Tryb awaryjny sterownika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A wiec zdiagnozowalem u siebie taka przypadlosc, wiem ze to awaryjny bo pompa paliwowa chodzi ciagle po przekreceniu na zaplon bez odpalania. Teraz pytanie:
Ile kosztuje sterownik do 1,8 16V RDA 105KM?
Czy sterownik nadaje siue tylko do wymiany czy ten tryb awaryjny jest wywolany awaria jakiegos czujnika? (szczeze to watpie bo w wkil wyraznie pisze ze niesprawnosc mikroprocesora)
Jezdze na gazie i jaks specjalnie mi to nie dokucza poza tym ze czasem ciezko zapala ale przyspieszenie jest zuzycie gazu 13/100 w trybie mieszanym jednak wiecej trasy, troche duzo i tu bym widzial wine sterownika.
Co zrobic z tym fantem ?? jezdze tak juz ok 600km czyli od kiegy Go kupilem, nie wiem ile poprzedni wlasciciel tak jezdzi, ale ja musze to zrobic.
Czy te sterowniki padaja od tak sobie czy 'ktos' musial w tym pomoc? Nie chcialbym uszkodzic 2 sterownika a wiec prosilbym o ewentualne przyczyny takiej usterki. mopze niefachowo zainstalowany gaz (prawde mowiac to w ogole mi sie to nie podoba)
Licze na konkretne odpowiedzi.
Pozdrawiam!!!
  
 
skoro chodzi w trybie awaryjnym to cos ma nie tak, i zapewne nie jest to jeden czujnik, byc moze kilka, przydalo by sie zczytac kody bledow. sterownika wymieniac nie musisz, jak usuniesz usterki to i tryb serwisowy sie wylaczy. przeszkadzac moze nie przeszkadza ale napewno wiecej pali, napewno jest bardziej mulasty itp.
a jesli jednak uszkodzony jest komputer to kody bledow tez to pokaza.

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
no bo mnie na trop uszkodzonego kompa wprowadzila ksiazka wkil tam jest napisane ze jak mikroprocesor niesprawny to sterownik w awaryjnym i zaraz pod tym napisane o zczytaniu kodow jak by to nie bylo powiazane to wolalem sie zapytac, i dziekuje Ci za to ze rozwiales moje watpliwosci Jutro prawdopodobnie zczytam kody i sie zobaczy co w trawie piszczy grunt ze nie musze kompa szukac na razie, a spalanie hm no jest wysokie a i po 1,8 sie wiecej spodziewalem a wiec dziekuje i ruszam jutro do walki
Pozdrawiam!!
  
 
Cytat:
2008-06-02 22:44:25, dulin7 pisze:
no bo mnie na trop uszkodzonego kompa wprowadzila ksiazka wkil tam jest napisane ze jak mikroprocesor niesprawny to sterownik w awaryjnym i zaraz pod tym napisane o zczytaniu kodow jak by to nie bylo powiazane to wolalem sie zapytac, i dziekuje Ci za to ze rozwiales moje watpliwosci



No i WKIL ma racje - sterownik w ten sposob pokazuje uszkodzenie ktoregos z jego wewnetrznych obwodow. Np mam sterownik EECIV z RS2000, ktory ma walniete dwie diody na druku i pompa chodzi caly czas - tryb awaryjny.
  
 
Cytat:
No i WKIL ma racje - sterownik w ten sposob pokazuje uszkodzenie ktoregos z jego wewnetrznych obwodow. Np mam sterownik EECIV z RS2000, ktory ma walniete dwie diody na druku i pompa chodzi caly czas - tryb awaryjny.


A wiec moge juz sobie szukac nowego sterownika?? na szczescie nie sa az takie drogie tylko skad ja wiem ze akurat konkretny jest ok?? Aha no i np u Ciebie te diody musialy sie od czegos spalic a wiec moze u mnie gdzies w instalacji jest jakis punkt zwarcie albo cos co uszkodzi kolejny sterownik, trzeba bedzie to sprawdzic.
Pozdrawiam!!!
  
 
Ok mchcialbym sie jeszcze zapytac.
podejzewam ze sterownik zalatwila instalka gazowa ktora ma odlaczane wtryskiwacze samym przekaznikiem. Szukam emulatora wtrysku i mam pytanie czy montuje siue sam emulator a wywala przekaznik czy przekaznik i tak musi zostac aby odlaczyc zasilanie od wtryskiwaczy???
Pozdrawiam!!!