Kühlmittel Stand

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pojawiło mi się na displaju jak wracałem z roboty. Spoko, pomyślałem sobie, doleje się płynu i będzie git. Po zaparkowaniu auta wychodzę, patrzę w miejsce gdzie kręciłem przy parkowaniu, a tam... shit. Mokry asfalt. Oby to nie pompa

  
 
Sprawdź taki "grzybek", na którym schodzą się przewody z nagrzewnicy i od silnika, jak przekręcasz na ogrzewanie to on właśnie
włącza obieg na nagrzewnicę. Też kiedyś tak mialem i płyn nawiewał jak głupi.
  
 
Cytat:
taki "grzybek",

- zawor nagrzewnicy
  
 
Dzięki Panowie za podpowiedzi.
Po pierwszych oględzinach (na niecenionym w takich sytuacjach placyku obok Neste na Jagielońskiej) wiem już że płyn ostro cieknie po prawej stronie skrzyni i to tylko jak włączę klimę. Nie sprawdziłem czy przy włączonym samym nawiewie też tak się dzieje.
Po prostu włączam klimatronik i siurka aż miło.

Od dołu więcej nie zobaczę. Od silnika też nic nie widać. Raczej to już pompa nie będzie. Jutro postaram się o jakiś kanał i zobaczymy co dalej.

Gdzie dokładnie jest zawór nagrzewnicy? Patrząc na knigę, na stronie 68 jest obrazek, z którego wynika że zawór ten jest na tyłach silnika.

Uprzedzając fakty: jeżeli to on jest winowajcą, to kupić nowy, czy można stary naprawiać?
  
 
dupa tam.
to co opisałem to działanie skraplacza klimy.

  
 
w v6 musisz zrzucic górę silnika zeby sprawdzic zawór nagrzewnicy (taki trójnik plastikowy). Przerabiałem temat, na allegro 46 pln.
  
 
Ja tez miałem ten problem i zaskoczył mnie w drodze nad nasze polskie morze ,jakimś awaryjnym wyjsciem jest ustawić klime na jedna wartość i nie zmieniać.Ja ustawiłem na 20stopmi i na jednym dolaniu płynu do zbiornika objechałem tam i z powrotem jakis 1200km a to juz sukces.Ale to tylko awaryjny sposób na dojechanie,niestety ja kupiółem zawór w ASO w bielsku i zapłaciłem 160zł.Człowiek sie uczy na błedach.
  
 
Bez rozbierania gory silnika mozesz dojsc do owego zaworu ale zwalasz wycieraczki i ta plastikowa oslone na podszybiu - ja tak zrobilem i po malej gimnastyce wymienilem zawor na allegro 49 zł zaplacilem
Fakt ze miejsca malo ale zawsze to lepiej niz zwalac cala gore silnika no chyba ze przy okazji chcesz zmienic np przewody wysokiego i swiece
  
 
Bardzo obstawiam sposób z rozbiórką wycieraczek i reszty.
Będzie się to działo zaraz jak tylko odbiorę auto od pogromcy purchli które usadowiły się na furtkach koło uszczelek.

Przez ten cały czas jeździłem z wyłączonym nawiewem. W extremalnie ciepłych sytuacjach załączałem klimę dla ubogich - szyber + tylne okienko
Przy załączeniu nawiewu (z klimą czy też bez), lało się jak z cebra.