Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-04-05 21:27:22 O klasę wyżej plasuje się OP-COM. poczytaj jeszcze tutaj ![]() |
![]() zpetz LOB SYMPATYK x2.5td/vito2.3d Wrocław | 2008-04-05 21:57:19 CDIF/2 widziałem ten program coś niesamowitego ! nie jakieś tam bzdety ! ale tródno dostępny ... mieć coś takiego HOHO ! |
![]() gkla Witków | 2008-04-06 00:53:41 No dobra, ale dla czego? Jeśli oba programy zdiagnozują bóle opla to po co mi gadający CDIF/2 jeśli wystarczy coś tańszego. Czy powinienem? ![]() |
![]() gieroy LOB MEMBER granatowy panzer ale ... Siemianice | 2008-04-06 08:50:22 Powinieneś czytać regulamin. To na 1000%. Co do drugiego sam sobie odpowiedziałeś. |
![]() sewcio LOB MEMBER C2,5TD+0,6Tcoupé Sosnowiec | 2008-04-06 20:26:18 Ja podłączałem różne interfejsy i najlepszy jest ten od piwka z OKP, ale przy moim silniku niestety są spore opóźnienia w czytaniu parametrów rzeczywistych - przy programie Opelscanner (wina oprogramowania).
Rewelacyjny natomiast jest program CDIF/2, on czyta idealnie parametry rzeczywiste, jego opóźnienie jest praktycznie niezauważalne (tylko skąd wziąć ten program, oprócz legalnego źródła...) Teraz kwestia do czego potrzebujesz tego scanera - do jakiego silnika i dla jakich czynności?? Jeśli do benzyniaka i bez względu na czynności jakie chcesz wykonać, to bierz od piwka z OKP, Jego interfejs działa idealnie z opelscanner-em (nie wiesza się). OP-COM można łatwo zwiesić i tylko wymiana na następną sztukę rozwiąże problem (do następnego razu). [ wiadomość edytowana przez: sewcio dnia 2008-04-06 20:30:51 ] |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-04-07 14:33:14 Gkla, robiłeś już trochę w elektryce samochodowej? |
![]() fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-04-08 16:07:54 no i po co sie tak unosic? Nie wiesz nawet jaka bylaby odpowiedziec i juz sie nakrecasz. Niestety jak pada haslo "czytaj regulamin" to juz jest bardzo zle i nalezy sie zastanowic gleboko za drugim razem jak i gdzie sie zamieszcza posta.
Ja tez na elektronice w ogole sie nie znam, ale kolega Omegolot bardzo mi pomogl, wiec proponuje zazyc nerwosolu i policzyc do 100 |
![]() autoseba Jeep Wrocław | 2008-04-08 17:00:31 Kolego gkla im tańszy interfejs tym większe wkurwienie z jego użytkowania , nie mówiąc już o nauczeniu się czegokolwiek na nim.
Oczywiście kupowanie sprzętu za kilka tysięcy w celach edukacyjnych też mija się z celem. Leży mi zbędnie S-Tech-Obd , kosztuje 1400zł i jest beznadziejny , coś tam robi ,ale każde auto po trochu i totalne bzdury podaje , o tańszych już nie wspomnę . Aktualnie mam Launcha za 8 tyś i Europe robi nieźle , ale rewelacji nie ma , a sprzęt naprawde dobry kosztuje 22tyś i jest to najtańszy model GUTMANa. Oczywiście tylko do Opla coś wybierzesz od 500zł do 1000zł , ale najlepiej przed kupnem sprawdź czy nie ma problemów z połączeniem się z twoim autem i czy wskazuje różne parametry prawidłowo ,a nie " Błąd - uszkodzone uszczelki drzwi kierowcy " [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2008-04-08 17:17:48 ] |
arieleb omega b kombiwar/asc ... lubin | 2008-04-10 09:19:08 A czy opelscanerem odczytam parametry silnika 2.5td 95r |
![]() beast6 LOB SYMPATYK Omega B 3.0 Kwidzyn | 2008-04-13 23:39:41
da ale odczyt silnika jest co pare sekund niestety nie na biezaco |
mkaminski100 Focus Basingstoke | 2008-05-10 00:34:52 A czy ma ktoś może nowszą wersję OpelScannera niż 1.01.65? |