1300,1500 OHV Abarth.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Czy silniki które były montowane w 125p i Polonezie, czyli 1300 i 1500 OHV były dłubane przez Abartha ?? Czy był jakiś Fiat z którymś z tych silników w wersji Abarth. Jeśli tak, to proszę o zdjęcia, informacje o parametrach, przeróbkach itp. Pozdrawiam bing17.
P.S jeśli temat taki już, to proszę o podanie linku do niego przed zamknięciem. Szukałem wyszukiwarką, lecz nic nie znalazłem.
  
 
Ponoc istnialo cos takiego jak Fiat 1500s Berlina Abarth

Z checia doweidzialbym sie wiecej o tym ustrojstwie, moze ktos ma jakies fotki?


-----------------
FIAT -> Fix It Again Tony

[ wiadomość edytowana przez: MaLi dnia 2008-05-01 16:12:15 ]
  
 
ten silnik marnie nadaje sie do przeróbek bo ma wał na 3 podporach.
  
 
Nadaje się dopóki nie wybuchnie. Czyli jak każdy inny silnik
  
 
co ma wał do możliwości rozwoju silnika ?? to jest tylko przeniesienie napędu a po twoim poście wynika z tego ze jakbym dał dorobić nowy wał taki który bym zamocował na 1-2 podporach to silnik już by się nadawał i zwiększają się możliwości rozwoju silnika ?? wał zamocowony na większej ilości podpór jest napewno stabilniejszy jedynie zwiększa ci się ilość łożysk do ewentualnej wymiany

Cytat:
2008-05-01 16:15:55, Piotrek42gv pisze:
ten silnik marnie nadaje sie do przeróbek bo ma wał na 3 podporach.

  
 

my sie chyba nie rozumiemy


a lusterka odpowietrzacie
  
 
się smarknąłem z leksza
  
 
eee :p :] dobre proszę ja ciebie ..heee naprawdę dobre
  
 
Cytat:
2008-05-01 17:26:46, Junit pisze:
co ma wał do możliwości rozwoju silnika ?? to jest tylko przeniesienie napędu a po twoim poście wynika z tego ze jakbym dał dorobić nowy wał taki który bym zamocował na 1-2 podporach to silnik już by się nadawał i zwiększają się możliwości rozwoju silnika ?? wał zamocowony na większej ilości podpór jest napewno stabilniejszy jedynie zwiększa ci się ilość łożysk do ewentualnej wymiany



teoria z dupy wzieta zmontowana na prędko...
  
 

no to skoro tacy mądrzy to co mają podpory wału do rozwoju silnika ??

bo z tego co napisał Piotrek42gv to wał miałby wpływ na możliwości rozwojowe silnika

[ wiadomość edytowana przez: Junit dnia 2008-05-01 18:22:20 ]
  
 
Cytat:
2008-05-01 18:19:12, Junit pisze:
no to skoro tacy mądrzy to co mają podpory wału do rozwoju silnika ??


A ile jest wałów w samochodzie? Bo ja kojarzę co najmniej 5, a ty się uparłeś na jeden.
  
 
słyszałeś o WALE KORBOWYM??
  
 
Cytat:
2008-05-01 18:23:15, Blady pisze:
słyszałeś o WALE KORBOWYM??


zepsułeś taki fajny wątek
  
 
przeprasam
  
 
łups pomyłka ok sprawa już jasna myślałem nad wałem napędowym
  
 
blady musiales zepsuc taki fajny temat ??
  
 
Cytat:
2008-05-01 17:26:46, Junit pisze:
co ma wał do możliwości rozwoju silnika ?? to jest tylko przeniesienie napędu a po twoim poście wynika z tego ze jakbym dał dorobić nowy wał taki który bym zamocował na 1-2 podporach to silnik już by się nadawał i zwiększają się możliwości rozwoju silnika ?? wał zamocowony na większej ilości podpór jest napewno stabilniejszy jedynie zwiększa ci się ilość łożysk do ewentualnej wymiany



???????????? Nie wiem skąd wziąłeś tą teorie ;] ale wydaje mi sie że Silnik który ma wał na 5 podporach, a nie na 3 dużo wdzięczniej nadaje sie do przeróbek. na wal działają zaje.. siły i chyba ilość jego podpór ma zasadnicze znaczenie. A po za tym ile wyżyłujesz silnik 1500 z Fiata?? max 120KM???
Ale widzę ze Twój silnik jest jakiś naprawdę nietypowy bo ja mam np wał na panewkach a nie łożyskach
  
 
moze to silnik z motoru jest one sa chyba na łozyskach
  
 
napisałem ze sprawa już wyjasniona i sory za pomyłkę ;] jestem jakiś nie dzisiejeszy wiec wybaczcie


p.s. panewki to tez łożyska tyle że ślizgowe
  
 
No teraz sie rozumiemy myślałem że jasne dla każdego jest że skoro piszemy o silniku to i o wale korbowym