MotoNews.pl
7 [125p] olej na kolektorze ssącym (210678/0) - NT
  

[125p] olej na kolektorze ssącym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam cieknie mi olej tu:


wymienie uszczelke pod kolektorem ssącym i moze przestanie ale czy olej powienien być w kolektorze ssącym ? Kumpel mowił ze moze to być uszczelka pod głowica albo uszzelniacze zaworów. Uszczelka pod glowicą jest do okoła sucha tylko na kolektorze są krople oleju i podobno troche kopci na niebisko czyli chyba te uszczelniacze...
Ciężko sie to wymienia ?

Druga sparwa to podpora wału(?!)



Wydaje mi sie ze brakuje mi tam podpory Powinna tam być czy nie?
Jak odpale na luzie fure na lewarku to mi sie koła kręcą jest to normalne?
Z głory dzieki za odpowiedzi



[ wiadomość edytowana przez: faownik81 dnia 2008-04-12 12:02:52 ]
  
 
napewno cieknie ci z pokrywy klawiatury , a podpora jak widze jest na swoim miejscu tak ma być
  
 
To nie podpora tylko zabezpieczenie przed opadnięciem kardana na ziemię w razie zerwania przegubu. i wszystko z nim ok.
  
 
napewno nie cieknie zminiłem uszczelke jest suchutko i czyściutko
tylko na kolektorze ten olej< juz dolalem 2 litry przez miecha
Czyli wał jest na swoim miejscu



[ wiadomość edytowana przez: faownik81 dnia 2008-04-12 17:18:54 ]
  
 
Zawory mam do wymiany ? W książce patrzyłem to nie ma na zaworach żadnych uszczelniaczy... Co mam wymienić zeby pzestało cieknąć (oprócz silnika)
  
 
Zawory mam do wymiany ? W książce patrzyłem to nie ma na zaworach żadnych uszczelniaczy... Co mam wymienić zeby pzestało cieknąć (oprócz silnika)
  
 
auto musisz wymienić chyba ...
  
 
Cytat:
2008-04-14 07:32:01, Blady pisze:
auto musisz wymienić chyba ...






kolega jak zwykle , z grubej rury.
  
 
DOHC CISZA TAM!! Panowie no sprawa jest naprawde powazna a wy tylko śmichy po pachy olej spierdziola znalazłem umiejscowienie tych uszczelniaczy tylko pytanie czy to jest to ??
Auto wymienić powtarzają mi to kumple, rodzina, kobitka chce żebym sobie nawet w nim spał Tak łatwo sie mnie nie pozbędziecie...

[ wiadomość edytowana przez: faownik81 dnia 2008-04-14 09:47:51 ]
  
 
sączy sie albo po gwintach szpilek mocujących kolektor ssacy (otwory sa przelotwe, do skrzyni korbowej) albo spod głowicy. Gdyby lało sie po trzonkach zaworów, olej bylby zasysany do cylindrów i spalany. Nie sądze, zeby ten wyciek był przyczyną znacznego zuzycia oleju, Ja poszukalbym skąd jeszcze cieknie
  
 
I tak zmondrzejesz i założysz dohc-a. Każdy tak ma
  
 
zobacz czy nie nie leci ci z odmy , jeśli masz wyrypany silnik to jest opcja że żyga ci do gaźnika i wtedy cieknie jak może uszczelka jest kopnięta w tym miejscu , może też uszczelniacz ale wtedy to chyba raczej tak by nie leciało
  
 
Silnik 75tyś nie cieknie na pewno nic od góry. Nowa uszczelka pod deklem, gaźnik złożony miecha temu, nowe uszczelki, z odmy leci tylko dymek z wydechu nie pluje olejem... codziennie wjeżdżam na kanał i sprawdzam i ciągle olej jest na kolektorze dzisiaj pokazał sie tez na półksiężycu miski olejowej ale uszczelka pod miską tez nowa i do tego jeszcze na silikon ścieka bezczelnie z kolektora!!
Ps. już od 2 miesięcy myślę o DOHC...

[ wiadomość edytowana przez: faownik81 dnia 2008-04-14 17:12:22 ]
  
 
Powiem panowie ze w szoku jestem troche.. Wkręciłem te szpilki na sylikon bo ciekło z nich całe w oleju, uszczelki pod kolektorem praktycznie nie było... Ale to:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Wiedziałem ze jakość wykonania kolektora jest marna ale nie wiedziałem ze za tak..
Kanały głowicy nie wyglądają tak najgorzej chodziarz polerka by sie przydała. Moze przy okazji jeśli okaze sie ze to jednak uszczelka pod głowicą cieknie.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
teraz troche lepiej wygląda ale szału ni ma
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I jednak cieknie jeszcze na łączeniu silnika z wałem myslałem ze na półksiężycu ale uszczelka nowa na sylikon może simering na łączeniu skrzyni z silnikiem ?

[ wiadomość edytowana przez: faownik81 dnia 2008-06-01 22:56:49 ]
  
 
jak nie obrobisz kanałów w głowicy to i tak nic to nie da
tylko nie obrabiaj głowicy na silniku
  
 
Coś tam zawsze da ale największa pewnie będzie satysfakcja bo jak bym przykręcił takie jak było to by mnie męczyło ze lipe odwaliłem hehe. Mam nadzieje ze wycieki sie zmniejszą bo jak nie to trzeba skrzynie wytargać a samemu bedzie ciężko...