[126p] to se rally

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
qbara mnie zmobilizowal wiec jedziemy...

tutaj niby mamy przedstawiac swoje samochody, ale chcialem rozszerzyc temat o krotka historje jak sie to wogole u mnie zaczelo...

mojego jeszcze wtedy seryjnego malucha zanabylem wsumie w nerwach byl to bolid mojego taty ale jak pewnego razu nie pozwolil mi go wziac to sie zdenerwowalem i go od niego odkupilem i taka to seria sobie pomykalem.



tutaj juz z chromami i wybebeszony wczesniejszych fotek nie posiadam

w szkole policealnej poznalem goscia xwka qbara [dzieki stary wsumie to od ciebie sie zaczelo ] ktory juz posiadal rajdowego bolida. zawsze sie interesowalem rajdami ale tylko w telewizji i grach komputerowych a tu widze ze tanim kosztem mozna rowniez sie tak pobawic. jako ze co jest do wszystkiego to jest do niczego ztwierdzilem ze kupie drugiego malucha i jego przeznacze do katowania.

tak tez sie stalo, zupelnie zielony w temacie kupilem jak mi sie wydawalo baze na rajdowke juz troche zdubana z klatka itd. jak sie okazalo byl ta blad, auto poza paroma czesciami nadawalo sie na zlom...



w miedzy czasie przez qbare poznalem piska gosc znal sie na rzeczy to zaczelismy dyskutowac co by tu zrobic z bialym fantem czyli ta niby rajdowka i doszlismy do wniosku ze nie ma co kasy w niego ladowac tylko zaczniemy przerabiac moja czerwien przekladajac to co sie nadaje z tamtego wybryku. i tak tez sie zaczelo



z bialego dezela przeszcepilismy czesc zawiasu, kubly z pasami no i oczywiscie chromy z czerwieni wytargalismy wszystko ze srodka wydrapalismy te wygluszenia. obspawane zostaly kielichy srodek pomalowany na bialo, wrzucona naba i kiera. przerobilismy rowniez uklad kierowniczy [tak zwany szybki skret] silnik zostal seryjny ale pisiek juz cos mowil ze bedzie sprzedawal swoj motor. i tak bylo. caly silnik odkupilem od niego wiadomo szybki remoncik i juz mozna bylo tarasic. za jakis czas doszla wytargana za psie pieniadze klateczka barana z rallycrossu ktora idealnie spasowala sie w mojego bolida. auto z czasem bylo troche modowane, doszly bile na tyl motor zostal ulepszony wiadomo jak to jest...








w tym miejscu musze bardzo podziekowac piskowi ktory spedzil mnostwo czasu przy moim aucie i odwalil naprawde kawal dobrej roboty. musze rowniez podziekowac majkiemu przez ktoreko nabralem zapalu do tego sportu. ilez to my sie wysiedzielismy w garazu przy jego i moim aucie to tylko my wiemy. wlasciwie to pierwsze moje starty zawdzieczam majkiemu bo zaczalem od prawego fotela wlasnie u niego. podczas mojego pierwszego startu to on mnie pilotowal i krzyczal na mnie ze za nisko krece i podpowiadal co i jak. skonczylo sie 1wszym miejscem

musze rowniez podziekowac mrally ktory ostatnio dokonal cudu z tym silnikiem, teraz to naprawde jezdzi

i jak narazie jest bezawaryjne dziekuje rowniez bratu za pomoc, znajomym za doping i wogole wszystkim ktorzy maczali w tym paluchy





teraz troche faktow:

wiadomo marka fiat 126p pojemonsc 652 rok produkcji 1993

co w srodku:

odelzona buda wyskrobana i wydrapana. narazie trzyma sie kupy wiec tylko kielichy obspawane. dosyc dluga naba kubly pasy szelkowe przedluzona dzwignia zmiany biegow. klatka barana z rc. caly srodek na bialo

zawieszenie:

przod sklepany resor z laga plus seryjne tylne amorki, w tyle siedza bile rc i sciete sprezyny. szybki skret bez ktorego juz nie umiem jezdzic ;D

motor:

narazie taka seria. glowica scieta 3mm na seryjnej uszczelce obrobione kanaly. lzejszy zamach. gaznik zdlubany. wiadomo breda generalnie amr_powered za co bardzo dziekuje mirkowi.
od czsu kiedy mam sie czym ciagnac siedzi tez krotka skrzynia 3 4.

to chyba by bylo wsio, milej lektury mam nadzieje ze nie nudnej peace and pozdro
  
 
no i pięknie
życze sukcesów, bez większych ekscesów [taki rym ]
mam nadzieje że mój też będzie nie gorzej chulał...
pozdro
  
 
ja tez nie ukrywam ze autko mi sie podoba i nawet teraz ten motor naprawde zaczal jezdzic wiec mysle ze w lecie na zawodach insert pokaze sie z pozytywnej strony bo co jak co ale po asfalcie dobrze mu idzie.
Autko fajnie sie prowadzi i dodac trza(insekt potwierdzi) ze nastapila diametralna roznica w prowadzeniu wozu po zapakowaniu bilsteina.
u nas na torze w tychach latwo to wyszlo bo predkosci sa duze i jak wzesniej na duzej patelni gdzie idzie sie ogniem trza bylo "odejomowac" tak teraz spokojnie na "pelnym bucie" mozna przeleciec patelnie bo bilstein bardzo fajnie wybiera nawierzchnie(w zasadzie to oczywiste no ale;p )
reasumujac - powodzenia insertowozie w startach w 2008
  
 
a powiedzta mi jakie te bile? bo wiem ze sie zamawia twardośc.moze tez bym jakies sprawił ale co mam powiedzieć? ze chce na szutry i asfalty?chyba ze macie koledzy jakies używki do testów
  
 
dokladnie tak jak majkowaty napisal po wsadzenu bilsteina na tyl auto zaczelo sie prowadzic i roznica jest nie tylko na nierownosciach ale i na gladkim asfajcie... trzyma sie to drogi i jest sztywne na utwardzanych olejach mialem wrazenie ze auto sie tak smiesznie lamie, na bilu tego nie ma.
ale caly smak pojawia sie na dziurach, amorki swietnie wybieraja nierownosci i kola caly czas maja przyczepnosc. swietnie to widac wlasnie na tyskiej patelni. przedtem auto mi przy 80 na godzine wyskakiwalo z trasy i to doslownie teraz ide ogniem i trzymam kurs. dodac trzeba ze na patelni sa plyty betonowe czyli rownomierne poprzeczne podbicia co jest chyba najgorsze na winklach...

dzieki wielkie bede sie staral co sil zeby sie chociaz troche zblizyc do twoich wynikow a jesli chodzi o silnik to na letnie sprinty 2k8 szykuje z mrally maly suprajss

dokladnie tak czyli zamawiasz sobie twardosc bili. ja osobiscie polecam te ktore mam ja czyli rallycrossowe swietnie spisuja sie i na asfalcie i na dziurach odradzalbym wyscigowe bo sa poprostu za twarde.
  
 
Widzę, że za miedzą w cabanowie powstaje zagłębie maluchowe i sami fajterzy

A co do bili... jak ja zamawiałem swoje to zacząłem kolesiowi mówić, że to do takich amatorek, ale troche szybszych... na co koleś mi odpowiedział: "wiem, na tor fiata do Tychów"
  
 
Cytat:
2007-12-22 17:30:44, 130TC pisze:
Widzę, że za miedzą w cabanowie powstaje zagłębie maluchowe i sami fajterzy A co do bili... jak ja zamawiałem swoje to zacząłem kolesiowi mówić, że to do takich amatorek, ale troche szybszych... na co koleś mi odpowiedział: "wiem, na tor fiata do Tychów"




uwazaj bo się obrażą
  
 
dokladnie to nie z cabanowa jestem tylko w profilu tak wpisalem bo cabanow bardziej znany niz moja wioska a obrazac sie nie ma co lepiej co upalac

ps. a wogole to byscie cos a aucie napisali a nie

[ wiadomość edytowana przez: -insekt- dnia 2007-12-22 19:16:53 ]
  
 
zrobie mały OT ale chyba nikt sie nie obrazi.
Szymek...co z tym AK jaworznickim??bo jakaś cisza w eterze.tyle fajnych tras na KJSy u Was i naszym powiecie.sie dzieje w tym temacie cos?
  
 
www.auto-jawor.jaw.pl
Automobilklub się rozkręca. Są plany by zorganizować w roku 2008 jedną z rund III ligi. Mamy już swoją sekcję (sportów samochodowych) i trzeba działać (przewodniczącym jest Bartek od srebrnego Saxo VTS - powinniście kojarzyć).

Insekt a co do auta... nie ma co pisać, ważne że zap***dala
  
 
Cytat:
2007-12-22 20:32:52, 130TC pisze:
Insekt a co do auta... nie ma co pisać, ważne że zap***dala




tarasi tarasi
  
 
Qrde fajne masz te autko,az żal mi było jak go odemnie zabierałeś,ciesze sie ze mój "magiczny palec " pomógł,a tak mi sie fajnie po chlebek na bredzi jezdziło.....

-myśle ze "letni" nowy motor troche namiesza w wynikach
  
 
dzieki jeszcze raz miras

Cytat:
2007-12-27 19:32:33, Mrally pisze:
-myśle ze "letni" nowy motor troche namiesza w wynikach



no tez mam taka nadzieje i trzymam kciuki za projekt
  
 
Aż jestem Ciekaw jak moja nowa strzała wypadnie na tle twojej jeśli chodzi o przyspieszenie, musimy to jak najszybciej sprawdzić
  
 
ja was sedziuje jak cos
  
 
no jak sedzie mamy to trzeba stanac na kresce sam jestem ciekaw jak to wypadnie... piatki vs. 290
  
 
jak ludzie mowili ze czerwone czesciej dzwonia to sie smialem... a teraz mysle nad przemalowaniem bolida...

wyskoczylem przepalic malarie przed tyszkami 9.03 no i stalo sie...



na szczescie delikatnie tylko da sie wyciagnac bez zadnych ciec i wymian geometria tez jest wporzo. pomoglo bardzo obspawanie pasa przedniego.
  
 
Ja sądzę, że to sabotaż Mike'ego! On chce znowu wygrać i eliminuje konkurencje!

Wyklepiesz do niedzieli czy rezygnujesz?
  
 
insekt nie buj dupy.kiedyś musiał być ten 1st tajm
  
 
e tam, to tylko "draśnięcie"