Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Metiudas powrót do matiza ;) Szczecin | 2007-12-06 00:55:22 witam wszystkich.kupilem RSa i chcilabym olej w skrzyni zmienic i nie wiem jaki najlepszy.doradzcie cos?? |
![]() Deny Sympatyk FEFK Escort MKV/Mondeo MKIV Chełm|Wrocław | 2007-12-06 13:26:35 Do skrzynia to chyba tylko i wylacznie syntetyczny. Z tego co wiem koszt okolo 20zl za litr. |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-12-06 13:35:12 NAJlepszy olej do skrzyni to ESSO BV75W80, przetestowany i przez wielu uwazany za najlepszy więc goraco polecam sam na takim jezdzę |
![]() nowszy_00 Sympatyk FEFK Fiat Croma Gdynia | 2007-12-06 16:39:06 Ja tam po swoich doświadczeniach zdecydowanie obstaję za fordowskim specjalnie do MTX75, półsyntetyk 75W90 i koniec |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-16 08:46:53
a do zwyklaka także? |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2008-01-16 10:09:34 ja jak w swoim wymieniałem jeszcze tym zwykłym to też lałem oryginał, cena nie jest dużo większa a zawsze to pewność
choć przy zwykłej skrzyni to powiedzmy że jakość oleju nie ma aż takiego znaczenia jak w mtxie |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-16 10:11:34 a orginał do MK5 i do MTX jest ten sam, czy inny?
Ja od Ciebie kupowałem jakiś, ale teraz nie pamiętam... |
![]() MK5_essik Escort 1.3 Polkowice | 2008-05-08 14:55:54 Odkopałem temat ... ile oleju wchodzi do zwykłej skrzyni Mk5 i skąd może ciec olej ze skrzyni bo ostatnio zaczeło cieżko chodzić i jak sie wczołgałem zdeka to cała skrzynia mokra od spodu a nie mam teraz jak na kanał podjechać w tym tyg żeby obejrzeć dokładnie ![]() [ wiadomość edytowana przez: MK5_essik dnia 2008-05-08 14:58:41 ] |
![]() MK5_essik Escort 1.3 Polkowice | 2008-05-08 15:06:54 Oj z lenistwa rozpedziłem sie i napisałem posta w sumie niepotrzebnie bo już znalazłem a niedało sie usunąć i musze sie jakoś wytłumaczyć ![]() |
![]() MK5_essik Escort 1.3 Polkowice | 2008-05-09 14:38:18 jednak nie wytrzymałem i musiałem sie wczołgać pod niego i podosiłem sobie koła przy okazji żeby poszarpać drażkami i pólosiami i okazało sie że z prawej do wymiany drążek i wewn. przegub po obu stronach z tym że z prawej wycieka olej spod przegubu. Tam jest jakiś oring??/ nigdy tego nie rozkręcałem. Trzeba wszystko porozkręcac ale jak sie montuje przegub??? Jeśli można to może ktos by mi to prosto wytłumaczył co po kolei i z czym moge mieć problem...aha i gdzie sie wlewa a gdzie spuszcza olej ze skrzyni???? licze na konkrene wypowiedzi
Pozdro |
![]() MK5_essik Escort 1.3 Polkowice | 2008-05-11 21:53:57 upik.. |
![]() MK5_essik Escort 1.3 Polkowice | 2008-05-12 12:36:11 Ale miałem przygode z kupnem przegubu wewn. okazało sie że to krzyżak trójramienny,ale w sklepach nawet w kompie ani katalogu nie mogli znależć albo im sie nie chciało szukać. przy okazji ktoś może sie wypowiedziec na temat firmy HART??????? to jakieś buble czy w miare części zamienne? |
![]() MK5_essik Escort 1.3 Polkowice | 2008-05-12 19:24:15 nikt nie wymieniał przegubów ???? |
![]() R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2008-05-13 23:01:54 Hm... Ja będę wymieniał ale szczerze wolę używany oryginał jak nie sprawdzoną podróbkę.
A jaka cena tego Harta? Pozdro. [ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2008-05-13 23:02:34 ] |
![]() MK5_essik Escort 1.3 Polkowice | 2008-05-14 12:27:03 za wewnętrzny krzyżakowy trójramienny dałem 80zł z rabatem a normalnie 90zł kosztuje . do tego simering ok 12.5 zł |