Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
N_I_T_R_O F&F MEMBER Alfa Romeo 156 SW Cz-wa | 2005-12-21 16:05:01 Jeden przewód idzie na pewno do masy, a drugi...musiałbym sprawdzić pod który pin w module się go podłącza. |
![]() dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2005-12-21 16:36:10 Jesli chodzi o czujnik podciśnienia (chyba to jest ten regulator) to:
Czarny kabel (masa) Czarno-fioletowy (pod 3 pin Nanoplexa) [ wiadomość edytowana przez: dooh dnia 2005-12-21 16:37:28 ] |
![]() mi5i3k Fiat 126p 650E Pionki / Warszawa | 2008-04-29 17:13:01 Jak jest zwarty to ktora mapa jest? Ta z wiekszym wyprzedzeniem czy z mniejszym?
Bo jak przy cisnieniu atmosferycznym czyli bez podcisnienia (male obciazenie w teorii) to jest rozwarte, ssac tego nie probowalem ale podejrzewam ze wtedy zwiera czyli gorsza mapa tak? |
![]() MaLi Fiat 126p Leicester, UK | 2008-04-29 17:55:33 duze podcisnienie = male obciazenie = wczesniejszy zaplon
i na odwrot |
![]() mi5i3k Fiat 126p 650E Pionki / Warszawa | 2008-04-29 21:10:03 czyli zostawic rozwarte? Czujka podcisnienia w atmosferycznym czyli niskim podcisnieniu jest rozwarta
Dobra rozumiem czyli zeby lepsza mapa byla (wczesniejszy zaplon to zewrzec) [ wiadomość edytowana przez: mi5i3k dnia 2008-04-29 21:19:13 ] |