| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-07-20 14:33:48 Twój problem polega na nieczytaniu tego forum. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-07-20 21:02:17 A jakie to auto? |
zna_ Lublin | 2008-07-20 21:31:58 Vectra A 1.8, C18NZ. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-07-20 21:53:20
Nie bardzo wiem o czym piszesz. |
zna_ Lublin | 2008-07-20 22:04:15 Kanał obejściowy dla powietrza, regulowany przez krokowca od wolnych obrotów. |
zna_ Lublin | 2008-07-21 13:22:34 Te same dane, ale oparte o inny przelicznik V->kPa.
Ssanie: jałowy: ~1,39V (39,3kPa) 3tys.: ~1,49V (41,2kPa) Bez ssania: jałowy: ~1,23V (36,2kPa) 3tys.: ~1,15V (34,6kPa) |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-07-21 18:40:58 Wg TIS-a na MAPie powinno być na wolnych obrotach 0.28-0.40 bar i napięcie 1-1.58V. Twoje wyniki wydają się mieścić w normie.
ps. nie czaję tego "ssania" |
zna_ Lublin | 2008-07-21 19:38:52 Ssanie czyli zimny silnik, z zamkniętym kanałem krokowca obrotów jałowych, a bez to ciepły silnik z otwartym kanałem. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-07-21 19:45:15
Chyba na odwrót. |
zna_ Lublin | 2008-07-21 20:46:29 Czyli krokowiec powinien zamknąć przepływ powietrza dodatkowym kanałem, na rozgrzanym silniku? |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-07-21 21:00:26 Tak , "prawie zamknąć". |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-07-21 21:29:56 Przez kanał obejściowy musi przepływać mieszanina powietrze - lpg. |