RS2000 wyrzucenie miksera i z 20-30KM wiecej!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj wkoncu zabralem sie za to g... jakim jest mikser gazu który znajdowal sie przed sama przepustnica zwezajac dolot z 60mm do 29mm(na mikserze)!!! mam stozek wiec krokowy byl podpiety do miksera wiec podpialem go do dolotu i wolne obroty sa ok a co najwazniejsze to co RS robi po nacisnieciu pedalu gazu to przeszlo moje najsmielsze oczekiwania!!! Rozumie 5-10KM ale to co sie teraz dzieje to hmmm szkoda ze moj RS sie dusil juz od jakis 8miesiecy spalanie benzyny straszne(norma) ale w przyszlym tygodniu montuje blos tam jest 56mm (wew) i teraz pytanie czy wzrosnie również spalanie bo bedzie mial wiecej powietrza jak go zamontuje. Na mikserze (g...) bral 10-12l/100km gazu. W kazdym badz razie wszstkim co maja II gen proponuje o wyrzucenie miksera i pojezdzenie sobie chociaz chcwile na benie z org dolotem wszystkich
  
 
Kolejny sie przekonal co mikser potrafi z autem zrobic Mysle,ze na blosie z 2 litry wiecej Ci wezmie - ale to pewnie dlatego,ze bedziesz mu deptal wiecej
  
 
Cytat:
2008-05-01 11:49:00, Seba pisze:
Kolejny sie przekonal co mikser potrafi z autem zrobic Mysle,ze na blosie z 2 litry wiecej Ci wezmie - ale to pewnie dlatego,ze bedziesz mu deptal wiecej


cos za cos
albo moc albo oszczednosc
  
 
e tam,ja jak załozyłem blosa spalanie nie wzrosło a osiągi zdecydowanie
  
 
dlaczego sie nie dalem wczesniej namówic??!! Ide jakiegos OSa strzelic. 10 mam wyplate to do tego czasu na benie bede jezdzil i mysle ze to dla niego nawet lepiej wyjdzie a pozniej blos i 2x taniej. A tak na marginesie to ile kosztuje sam montaz blosa z regulacja?? orientuje sie ktos?
  
 
Cytat:
2008-05-01 11:40:31, everlast pisze:
Wczoraj wkoncu zabralem sie za to g... jakim jest mikser gazu który znajdowal sie przed sama przepustnica zwezajac dolot z 60mm do 29mm(na mikserze)!!! mam stozek wiec krokowy byl podpiety do miksera wiec podpialem go do dolotu i wolne obroty sa ok a co najwazniejsze to co RS robi po nacisnieciu pedalu gazu to przeszlo moje najsmielsze oczekiwania!!! Rozumie 5-10KM ale to co sie teraz dzieje to hmmm szkoda ze moj RS sie dusil juz od jakis 8miesiecy spalanie benzyny straszne(norma) ale w przyszlym tygodniu montuje blos tam jest 56mm (wew) i teraz pytanie czy wzrosnie również spalanie bo bedzie mial wiecej powietrza jak go zamontuje. Na mikserze (g...) bral 10-12l/100km gazu. W kazdym badz razie wszstkim co maja II gen proponuje o wyrzucenie miksera i pojezdzenie sobie chociaz chcwile na benie z org dolotem wszystkich



Ja miałem zawsze w aucie gotowy do akcji drugi dolot seryjny
  
 
blos z osprzetem 380,do tego najlepiej parownik tak na 140Kw, i regulacja,czyli ok 700 zł, kasa warta wydania,ja w kazdym razie nie załuje bo mój na plg lepiej jezdzi niz na pb a przy takim traktowaniu pedalu gazu jak ja sredno wychodzi mi 12 literków
  
 
Cytat:
2008-05-01 11:40:31, everlast pisze:
mam stozek wiec krokowy byl podpiety do miksera wiec podpialem go do dolotu i wolne obroty sa ok



mozesz jasniej ????
  
 
tez sobie wlasnie dokupilem seryjny dolot (puszka, krokowy, dolot zimnego powietrza i dolot do przepustnicy) za jedyne 120pln z przesylka od forumowicza takze jak za takie pieniadze to mi sie oplacalo a co do blosa to na allegro sa za 300pln plus jakies zwezki to 350, bo sama regulacja razem z montazem to chyba w granicach 100-150pln z tego co sie orientuje. Parownik tez by sie przydal bo ten juz ma troche przejechane i na mikserze nie wydalal powyzej 5500obr/min a co dopiero przy blosie... wyplata 10 wiec sie pobawie i dam znac jakie efekty bo wydaje mi sie ze napewno beda
  
 
Cytat:
Rozumie 5-10KM ale to co sie teraz dzieje to hmmm szkoda ze moj RS sie dusil juz od jakis 8miesiecy


myslales ze jak masz srednice dolotu zmneijszona o ponad polowe to straci 5 koni? przelicz sobie ile razy zmniejsza sie powierzchnia takiego otworku w mikserze... to tak jakbys chcial biegac oddychajac przez rurke (albo tylko przez nos - nie da sie)

Cytat:
2008-05-01 13:31:53, RemikGT pisze:
blos z osprzetem 380,do tego najlepiej parownik tak na 140Kw, i regulacja,czyli ok 700 zł, kasa warta wydania,ja w kazdym razie nie załuje bo mój na plg lepiej jezdzi niz na pb a przy takim traktowaniu pedalu gazu jak ja sredno wychodzi mi 12 literków



a dokaldajac niespelna 300 zeta (na graty) mozna miec caly przod sekwencji bezproblemowo dajacy sobie rade w RSie;]

Cytat:
na mikserze nie wydalal powyzej 5500obr/min a co dopiero przy blosie...



to juz mogla byc wina samego miksera, ktory poprostu dawal za malo powietrza, a po drugie to gaz pewno na srube i za malo gazu dawal przy takim wydatku podcisnienia (zeby na nizszych nie bylo za bogato) co nie zmienia faktu ze bla blosa w tym przypadku najlepszy bylby brc 140kw, rozkrecony na maxa...

Cytat:
mozesz jasniej ????


w Rsie powietzre do krokowca (czyli do wolnych obrotow) brane jest bezposrednio z puchy filtra powietrza, i wchodzi do kolektora ssacego za przepsutnica. jak montujesz mikser (w ktorym podaje sie gaz) to zakladasz go przy przepustnicy, a co za tym idzie krokowiec nadal bierze powietrze bezposrednio z puchy filtra (a wiec bez gazu) wiec na gazie nie ma wogole wolnych obrotow, wiec daje sie wyjscie zza miksera (przed przepsutnica) do krokowca, przez co krokowiec daje juz do kolektora mieszanke gazu z powietrzem.


-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2008-05-04 12:43:19 ]
  
 
Bo wyrzuceniu miksera autko spisuje sie "idealnie" (przyspieszenie moc) Maly problem wyskoczyl przy ssaniu Po odpaleniu auta wolne obroty sa ok 1100obr/min, przy probie ruszenia autk przygasa i w ogole nie chce jechac Ssanie sie wylaczy po 200-300m i wszystko wraca do normy jedzi jak powinnien czyli seria comeback! Nie wiem za bardzo w czym tkwi problem bo dzieje sie to tylko na ssaniu. Mozliwe ze przez zle zamontowanie krokowca?? Mam stozek, i krokowca wpialem przed sama przepustnica(3cm) (moze za blisko??) Jakby go przylewalo paliwem.. Musze zamontowac chyba seryjna puszke tylko wczesniej bede musial wyrzucic parownik. Z mikserem nie bylo tych problemów oczywiście oprocz bardzo odczuwalnego spadku mocy poza tym wszystko OK
P.S. wie ktos moze jak blos sprawuje sie na seryjnym dolocie? Chodzi mi głownie o wolne obroty i czy nie przygasa przy dojeździe do skrzyzowan itp.??
  
 
Jak mi wpadnie gotóweczka to może pomyśle o blosie do mojego 1.8 105KM.Mocy to pewnie aż tak bardzo nie odczuje,ale może będzie troche lepiej niż na mikserze i sterowaniu śrubą.
Teraz mi pali po mieście 14,trasa przy normalnej jeździe około 9 LPG.Ciekawe jak by to było po porzadnym zrobieniu wszystkiego i wstawieniu blosa?
  
 
czy do BLOSA koniecznie musi byc stozek?????
  
 
Cytat:
2008-05-04 17:15:44, Kamil_K pisze:
czy do BLOSA koniecznie musi byc stozek?????



nie, nie musi byc, zreszta, co seria to seria

Cytat:
Po odpaleniu auta wolne obroty sa ok 1100obr/min, przy probie ruszenia autk przygasa i w ogole nie chce jechac Ssanie sie wylaczy po 200-300m i wszystko wraca do normy jedzi jak powinnien czyli seria comeback! Nie wiem za bardzo w czym tkwi problem bo dzieje sie to tylko na ssaniu.



zresetuj komputer, potem pojezdzij chwilke zeby sie zaadoptowal, zapewne zaraz po odpaleniu przelaczany byl zawsze na gaz, wiec nalapal bledych nastawien i teraz swiruje na benzynie.

Cytat:
P.S. wie ktos moze jak blos sprawuje sie na seryjnym dolocie? Chodzi mi głownie o wolne obroty i czy nie przygasa przy dojeździe do skrzyzowan itp.??



zapewne chodzi Ci o seryjne "doladowanie" bezposrednio z zewnatrz? przy blosi enie powinno byc z tym zadnego problemu, chociarz roznie to bywa, ale w razie czego mozna zastosowac takie same patenty jak przy mikserze.

Cytat:
Mam stozek, i krokowca wpialem przed sama przepustnica(3cm) (moze za blisko??)



umiejscowienie jego nie powinno miec znaczenia, w koncu jak miales mikser to powietrze bral z tego samego miejsca...
Cytat:
Musze zamontowac chyba seryjna puszke tylko wczesniej bede musial wyrzucic parownik.


polecam parownik pomiedzy kolektorem dolotowym a pompa hamulcowa, oczywiscie ponizej jednego i drugiego, zeby dobry obieg wody byl. bedziesz mial wtedy miejsce na seryjna puche, albo pozadny dolot do stozka, krotki odcinek od parownika do blosa (ja mialem zaledwie kilkanascie centymetrow, a "gazownicy" wsadzili poltora metra rury) oraz obieg wody na fabrycznym wezu praktycznie bez przedluzania, bo akurat tamtedy ida weze do nagrzewnicy...
Cytat:
Jak mi wpadnie gotóweczka to może pomyśle o blosie do mojego 1.8 105KM.Mocy to pewnie aż tak bardzo nie odczuje,ale może będzie troche lepiej niż na mikserze i sterowaniu śrubą.


jesli krecisz silniczek powyzej 4 tysiecy, to napewno odczujesz


-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2008-05-04 18:46:09 ]
  
 
wywaliłem mikser, i RS nie chce teraz odpalić tzn odpalił zdechł i teraz już nie chce
  
 
Cytat:
2008-05-04 19:13:19, yezXR3i pisze:
wywaliłem mikser, i RS nie chce teraz odpalić tzn odpalił zdechł i teraz już nie chce



Ale przelaczyles go na benzyne ?? Krokowy ,cos z nim robiles??
  
 
reseta robilem prawie od razu i nic nie pomoglo.. jutro rano jeszcze cos z nim pokombinuje a ty Yezxr3i to pewnie masz na gaz przelaczone albo cos w tym stylu ze nie chce ci odpalic bo to raczej nie mozliwe (najwyzej zrob reset kompa moze pomoze)
  
 
Nie no już wiem co się stało - zatkałem przewód od utrzymywania wolnych obrotów Faktycznie, bez miksera jakby z 20 koni wiecej dostał!
  
 
a jak na zimnym silniku sie zachowuje (na ssaniu zaraz po odpaleniu?)
  
 
silnik bardzo zimny nie był, więc względnie normalnie. ale nie bawie się w to dłużej bo mam stożek bez patentu na krokowca, a do tego ten wąż co ma ssac powitrze przez krokowca wchodzi do miksera wiec ssał sobie z atmosfery i wolałem na długo tak nie zostawiać.