[poszukuje] homologacja Zastavy Mediteran

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, kolega potrezbuje homologacje takiej 2 drzwiowej zastavki. niby to samo co 128 yapka ale jednak przydalaby sie do danego modelu
  
 
juz sie przestraszylem, ze zmieniasz auto
  
 
A po co mu homologacja? Jak nie ma gdzies na sieci skanow to na www.fia.com, w dziale regulaminow mistrzostw historic hillclimb jest lista aut homologowanych - trzeba znalezc numer homo i zamowic w PZM za 50 ojro kopie homologacji.

Jak ma gdzies startowac to i tak musi miec na BT ten oryginal z PZM a nie jakies ksero/wydruk.
  
 
O ile się nie mylę to takie są numery homologacji na Zastavę 1100
- Zastava 1100 (poj. 1116. 5-drzwi) ma numer 5547 i była wydana 01.02.1974
- Zastava 101 Special / Zastava 1100 Special (poj.1290, 5-drzwi) numer homologacji: 5784 i wydana była 01.01.1980

Zastava 1100 Mediteran homologacj FIA nie posiadała...
  
 
Cytat:
2008-06-17 14:25:13, taxi1313 pisze:
Zastava 1100 (poj. 1116. 5-drzwi) ma numer 5547 i była wydana 01.02.1974
Zastava 101 Special / Zastava 1100 Special (poj.1290, 5-drzwi) numer homologacji: 5784 i wydana była 01.01.1980
Zastava 1100 Mediteran homologacj FIA nie posiadała...



A jestes pewny ze w tej 1300 z 1980 nie ma zdjec obu nadwozi? Bo to by pasowalo, mediteran byl chyba wypuszczony w 1980 roku... W kazdym razie Leszek Kawa startowal w GSMP (taka zolta jak moja) ale nie wiem czy 100% legalnie czy po prostu p. Szczechura przymknal oko na nadwozie. Ale ja stawiam ze 5784 albo poprawka do tej homologacji zawierala Mediterana.
  
 
Wszystko fajnie ale Zastava 1100 Special występowała tylko i wyłącznie w wersji pięcio drzwiowej. To był samochód wyposażony w zestaw wskaźników z Fiata 128 rally, serwo hamulcowe, felgi Cromodora, silnik 1,3, prostokątne reflektory i wyglądało to tak:



Poza tym Mediteran jako seryjny samochód wyjechał w październiku 1980 i początkowo powstawał tylko w FSO (te pierwsze sztuki można poznać po tym, że mają drzwi z przekrzywionymi klamkami, bo były robione na starych tłoczniach Fiata). Dopiero w 81 roku ruszyła produkcja seryjna w Jugosławii.

Zastava Mediteran 1,3 wychodziła jako "ZASTAVA 101 Mediteran 1300" i od zwykłej Zastavy Mediteran rózniła się tylko i wyłącznie silnikiem i tym, że miała serwo

Ja bym bardziej stawiał na 5547 z poprawką dołączającą Mediterana

[ wiadomość edytowana przez: taxi1313 dnia 2008-06-18 01:39:43 ]
  
 
Homologacja 5547 ma w opcji nadwozie 3-drzwiowe. Wiem na 100%, mam homologacje na półce
  
 
Cytat:
2008-06-19 23:09:13, spyrydon pisze:
Homologacja 5547 ma w opcji nadwozie 3-drzwiowe. Wiem na 100%, mam homologacje na półce



Czy masz cos wspolnego z Dusanem Bogdanovem?