Regulacja zaplonu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam stroboskob i chcialbym sprawdzic czy mam dobrze ustawiony zaplon.wiem jak to zrobic tylko nie wiem ktory znak ile stopni oznacza.sa 3 wieksze i miedzy nimi mniejsze kreski.czy ktos wie jak to odczytac?
  
 
Oczyść miejsca znaków, zobaczysz opis w cyfrach na obudowie metalowej. (cyfry umieszczone są również na czarnej obudowie plastikowej rozrządu, ALE TO TYLKO NUMER KATALOGOWY POKRYWY) tych nie bierz pod uwagę. AHA przed kontrola zapłonu nie zapomnij zewrzeć styków AB w kostce diagnostycznej.

[ wiadomość edytowana przez: certiif dnia 2008-06-27 10:00:23 ]
  
 
No fajnie.Tylko ze tam jest takie dojscie ze nic nie widac,Trzeba by chyba odkrecac ta oslone na blotniku.A moze jest inny sposob?
  
 
No i ustawilem zaplon.Aby odczytac te znaki wystarczy male lusterko.Dla zainteresowanych te trzy wieksze kreski to 0-8-16 stopni.Czyta sie od przodu auta.Zamykam temat.
  
 
Cytat:
2008-06-27 09:55:55, certiif pisze:
AHA przed kontrola zapłonu nie zapomnij zewrzeć styków AB w kostce diagnostycznej.



A po co

Bez zwierania się nie obejdzie
  
 
Cytat:
2008-06-28 14:25:48, krzychu_ch pisze:
A po co Bez zwierania się nie obejdzie



Jeśli tego nie zrobisz, to nie ustawisz prawidłowo statycznego kata wyprzedzenia zapłonu (10 stopni), ponieważ ECU steruje wyprzedzeniem zapłonu. Prawidłowa procedura serwisowa nakazuje zwarcie pinów A i B aby wykluczyć sterowanie zapłonem przez ECU. Ponadto odczyt jest błędny bez zwartych pinów w ALDL.
  
 
Cytat:
2008-06-28 16:06:45, certiif pisze:
Jeśli tego nie zrobisz, to nie ustawisz prawidłowo statycznego kata wyprzedzenia zapłonu (10 stopni), ponieważ ECU steruje wyprzedzeniem zapłonu. Prawidłowa procedura serwisowa nakazuje zwarcie pinów A i B aby wykluczyć sterowanie zapłonem przez ECU. Ponadto odczyt jest błędny bez zwartych pinów w ALDL.



Racja !