisal roznic jest wiele
  
 
Przerabianie HF 4WD na Integrale... przykre. Szkoda tak fajnej wersji.