Osłona przegubu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie kompletnie nie związane z espero ,ale tutaj szybciej się czegoś dowiem niż na forum corsy



Niedawno zauważyłem w corsie wycieki jakiegoś smaru , wydaje mi się ,że to leci spod gumowej osłony przegubu.
Chciałem kupić nowe osłony ,ale okazało sie że są jakieś zewnętrzne i wewnętrzne - które ja potrzebuję??

Wystarczy sama osłona czy przegub też mógł paść? Po czym ewentualnie poznać padający przegub?






Edit:

Świerze zdjęcia , zrobione przed chwilą:







[ wiadomość edytowana przez: slawekk dnia 2008-06-16 10:30:35 ]
  
 
Osłona wygląda na całą. Tylko zlazła.
Zewnętrzne to są te przy kołach wewnętrzne - przy skrzyni.

Na krótko możesz napchac tam smaru grafitowego, zacisnąć taśmę i jeszcze pojeździć. Chociaż mogło napchac się tam błota. A tego przegub nie lubi.

Porównując cenę przegubu i osłony - chyba warto wymienić.


Jak pada przegub do przy max skręconych kołach terkocze.
  
 
Cytat:
2008-06-16 11:01:14, Navi pisze:
Osłona wygląda na całą. Tylko zlazła. Zewnętrzne to są te przy kołach wewnętrzne - przy skrzyni.


  
 
Cytat:
2008-06-16 11:01:14, Navi pisze:
Osłona wygląda na całą. Tylko zlazła. Zewnętrzne to są te przy kołach wewnętrzne - przy skrzyni. Na krótko możesz napchac tam smaru grafitowego, zacisnąć taśmę i jeszcze pojeździć. Chociaż mogło napchac się tam błota. A tego przegub nie lubi. Porównując cenę przegubu i osłony - chyba warto wymienić. Jak pada przegub do przy max skręconych kołach terkocze.



Zadnego grafitowego - tam ma byc smar do przegubów i basta - chodzi o ziarnistość cząsteczek, gdzie w grafitowym jest zbyt duza zeby stosowac do elementów precyzyjnych.

Przy tym przegubie lepiej go sciagnij, wyczysc dobrze i od nowa nasmaruj bo wystarczy kilka ziarek piasku i bedziesz mial za jakis czas caly element do wymiany...
  
 
razem z osłonami nowymi jest smar-tego trzeba uzyc najlepiej