| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-07-23 21:02:17 trzeba wyciągnąc zawór z butli niestety |
Konradek69 Szczecin | 2008-07-23 22:20:49 Czemu "niestety" ? To jest jakaś poważna operacja? Zupełnie nie znam się na LPG, więc jeżeli możesz, to przetłumacz to na język zrozumiały dla laika |
Konradek69 Szczecin | 2008-07-25 16:07:16 Wiesz co.. Dzięki wielkie za porady, naprawdę jestem pod wrażeniem.. Ale jednak zdecyduję się na gazownika. Jeżeli jakaś okolica wyleci w powietrze, to przynajmniej nie będzie to moja A tak poważniej, to chyba dla mnie za trudne jak na pierwszy kontakt z butlą Się po prostu obawiam
P.S. Czy wielozawór wchodzi w skład butli? To znaczy czy nie lepiej będzie mi kupić butlę, skoro i tak mi się homologacja kończy za 2 lata? |
oprawca_1978 Polonez Warszawa | 2008-07-25 17:30:27
Łee, poddajesz się Pan? Zawsze musi być ten pierwszy raz, nawet z butlą od gazowni.. Nie obawiać się niczego, tylko rękawki zakasać, komplecik kluczy w łapki, zapas piwitu wziąć i do roboty! Wszystko da radę zrobić, jeśli gazownie składają przepite, trzęsące się od delirium, szczerbate i śmierdzące matoły, które nawet wysłowić się nie potrafią, to tym bardziej Pan szanowny da sobie z tymi prostymi sprawami radę! Nie bać się, butla to nie reaktor atomowy, Czernobyla z tego Pan nie zrobisz! |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-07-25 17:40:43 Oprawca jesteś skrajnie nieodpowiedzialny. |
oprawca_1978 Polonez Warszawa | 2008-07-25 18:15:12