Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2008-06-14 19:26:57 jak w temacie, kolega potrezbuje homologacje takiej 2 drzwiowej zastavki. niby to samo co 128 yapka ale jednak przydalaby sie do danego modelu |
Julo zakrzywiający czasop ... Kraków | 2008-06-14 22:20:29 juz sie przestraszylem, ze zmieniasz auto |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2008-06-15 13:59:47 A po co mu homologacja? Jak nie ma gdzies na sieci skanow to na www.fia.com, w dziale regulaminow mistrzostw historic hillclimb jest lista aut homologowanych - trzeba znalezc numer homo i zamowic w PZM za 50 ojro kopie homologacji.
Jak ma gdzies startowac to i tak musi miec na BT ten oryginal z PZM a nie jakies ksero/wydruk. |
taxi1313 Fiaty, FSO i ZASTAVY Tczew | 2008-06-17 14:25:13 O ile się nie mylę to takie są numery homologacji na Zastavę 1100
- Zastava 1100 (poj. 1116. 5-drzwi) ma numer 5547 i była wydana 01.02.1974 - Zastava 101 Special / Zastava 1100 Special (poj.1290, 5-drzwi) numer homologacji: 5784 i wydana była 01.01.1980 Zastava 1100 Mediteran homologacj FIA nie posiadała... |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2008-06-17 14:38:58
A jestes pewny ze w tej 1300 z 1980 nie ma zdjec obu nadwozi? Bo to by pasowalo, mediteran byl chyba wypuszczony w 1980 roku... W kazdym razie Leszek Kawa startowal w GSMP (taka zolta jak moja) ale nie wiem czy 100% legalnie czy po prostu p. Szczechura przymknal oko na nadwozie. Ale ja stawiam ze 5784 albo poprawka do tej homologacji zawierala Mediterana. |
taxi1313 Fiaty, FSO i ZASTAVY Tczew | 2008-06-18 01:36:49 Wszystko fajnie ale Zastava 1100 Special występowała tylko i wyłącznie w wersji pięcio drzwiowej. To był samochód wyposażony w zestaw wskaźników z Fiata 128 rally, serwo hamulcowe, felgi Cromodora, silnik 1,3, prostokątne reflektory i wyglądało to tak:
Poza tym Mediteran jako seryjny samochód wyjechał w październiku 1980 i początkowo powstawał tylko w FSO (te pierwsze sztuki można poznać po tym, że mają drzwi z przekrzywionymi klamkami, bo były robione na starych tłoczniach Fiata). Dopiero w 81 roku ruszyła produkcja seryjna w Jugosławii. Zastava Mediteran 1,3 wychodziła jako "ZASTAVA 101 Mediteran 1300" i od zwykłej Zastavy Mediteran rózniła się tylko i wyłącznie silnikiem i tym, że miała serwo Ja bym bardziej stawiał na 5547 z poprawką dołączającą Mediterana [ wiadomość edytowana przez: taxi1313 dnia 2008-06-18 01:39:43 ] |
spyrydon opole | 2008-06-19 23:09:13 Homologacja 5547 ma w opcji nadwozie 3-drzwiowe. Wiem na 100%, mam homologacje na półce |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2008-06-19 23:24:38
Czy masz cos wspolnego z Dusanem Bogdanovem? |