Jak podkręcić w łatwy sposób parametry essiego???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w łatwy (i w miarę mało pracochłonny i najlepiej tani) sposób zwiększyć moc i/lub moment obrotowy ???
co o tym myślicie ???
  
 
w Twoim 1,4 nie ma szans...

  
 
Na początku proponuje zmienić kolor nadwozia.. (Czerwony.. podobno najszybszy)

Później chip tuning z allegro za 12zł + przesyłka oczywiście..


Po tych zabiegach wkroczysz w "grubszy tuning" i zapewne będziesz musiał dokupić kilka spojlerów i tuningowe zderzaki... żeby Ci się cx oczywiście polepszył..

Na koniec poczytaj trochę o motoryzacji i za jakieś kilka lat wróć na to forum i sam sobie odpowiedz na jakże ambitne pytanie..

Pozdrawiam :]
  
 
  
 
NIe każdy ma tak "WIELKIE" doświadczenie w tych sprawach jak ty Luksas? Twoje umiejętności widać po twoim samochodzie, który jest poddany (jak widać) wręcz nieziemskiemu tuningowi.
  
 
Luksas dorzuciłbym jeszcze naklejkę "PAJONIER" i GTI podobno też zwiększają moc
  
 
i jeszcze taką wielką V12 na maskę do tego jeszcze trochę wiejskiego tuningu i mógł by jechać do mongoli zarywać tamtejsze "laski"
  
 
Luksas miej troche szacunku dla siebie
  
 
Znajomy ma silnik 1,6 16V EFI 90KM za 500zł. Kup i masz + 20KM za niewielkie pieniądze.
Taniej się nieda.
  
 
kolego rafal_13 bez jaj jak chciałeś moc to mogłeś sobie kupić 1.8 16v albo RS i mieć 2.0. 1.4 służy do taniego przemieszania się- niskie opłaty, niskie spalanie co u niektórych jest takie jak 1.6 i tyle.
  
 
wreszcie jakaś porządna odpowiedź
  
 
ale nie wiem czy zmiana silnika jest dla wszystkich łatwym sposobem.
  
 
RS mk5 ma 16 zaworowy silnik ???
  
 
najtaniej będzie zalać najdroższe paliwo na szelu


w mk5 jest 1.4 8v reszta to 16 stki


[ wiadomość edytowana przez: on-driver dnia 2008-07-28 20:30:39 ]
  
 
Cytat:
2008-07-28 20:16:31, mateq111 pisze:
(...) 1.4 służy do taniego przemieszania się-(...) niskie spalanie (...).




BUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

W życiu większego steku bzdur nie słyszałem!!!!. Jak spokojnie pojedziesz przez miasto to do 9,5 litra na 100 zejdziesz. A jak się postarasz do i 15 litrów weźmie.

Mój przy mieszanej jeździe na 205/40r16 poniżej 11 litrów nie schodzi

1,6 jest mocniejszy a i oszczędniejszy zarazem od 1,4.
  
 
Życzę ci synku żeby twoje auto wyglądało tak jak moje... Gdybyś był choć trochę inteligentny to nie zakładałbyś takich ambitnych tematów.. I tym sposobem nie oczekuj od FEFK'owiczów poważnego podejścia do tematu.. A jak chcesz żeby tata cie szybciej woził to możesz mu doradzić żeby zmienił auto.. albo chociaż silnik..

P.S Chętnie bym zobaczył jak wygląda tatusiowy Escorcik..
  
 
lukas nie spinaj się, wypij browarka i wyluzuj. To tylko internetowe forum Niektórych podejście do tematu zwala mnie z fotela
  
 
zapewniam że lepiej od twojego w przyszłości będą zdjęcia
  
 
Cytat:
2008-07-28 20:34:58, on-driver pisze:
lukas nie spinaj się, wypij browarka i wyluzuj. To tylko internetowe forum Niektórych podejście do tematu zwala mnie z fotela




Spoko spoko.. jestem w pełni wyluzowany.. Tylko trochę szkoda mi ludzi którzy zajmują się utrzymywaniem porządku na forum...
Niby to "tylko" forum internetowe ale czasami ktoś faktycznie potrzebuje pomocy i lepiej byłoby gdyby nie tracił czasu na czytanie tych głupot bo akurat w tym temacie padło słowo które ów szukacz wpisał do szukajki..
  
 
DarasBB na spalaniu benzynek się nie znam bo od czasu kiedy zaczęły mnie interesować auta to rodzice mieli tylko Diesla. Teoretycznie wydaje się, że 1.4 powinien być oszczędny.
Teraz utwierdziłem się po twoim poście, że ON rządzi choćby miał palić 8l w mieście i to nie przy łagodnej jeździe.