[126p] klasyk a.d. 1976

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
MODEL:126p STYL:klasyk rasowany na rajdowke ROK:1976 POJEMNOść: 652 ccm MOC: 21 KM

W moim posiadaniu w tym tygodniu znajdzie się ciekawy 126 klasyk z poczatku polskiej produkcji! ma żółte lampy z brewkami w stylu epoki nie jakis tam wies tunink, biale kierunki, podluzny znaczek fiata, kolor oliwkowo zielony, wnetrze w pieknym, jasnym beżu, podsufitke prawdziwa - dziurkowany skaj a nie jakas tam wykladzinka, klapke bambino, kwadratowe klosze tylnych lamp, śliczne chromiki silnik serie 90 tys przebiegu i a z reszta ocencie sami co sie bede rozpisywal. Foty w profilu

Obniżone zawieszenie, ładna kiera i z modyfikacji to tyle

W planach: przywrocenie wyposażenia wnetrza, generalny przeglad i maly ma do zrobienia jakies 20000 km do wiosny, czy da rady? Trzymajcie kciuki! A później doprowadzenie go do ideału z chirurgiczna precyzja na klasyke polskich Oesów końca lat siedemdziesiątych!

Nazwałem ją żabka

Jak Wam się podoba?

[ wiadomość edytowana przez: markus-orange dnia 2007-12-19 00:28:26 ]
 
 
ja bym go ,,juz'' klasykiem nie nazwal aczkolwiek na rajdowke lub swapa jak znalazl
  
 
z tych zdjęć mało wynika, umyj go i porób lepsze ładniejsze zdjęcia.
ale tak jak bartek pisze już mało klasyczny jest, da się go doprowadzic na pewno do stanu pierwszej młodości ale nie wszystko przychodzi łatwo...
jak by nie było życzę powodzenia, bo jest to fajna baza
  
 
http://moto.allegro.pl/item283962106_klasyk_126p_maluch_kjs_kult_fiat_antyk.html
  
 
wg mnie z tego rocznika to są detale z podłogą bagażnika u mieszczone w innej budzie ale najlepiej zerknąć na słupki z tyłu i mocowanie do otwierania szybki bocznej czy jest standard czy małe na dole.
  
 
hehe znam ten samochód pochodzi z bioelska potem pojechał do żywca teraz znowu w Bielu będzie
  
 
a co sie z nim ciekawego dzialo? )
 
 
Wczoraj maluszek finalnie zagościł w garażu kumpla, po wstepnych ogledzienach podloga zdrowa, lewy wahacz i linka od recznego do wymiany, naped i tylne hamulce do przegladu i bedzie smigal.
 
 
dzisiaj maluch został doprowadzony do porządku, pozakładalismy tapicerkę (brakuje jeszcze dywaników ale mam je gdzieś w domu) okazało się po bliższym przygladnieciu sie ze auto to jakas lepsza wersja, ma wykonczenie w tapicerce skajowej, podsufitke w skaju, kanapa, boczki, fotele, wszystko w kolorze banan wylądowały na swoim miejscu. Przegląd elektryki dokonany i uruchomione wskazniki napiecia i temp. oleju. Wszystko dziala, autko zapala od dotyku. Żabka chyba mnie polubiła. Do tego chodzi równiutko, idealnie! Foty za 15 minut powinny sie ukazac.

tył

przód

środek

ENGINE START! Z OGNIEM

to sie kręci

Wrzucilem 3 foty i 2 filmy, miłego oglądania

[ wiadomość edytowana przez: markus-orange dnia 2007-12-25 18:54:54 ]
 
 
więcej kręcenia klik
 
 
To tylko pogratulować zakupu! Zwłaszcza, że na djęciach w ogłoszeniu wyglądał... conajmniej nieciekawie.
  
 
kiepskie zdjecia, brudny. Autko na prawde dobre i zadbane, żadnych wycieków, bardzo zdrowa buda, jade na BT niedlugo i zobaczymy jak pojdzie
 
 
Fajny, tylko szkoda, że ma o 54 konie mniej niż poprzedni
  
 
dobra ta marchewa na odpalanie hehe i zrób coś z oponkami zaiwestuj w coś co ma przyczepność
  
 
kupuje markgumy albo cos z norauto taniego. Co poradzicie?
 
 
no i trafily sie nówki debice frigo za 80zl/sztuka z montażem
 
 
Z serii chwale sie: dzis żabka pokonała trase Bielsko - Kraków ze srednim spalaniem 4,9 l na 100 km przy calkiem dynamicznej jezdzie!
 
 
naprawde za taka kaske opłacało się gratki
  
 
poprawiam się, dzialajace linki:

szoferka

srodek

dupcia

bok

przód

ryjówka
 
 
No ryjówka jest przekozaczna, a co do autka to widzę, ze jeszcze trochę roboty jest żeby był dopieszczony, ale dobrze idzie.