Czy 3000 to to samo co 3.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

mam zapytanie

Jest do kupienia Omega 3.0
I nie wiem, czy to to samo co Omega 3000
Chodzi mi o wyglad - przedni zderzak i ogolnie detale nadwozia
???
  
 
Niekoniecznie aczkolwiek ( jak zwykle w przypadku Omegi ) pewności nie mam -
oznaczenia wersji 3.0 24V w różnych krajach:
Anglia - GSi24V
Niemcy - 3000
Francja - 3000 24V
Belgia - 3000 24V
Holandia - 3000
Dania - 3000
Irlandia - 3000 24V

wersja 3.0i miała w Angli oznaczenia CDXi 3.0 i nie wiem czy nie chodziło o silnik 12V

a zderzaki mozewsz miec różne w '90 zostały zmienione
  
 
no to niezla kolomyjka

jest do sprzedania Omega 3.0 - tak jest w ogloszeniu.

I nie wiem czy jechac ogladac, czy dac sobie spokoj
Bo nie chodzi mi o ugrzeczniona wersje , taka jak zwykly model.
Widzialem ostatnio kombi Omege A, i z tylu miala 3.0 napisane , zadnego 3000.
Z wygladu zwyczajna, tyle ze automat, klima itd. Ale nic z tego co widzialem na zdjeciach, czy w Omedze 3000 - niedawno przed sklepem(strasznie zaniedbana byla) , czyli zderzaki inne, i pare lementow podkreslajacych to co miala w sercu.
  
 
3000 które ja widziałem miały inne zderzaki / spoilery i spory namalowany napis z tyłu: 3000 - podobnie jak na Vectrze A 2000, tylko większy

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
"im blizej 30-ki tym blizej 3.0
im blizej 40-ki........"

Widzę, że zbliżasz się do 30-tki...

Większość ogłoszeń Omega 3.0 to caravany... niestety.

Oma 3000 to Oma 3000 patrz mój profil. Fajne autka.

Marek
  
 
zgadza sie Prowo, ale starsze modele miały inne zderzaki niż te po '90
pytanie czy wszystkie ????
makabra z tymi wersjami, były też np. wersje sportive ( oznaczenie na kierownicy, na klapie i w miejscu gdzie są znaczki CD Diamant ) - tylko ile ich było ????, a oznaczenie SPORTIVE było podobne do oznakowania evo500
uff, nie można było prościej ?, do tego dochodzi jeszcze fabryczny/oficjalny tuning irmschera, mantzla itd. Więc fura którą niemiaszek kupował w '92 z salonu mogła sie różnić od innych. w tym momencie sprawa silników w omegach zdaje sie być prosta i łatwa
  
 
teraz to juz zupelnie nie mam pewnosci, co to za samochod.
Chodzi mi wlasnie o cos takiego, co pokazuje na zdjeciach Marek z Gdańska.
Te przednie zderzaki sa charakterystyczne diabelnie i urokliwe.
Od razu widac ze to nie przelewki
No nic, chyba sie jednak przejade.....
  
 
Cytat:
makabra z tymi wersjami, były też np. wersje sportive ( oznaczenie na kierownicy, na klapie i w miejscu gdzie są znaczki CD Diamant ) - tylko ile ich było ????, a oznaczenie SPORTIVE było podobne do oznakowania evo500



Nigdy nie wierz znaczkom... Kartos i ja mamy 2.0 na klapie
  
 
uf uf pojebane te wersje
Omega 3000 to wydanie sportowe Omegi 3.0 zderzak był taki sam we wszystkich wersjach, niestety zwróć uwage na silniki bo montowane były różniaste:
C30LE R6 12V - 156KM
30NE R6 12V - 177KM
C30NE R6 12V - 177KM
C30SE R6 24V - 204KM
C30SEJ R6 24V - 200KM

the true is out there
  
 
sorki ale 30NE ma 180kM.
miałem senatora z takim silnikiem.
A jest jeszcze C30XEI czy coś podobnego(230 KM)
może też jakiś helmut do tej omesi przewalił silnik od EVO?
  
 
podstawowy silnik evo 500 to właśnie C30XEI + w co niektórych były C40SE