| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-08-06 14:31:41 Drodzy Tiunerzy!
Pytanie w zasadzie śmieszne ale ciekawe! Chodzi mi rozłączenie EGR w moim 1.4. Chciałbym zasięgnąć jakieś informacje na czym to polega, czy to wogóle coś zmieni. Będę wdzięczny za pomoc [ wiadomość edytowana przez: ArekCLX dnia 2008-08-07 13:27:06 ] |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-08-06 15:08:49 a 1,4 cvh miało EGR????????????????????????
Ja tam nic podobnego nie pamietam u siebie |
![]() ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-08-06 15:09:25 dzięki bardzo!
czyli nie ma sensu tego wogóle rozłączać? |
![]() ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-08-07 13:23:36 Sprawdzałem wczoraj EGR w moim pomykaczu i doszedłem do wniosku że :to coś blokuje przepływ powietrza z kolektora wydechowego do kolektora ssącego.
górny wężyk (po odłączeniu) zasysa powietrze jak głupi a dolny w takim układzie powinien chyba dmuchać a tu nic, próbowałem w niego dmuchnąć i dupa, ani w jedną ani w drugą stronę nie ma przepływu. Ten czujnik (czy co to tam jest) z foto tak samo nie ma przepływu powietrza. póki co silnik chodzi wporządku więc jest sens grzebania przy tym? Acha i po rozłączeniu tej kostki też nie odczułem żadnej różnicy w pracy silniika |
arti31 Sympatyk FEFK Peugeot 407 Inowrocław | 2008-08-07 13:48:10 ja w swoim pomykaczu 1,4 miałem tak samo i zaczęły się dziwne rzeczy dziac z obrotami . Polecialem do znajomego elektryka i poradził mi żebym zatkał te węzyki czymkolwiek bo zaworek jest uwalony . Dziwne rzeczy ustały i silnik fajnie pracował. Zresztą chyba pavulonowi to mówiłem na spocie w koronowie. |