MotoNews.pl
  

Przyciski licznika... Jak wyjąć ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie moge znaleść w wyszukiwarce. Jak wyjąć te cholerne przyciski z licznika, bo mi przestała żaróweczka w Awaryjnym świecić. Nie mogę wyjąć go z licznika. jak to zrobić ???
  
 
......Odkręcasz ramkę licznika z przyciskami (2 śrubki do góry) - musisz mieć krótki śrubokręt krzyżakowy,

wyciągasz "do siebie" ramkę z przyciskami .....później zestaw kombinacji alpejskiej lewo-prawo-wyżej-niżej-przód-tył [...z 15x] aż się ta ramka wydostanie z objęć kierownicy,

Od tyłu ramki odłączasz przewody zasilające przyciski (masakra !!!!!!! p....... j........ k........ Koreańskie zabezpieczenia )

podważasz zaczepy "gołego" przełącznika i wyciągasz go z ramki.

Jak podczas odłączania przewodów zasilających od przełączników ...pomylisz się i zwolnisz nie te zaczepy które trzeba, to rozbebeszysz przełącznik i dostaniesz sprężynką w oko

O rozkręcaniu poszczególnych przełączników znajdziesz w wyszukiwarce. Ja zamontowałem diody ...i mam spokój z przepalającymi się żarówkami

Powodzenia
  
 
Cytat:
2008-07-28 23:17:47, nawigator5 pisze:
......Odkręcasz ramkę licznika z przyciskami (2 śrubki do góry) - musisz mieć krótki śrubokręt krzyżakowy, wyciągasz "do siebie" ramkę z przyciskami .....później zestaw kombinacji alpejskiej lewo-prawo-wyżej-niżej-przód-tył [...z 15x] aż się ta ramka wydostanie z objęć kierownicy, Od tyłu ramki odłączasz przewody zasilające przyciski (masakra !!!!!!! p....... j........ k........ Koreańskie zabezpieczenia ) podważasz zaczepy "gołego" przełącznika i wyciągasz go z ramki. Jak podczas odłączania przewodów zasilających od przełączników ...pomylisz się i zwolnisz nie te zaczepy które trzeba, to rozbebeszysz przełącznik i dostaniesz sprężynką w oko O rozkręcaniu poszczególnych przełączników znajdziesz w wyszukiwarce. Ja zamontowałem diody ...i mam spokój z przepalającymi się żarówkami Powodzenia



ja bym jeszcze odkręcił dwa wkręty na dole widoczne po przekręceniu kierownicy
  
 
a ja bym wziol dobry noz podlozyl ostzem od spodu i odchylil na gorze i na dole i przycisk mamy w reku ;p
  
 
Cytat:
2008-07-29 00:02:16, Jabuszko pisze:
a ja bym wziol dobry noz podlozyl ostzem od spodu i ...


...i połamał ramkę przycisku.
  
 
Cytat:
2008-07-29 00:06:02, Adam4302 pisze:
...i połamał ramkę przycisku.



hmmm ciekawe wyciagalem tyle razy i jakos problemu nie widze. wszystko zalezy od uzdolnien manualnych uzyszkodnika
  
 
Cytat:
2008-07-29 00:19:10, Jabuszko pisze:
hmmm ciekawe wyciagalem tyle razy i jakos problemu nie widze. wszystko zalezy od uzdolnien manualnych uzyszkodnika


Raczej od tego ile razy przed Tobą ktoś je wyciągał. Zaczepy przycisków są tak zrobione że im bardziej je ciągniesz tym bardziej się klinują. Fabrycznie włożonych przycisków tak nie wyciągniesz.
  
 
te z regulatorami sa inne i wychodza bez problemu
pozostałe 4 trzeba od spodu próbowac wyjmowac
  
 
To ja chyba będę jeździł z przepaloną
Nie no zrobie to w najbliższym czasie Dzięki Mobilki