MotoNews.pl
  

Bezpiecznik w miejscu F29

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zmnienialismy dzisiaj u Jarcia skrzynkę bezpieczników...z jego na skrzynkę XRowską...ku naszemu zdziwieniu wszystko ok poza jednym...auto nie chce odpalić...wszystko przed było dobrze, podłaczone wszystko także dobrze, wszystkie przekaźniki, kable, kostki podłączone dobrze...

jedno co zaobserwowalismy to brak w skrzynce XRowej bezpiecznika (20A) w miejscu oznaczonym F29, w ogóle nie ma do niego pinów...

od czego on jest i czy to moze jest powodem owego braku możliwości odpalenia, dadam,że silnik kręci,ale tak jakby paliwko nie dochodziło...

wszystkie bezpieczniki sprawne, nieprzepalone, pomóźcie!

[ wiadomość edytowana przez: trance dnia 2008-05-26 23:14:41 ]
  
 
Jaki to dokładnie model? mam instrukcje od eskorta roczniki 90-99 ale w specyfikacji numery bezpieczników kończą się na 28 A symbolem F oznaczony jest bezpiecznik świec żarowych diesla ale to w skrzynce pod maską.
  
 
dodam ze owy bezpiecznik (mi sie zdaje ze to bylo 20A i w miejscu f26) znajduje sie od gory skrzynki tam gdzie przekazniki przychodza,nie ma w skrzynce x-ra pinow na niego a moja fura nie chce zapalic na tej skrzynce.dziwne strasznie bo XR musial jezdzic na niej bez owego bezpiecznika...please help us moj model mkVI z 94r a X-ra to nie wiem
  
 
Jarek dodaj że Twój mkVI to benzyna 1.6 16V 90KM

jestem no na 99,99% ze to był F29 ale zawsze mogę się mylić...
XR to MKV 92r 1.8 16V 130KM
  
 
No cóż w dokumentacji kicha, bezpieczniki kończą numeracje na 28 a przekaźniki na 27, bezpiecznik 26 jest od ogrzewania przednich siedzeń a przekaźnik R26 od wyłącznika zapłonu (stacyjki), tyle w "mądrej xsiędze" napisali
  
 
ludziska pomagajcie, szukajcie, myslcie, każda wiedza potrzebna, dziś juz późno, mam nadzieję ze jutro do południa coś bedzie wiadomo wiecej na ten temat, WOLF dzięki za angaż
  
 
Z tego co ja wiem to F29 na górze skrzynki w niektórych modelach był od centralnego zamka, u mnie tak było. Przy zmianie skrzynki też sie okazało że brakuje mi tego bezpiecznika ale po podłączeniu nie było żadnych niespodzianek. A co do waszej skrzynki to przejrzyjcie ją dobrze może nie być przejścia w którym miejscu i porostu pompa nie chodzi


[ wiadomość edytowana przez: skorpion19 dnia 2008-05-27 06:39:48 ]
  
 
u mnie centralny chodzi,czyli jezeli ten bezpiecznik bylby od tego tzn ze przyczyna nie oodpalania samochodu jest inna ktos ma jakis pomysl...
Cytat:
2008-05-27 06:34:34, skorpion19 pisze:
Z tego co ja wiem to F29 na górze skrzynki w niektórych modelach był od centralnego zamka, u mnie tak było. Przy zmianie skrzynki też sie okazało że brakuje mi tego bezpiecznika ale po podłączeniu nie było żadnych niespodzianek. A co do waszej skrzynki to przejrzyjcie ją dobrze może nie być przejścia w którym miejscu i porostu pompa nie chodzi [ wiadomość edytowana przez: skorpion19 dnia 2008-05-27 06:39:48 ]

  
 
Bo będzie chodził. W twojej skrzynse jeżeli nie ma go na górze to jest on normalnie w rzędzie z innymi, a który to to musiałbym sprawdzić ale dopiero pod wieczór bo właśnie wychodzę do pracy.
P.S. A pompa paliwa działa i podaje paliwo pod odpowiednim ciśnieniem?
  
 
no właśnie pompa paliwa nie podaje paliwa :/
  
 
A w ogolę się odzywa pompa przy włączaniu zapłonu ??
  
 
auto kręci, ale pompa nie podaje paliwa, nie chodzi...gdyby bylo slychac pompe to chyba by auto zapaliło nie? a tak lipa...
  
 
To w takim przypadku na twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia pompy, potem przewody od pompy do skrzynki i samą skrzynkę.
  
 
na chwile obecna diagnoza i to sprawdzenie czy jest prad na bezpiecznikach i kablach od pompy (moze podczas wywijania kablami ktorys wyskoczyl albo sie obluzowal),potem bedziemy myslec dalej...a zalozenie elek. szybek mialo byc takie proste i przyjemne...mam dosyc essa na chwile obecna
  
 
A może wsadziłeś skrzynkę od diesla? Na 100% jesteś pewny że jest od xr-ostatnio grzebałem u kumpla w jego xr i u niego był bezp F 29


[ wiadomość edytowana przez: skorpion19 dnia 2008-05-27 22:18:05 ]
  
 
skrzynka byla wyciagana z xr-a, wiec prawdopodobnie byla od niego....kwestia jest innego typu: wlozylismy dzisiaj moja stara skrzynke,podlaczylismy ja i jest ten sam efekt...nie odpala
  
 
...może wyłącznik wstrząsowy jest niedaleko skrzynki ,sprawdż do...
  
 
być może Kamilu jest tak jak mówisz...wyłącznik wstrząsowy...grzebałem między kablami nic takiego nie widziałem :/

fakt jest taki, bezpieczniki sa ok, przekaźniki są ok, kostki są wpięte ok, a jak nie chce odpalić tak nie chce...pompa nie chodzi, dopatruję się tu tego iż przy wyjmowaniu skrzynki coś mogło zostać naruszone i bedzie to coś z przewodem od pompy paliwa...

jutro bierzemy miernik i sprawdzamy czy przy podłączonej skrzynce jest napięcie w odpowiednim miejscu czyli okolice bezpiecznika odpowiedzialnego za pompę paliwa...

Podpowiedźcie który to bo podejrzewam dwa z nich ale dokłądnie nie wiem teraz...

Co do bezpiecznika F29, skrzynka była wyciagana z XRa, sprowadzony z D, przeszłości nie znam ale nie spodizewam sie zeby było tam grzebane...
  
 
Jak się nie mylę to bezpiecznik od pompy to nr. 5, a na tej klapce oznaczany jako dystrybutor paliwa

A bezpieczniki sprawdzaliście na oko czy miernikiem, kiedyś miałem taką sytuację, że na oko bezpiecznik cały a nawiew nie działa, wymieniłem bezpiecznik i hula do dziś

wyłącznik wstrząsowy tak jak go nazwaliście jest koło lewej nogi za zaślepką koło drzwi, ciężko przegapić i chyba jak zadziałał to trzeba go wcisnąć.
  
 
dzieki McFly, bardzo możliwe że został naruszony...bo z lewej strony jest trudno w gąszczu kabli wyciągnąć skrzynkę z prowadnicy, trzeba z wyczuciem wiec może i zostało coś naruszone...bezpieczniki były wymieniane na nowe, ale sprawdzone wszystkie, reszta działa oprócz owej pompy paliwa...słyszałem własnie ze jest coś zapobiegawczego podczas wypadku/wstrząsu co odłącza pompę...