Następca esperaka....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak już pisaliśmy z Bogdanem, od wczoraj nie mam esperaka, który w sumie poszedł za dobrą kasę, ale mam za to inny pojazd w garażu....

Mały wycinek z VIN:

Model E200C
Delivery date 13.04.95
Dealer Italy (543)
Interior leather black or anthracite (261)
Paint
744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
280 steering wheel (400 mm dia.) and gearshift lever in leather trim; on W202 390 mm dia. (с 01.05.1984)
291 airbag for front passenger
airbag for front passenger (с 01.10.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)
300 storage box in front tray (с 01.05.198
341 additional lamp (с 01.09.1982)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
515 Becker radio (AM/FM - USA)
radio MB Classic with traffic news decoder (VK) (с 01.07.1992)
551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.199
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
electric window lifters, fourfold or sixfold
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
652 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)
731 wood trim, burred walnut root (с 01.08.1980)
885 locking system with infrared remote control and immobilizer (с 01.10.1993)
880 - with immobiliser
916 Unknown code


Na liczniku widnieje 120 000 km, sądząc po stanie wnętrza jak i nadwozia, oraz dokumentacji jest to dość możliwy przebieg. Poprzedni właściciel auta był z 1946r.

Autko przyjechało w piątek na kołach z Italii, do 2002 r serwisowane w ASO MB w Modenie.

Na karoserii nie ma śladu rdzy, nigdzie też nie ma śladu konserwacji , jest parę obcierek na zderzakach ale to są szczegóły....

Wnętrze w stanie idealnym, skóra nigdzie nie spękana, nigdzie nie przetarta, jak zobaczyłem to auto to byłem w szoku.... Decyzja o zakupie była bardzo szybka, a więc tym samym esperak ma chyba godnego następcę


Teraz czekam na Wasze opinie i zapraszam do obejrzenia galerii


COUPE



Pozdrowionka
  
 
Nie ma jazdy bez gwiazdy. Super autko. Bardzo mi się podoba. Gratuluję zarówno zakupu, jak i sprzedaży .
  
 
no nie niedosc ze podol;ski zdradził to jeszcze ty kolber

gratuluje niemieckiej krowy
  
 
Sądząc po zdjęciach to stan faktycznie mocno nadprzeciętny
Bardzo mi się podoba.
The question is ile to ma koni i ile taka przyjemność ?
GRATULACJE !
  
 
Fajnie wygląda na fotkach, mam nadzieję, że w realu lepiej

Gratulacje
  
 
Cytat:
2008-06-08 23:06:43, Kolber7 pisze:
Teraz czekam na Wasze opinie i zapraszam do obejrzenia galerii



U mnie w pracy serwer blokuje Twoją galerię...
  
 
To co bogdan1 ukazał na fotkach w wątku 24h to kłamstwo było i oszustwo.

PS. U mnie też powiększanie zdjęć jest blokowane - i to w domu "Serwer nie mógł przetworzyć zapytania" czy jakoś tak dostaję.
  
 
Cytat:
2008-06-09 09:42:58, piotr_ek pisze:
..."To co bogdan1 ukazał na fotkach w wątku 24h to kłamstwo było i oszustwo..."


Że jak ??!....przecie wyjaśniłem
...to co Kolber7 ukazał na fotkach w wątku Następca esperaka.... to wynik 48h ciężkiej pracy nad doprowadzeniem tego czegoś z wątku 24h do takiego stanu jak teraz widać...

pozatem...przynajmniej moja Colbero-następnikowa galeria sie normalnie otwierała

[ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2008-06-09 09:52:10 ]
  
 
Cytat:
2008-06-09 07:01:05, DeeJay pisze:
Sądząc po zdjęciach to stan faktycznie mocno nadprzeciętny Bardzo mi się podoba. The question is ile to ma koni i ile taka przyjemność ? GRATULACJE !



136 KM

o kosztach się wypowiem jak zarejestruje.... bez opłat 15 900 zł

Pozdro
  
 
Cytat:
2008-06-09 12:53:23, Kolber7 pisze:
136 KM o kosztach się wypowiem jak zarejestruje.... bez opłat 15 900 zł Pozdro



Już się otwiera!!!

A dlaczego nie kupiłes od Kejdżeja, jak Swojego sprzedawał...?
  
 
Cytat:
2008-06-09 08:51:50, pyrekcb pisze:
U mnie w pracy serwer blokuje Twoją galerię...



Special 4U kilka fotek







Pozdrowionka


[ wiadomość edytowana przez: Kolber7 dnia 2008-06-09 13:01:43 ]
  
 
Cytat:
2008-06-09 12:58:54, pyrekcb pisze:
Już się otwiera!!! A dlaczego nie kupiłes od Kejdżeja, jak Swojego sprzedawał...?



heh a ja specjalnie zmniejszyłem i wrzuciłem na fotosik

Czemu nie kupiłem wtedy. Bo wtedy nie miałem kasy i wisiał kredyt na espero

Ale w sumie teraz mam nowsze CE, z mniej paliwożernym silnikiem, który bez problemu da się zagazować sekwencją

Pozdro
  
 
Z ciekawości to na jakiej zasadzie dostaje się te czerwone blachy?
  
 
Cytat:
2008-06-09 14:00:52, piotr_ek pisze:
Z ciekawości to na jakiej zasadzie dostaje się te czerwone blachy?



A to nie jest rej. próbna?

Już dobrze nie pamiętam, ale jak ściągnąłem swego czasu cooperka z Berlina, to chyba dali mi na jakiś czas takie numery, żeby wszystko pozałatwiac w Polsce...
  
 
Cytat:
2008-06-09 13:03:58, Kolber7 pisze:
heh a ja specjalnie zmniejszyłem i wrzuciłem na fotosik Czemu nie kupiłem wtedy. Bo wtedy nie miałem kasy i wisiał kredyt na espero Ale w sumie teraz mam nowsze CE, z mniej paliwożernym silnikiem, który bez problemu da się zagazować sekwencją Pozdro



Ładny!
  
 
Cytat:
2008-06-09 14:15:02, pyrekcb pisze:
to chyba dali mi na jakiś czas takie numery, żeby wszystko pozałatwiac w Polsce...



To jest próbna, ale co stoi na przeszkodzie, aby formalności załatwiać na zagranicznych blachach? To mnie ciekawi. Większość aut jeździ na zagranicznych blachach i dopiero w momencie rejestracji dostają PL blachy, ale już oficjalne.
  
 
Ładny...ale czy ja wiem czy to taki godny następca Esperaka...stare, 3-drzwiowe i z malutkim bagażnikiem. Skoro dużo jeździsz, to skóra szybko się "wypierdzi", a to drewno (chociaż prawdziwe?) zacznie, o ile już nie zaczęło, pękać. No i szkoda, że nie automat.
PS: No i nie mów, że dostałeś 10kzł. Ja myślę, że jak 7 to wszystko, czy tak?



[ wiadomość edytowana przez: Esperynek dnia 2008-06-09 16:42:46 ]
  
 
Cytat:
2008-06-09 16:33:52, Esperynek pisze:
Ładny...ale czy ja wiem czy to taki godny następca Esperaka...stare, 3-drzwiowe i z malutkim bagażnikiem. Skoro dużo jeździsz, to skóra szybko się "wypierdzi", a to drewno (chociaż prawdziwe?) zacznie, o ile już nie zaczęło, pękać. No i szkoda, że nie automat. PS: No i nie mów, że dostałeś 10kzł. Ja myślę, że jak 7 to wszystko, czy tak? [ wiadomość edytowana przez: Esperynek dnia 2008-06-09 16:42:46 ]



to jest do wacka mercedes a nie kija.
Skóra jest prawdziwa a nie jakaś tam ekoskaja,
drewno też jest prawdziwe, nie żaden plastik

Ten mercedes po 50 latach będzie pewnie wyglądał lepiej niż espero po 10.
i bagażnik nie jest mały.
  
 
W Coupe słabo to jedzie


Ale stan jest fajny
  
 
Cytat:
2008-06-09 14:15:40, pyrekcb pisze:
Ładny!



rzeczywiście i solidny, taki lekko zwietrzały powiew luksusu z końca lat osiemdziesiątych ale z drugiej strony - mało praktyczny chociaż dla sigla wygoda wożenai dupska za przeproszeniem jakaś jest. Nie rozumiem sensu zakupu takiego auta - z sentymentu do marki czy jak? Szpan też już żaden, koszt utrzymania wysoki a potencjalnie b. wysoki, tzw. prestiż to był jak jakieś 12 lat temu, za 50 lat to może faktycznie jakieś muzeum go odkupi , jednak mimo wszyskich zalet why?, why? LEO why?