Szarpie i dymi na czarno?? rs 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie , cyka przekaźnik pompy paliwa, tak jakby rozłanczał /podmieniłem z takim samym ze skrzynki bezp. ale nie pomogło/ jak sie rusza w tym momencie szarpie autem dodatkowo dymi na czarno, sadzi marchewy jakby nie przepalał wahy, dodam że na postoju obroty ok. Wymieniłem czujnik przy przepustnicy, filtr paliwa, sprawdzałem całą skrzynkę bezpieczników, zalałem dodatek do czyszczenia wtrysków, odłanczałem sondy, robilem reset i nic... czy mogły się nałożyć jakieś dwie usterki?? może ktoś z was przerabiał taki temat??
  
 
A jak swieczki, mialem podobny problem nie dopalal wszystkiego i wina byla po stronie swiec
  
 
na wiosne wymieniane, duzo nie przejechał na nich..
  
 
cewki sprawdzałeś ?przewody , lambdy napewno sa dobre?
  
 
Piotrek tak jak Ci napisałem w emailu, jak masz cheć to zapraszam którego wieczoru z rsem do mnie, mam cewki nowe, troche innych jeszcze rzeczy na podmiankę zobaczymy co mu dolega
  
 
wielkie dzięki za propozycje, dzisiaj ocenie czy da rade się doczłapac do Ciebie, jak nie to się domówie z kims wstępnie na holowanko i będe sie odzywał, pozdr
  
 
jak chcesz to mam cewki na sprzedaz, 100%sprawne sprawdzane na stacji diagnostycznej boscha
  
 
ja bym zerknal na czujnik polozenia walu - daje wlasnie podobne objawy, ewentualnie na jego okablowanie - wtyczki w fjordach lubia sniedziec...

a najlepiej to zczytaj kody bledow - to czesto duzo wyjasnia

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
1.poprzedzając usterkę, jakis czas wczesniej "fachowiec" spawał mi wydech.. i nie odłanczał aku, co sie troszkę wczytałem na forum zachodzi prawdopodobieństwo ze cos sie przez to zjeb..
2. cewki oczywiście chętnie zakupie ale nie na zapas, musze miec pewnosc ze to one, najlepiej chwilowo przekładając z innego RSa, tylko troszkę bliżej niż holowanie go 60KM w jedną stronę, dzięki mativ8 za propozycje, chętnie z wawki lub okolic,
3. przy tescie na diode RS nie wykazał chęci do współpracy,
4. byłem wczoraj w autoryzowanym servisie forda zeby wyrwac tel do mechanika ale trafiłem na służbiste.. tylko oficjalnie, tylko oficjalnie..
5. na przewodzie zapłonowym na łączeniu przewód-kostka.cewka doszukalem się 2mm przewodu gołego, mogły sie zwierac i robic zwarcie, zamawiam na dniach, ale to nie to raczej bo je oddzieliłem i jest to samo
  
 
Cytat:
2008-04-23 07:37:29, mativ8 pisze:
Piotrek tak jak Ci napisałem w emailu, jak masz cheć to zapraszam którego wieczoru z rsem do mnie, mam cewki nowe, troche innych jeszcze rzeczy na podmiankę zobaczymy co mu dolega


Takie małe OT może zrobimy małego spota
  
 
Nio 3 eresy sie chyba zmieszczą na podwórku
  
 
Mozliwe,ze komputer sie zjaral jesli zaraz po spawaniu objaw nastapil.
  
 
Teżm mi fachowiec skoro spawał na podłączonym akumulatorze... Mogło uszkodzić kompa... podobnie miałem w astrze tylko że wtedy nie miałem pojęcia nieszcześliwych następstw wyszło szydło z worka po tygodniu. Ale może masz innną usterke
  
 
Komputer do RS tez mam w 100% sprawny wiec jak chcesz to pisz. Sprzedam za dobra cene!
  
 
nareszcie. po wykluczeniu kolejnych elementów przyszedł czas na sprawdzenie czujnika położenia wału korbowego, to był strzał w 10!

znowu można mylic kierowców nowych aut