Nadmiar oleju w silniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie czy z nadmiaru oleju w silniku, mogł walnac simer na wale od strony skrzyni??
Mam niezidentyfikowany wyciek oleju z dzwona skrzyni.
A moze to ze skrzyni??
Mowa o silniku DOHC 1600, skrzynia 5 biegowa.
Jezeli usune nadmiar wyciek zostanie opanowany, czy czeka mnie wymiana simera ( dramat )
Pozdrawiam
  
 
simmery trzymaja do okolo 1 bara nadcisnienia wiec nadmiar oleju bedzie powodowal nieszczelnosc, co do tego czy po zlikwidowaniu nadmiaru wszystko bedzie git to nie ma jednoznacznej odpowiedzi
  
 
w plaskiej misce w argencie zamiast 5ciu mialem nalane 6 litrow oleju, nie powodowalo to wywalania uszczelnien silnika
  
 
Moim zdaniem, nie powinno być takiego objawu. U siebie też mam więcej niż powinienem i nic się nie dzieje. To, że posiadasz więcej oleju w misce, nie spowoduje, że pompa nagle będzie dawać większe ciśnienie

Jeżeli chodzi o wymianę uszczelniacza to raczej będziesz musiał go wymienić.

Mam pytanie, czy to nowo poskładany motor? Jak długo ta uszczelka tam już siedzi


[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2008-07-20 19:54:04 ]
  
 
Motor jest uzywany, od nowosci ma przejechane 41 000km ( autentyczny przebieg) po 12 bar na cylindrze, no ale pare latek stał w aucie nieodpalany. Faktycznie, guma sparciała i sie rozciekł... No nic, trzeba targac silnik... ała



Image Hosted by ImageShack.us
">
  
 
z takim sprzętem to prawie jak frajda
  
 
Cytat:
z takim sprzętem to prawie jak frajda



Ja bym nie szedł na łatwiznę

Zostaw maszyne i wyciagaj siłą mięśni

  
 
Cytat:
2008-07-21 08:32:28, Blady pisze:
z takim sprzętem to prawie jak frajda



Tak frajda, szczegolnie jak targam silnik razem ze skrzynia...
  
 
Silnik wyjety, simer twardy i spekany... szkoda ze nie sprawdziłem
przed włozeniem .
Naszczescie wyjecie silnika ze skrzynia zajmune 90min w jedna osobe!
Nowy simer 32zł i po kłopocie.
Narazie mam awarie oka i prace stoja.


Image Hosted by ImageShack.us
">
Image Hosted by ImageShack.us
">
Image Hosted by ImageShack.us
">
Image Hosted by ImageShack.us
">
Image Hosted by ImageShack.us
">
  
 
mauzer-zmień ten przewód paliwowy...
  
 
Cytat:
2008-07-23 23:21:58, HEMIGTX pisze:
mauzer-zmień ten przewód paliwowy...


Wiem, wiem, ale miałem problemy z pompa i musiałem widziec czy paliwo leci...
  
 
No sprzecik fajny Silnik to i sie da z walem napedowym wyjac-wiem bo raz tak zrobilem Co do paskow klinowych jako "trzymacze" to tez ich uzywalem do czasu az mi kiedys jeden nie pekl i silnik nie zdemolowal calej komory, listwy kierowniczej i zawieszenia (wyjmowany bez skrzyni) - utknal tak, ze nie mozna go bylo wyciagnac za diabla (rypnal z dobrego metra). Cale szczescie, ze samochod szedl do rozbiorki a nie byl skladany po malowaniu... Od tamtej pory uzywalem tylko kutego lancucha takze uczcie sie na bledach innych