DOHC (Za) duże spalanie - prosba o pomoc.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Posiadam Lancie Bete Coupe z silnikiem 2.0 DOHC. Mam powazny problem poniewaz moje auto spala niewiarygodne ilosci benzyny. Kilka krotnie zalewalem okolo 10L aby dojechac spokojnie do mechanika lecz po przejechaniu 15km okazywalo sie, ze bak jest pusty. Wielokrotnie sprawdzalem czy nie ma zadnych wycieków i nigdy nic nie znalazlem. Czy to mozliwe aby z powodu jakies usterki auto moglo spalac tak duze ilosci paliwa? Obecnie jestem na etapie remontowania swojego samochodu wiec silnik mam w garazu. Prosilbym bardzo o jakas wskazowke co moglbym sprawdzic w silniku co mogloby wplywac na takie ewenemtny. Nie obrazilbym sie rowniez za inne rady odnosnie silnikow DOHC .

Pozdrawiam
  
 
Mialem kiedys taki gaznik na którym silnik w ciagu 5 minut wypijal 5 litrów paliwa- to co wlecialo w gaznik juz nie wracało Wiec moze warto zaczac od niego. Jezeli to wtrysk to podobny efekt daja zawieszone wtryskiwacze.
  
 
mi 10 litrów w DOHC starczało na około 10 minut upalania... to dużo czy mało?
ile pali CI Na 100 km ?? silnik zagrzany? jak z oporami toczenia ? benzyna ma to do siebie ze szybko paruje , ma 90 % nie spala Ci 10 litrów na 15 km... szukaj dzióry w baku , lub na zasilaniu/powrocie paliwa . zmień gaźnik / choc by na taki z poldka(testy) nie wypadają Ci zapłony? gaźniz z automatycznym ssaniem?
z resztą w wypadku włoskich aut wszytko jest mozliwe
  
 
Najlepsze jest to, ze od kiedy posiadam swoje auto to przejechalem nim w sumie z 90km ; ) wiec trudno tu mowic o splaniu na 100 , ale juz wlalem w niego z 30-40L. Na pewno jest troche rozregulowany poniewaz strzelalo cos ciagle pod maska podczas dodawania gazu badz zdejmowania nogi z gazu. Flapjack byl juz z pomoca aby ustawic zaplon.Po tym jak ustawil na tyle na ile potrafil byla chwilowa poprawa lecz gdy silnik sie juz troche rozgrzal to ponownie bylo 'strzelanie' spod maski.
Mozna poweidziec ze zaczynam dopiero swoja przygode z motoryzacja wiec nie wiem co rozumiec poprzez - opory toczenia i wypadanie zaplonow. Gaznik z automatycznym ssaniem.

  
 
o spalanie to sie zacznij martwic jesli bedzie sie utrzymywalo na tym poziomie PO remoncie auta ,ale nawet jak bedziesz juz mial nowe lozyska, "zrobione" hamulce, napompowane kola ustawiony zaplon wyregulowany gaznik z dzialajacym poprawnie obiegiem "ssania" sprawny termostat szczelny ukl. paliwowyi pare innych dupereli odpowiedzialnych za spalanie na tip top zrobione to nie dziw sie przy 12 na sto w miescie lub 15 na krotkich trasach na niedogrzanym silniku, to sa katalogowe wartosci

  
 
moze ci sie na pompce paliwa miesza olej z benzynką... lub powrót masz dziwnie podpięty z gaźnika...
  
 
Bart128 tak wiem zaby zacza sie tym na powaznie martwic dopiero po zlozeniu i poprawieniu pewnych usterek, ale uznalem , ze skoro juz silnik jest wyjety to mozna posprawdzac to i owo. ; ) Dzieki za odpowiedzi
  
 
Ja mam obecnie identyczny problem z klasykiem(125p) na jakieś 700metrów pali mi JEDEN LITR benzyny! Wyeliminowałem już bak ponieważ jak podpinam bezpośrednio kanister z beną to jeden litr w oczach się traci...jutro wyciągne gaźnik i obczaje co jest nie tak bo auto chodzi mi na 2-3 czasem na 4 gary.