Zepsuty przełącznik, czy na pewno?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Pacjent: escort 1,6 na wtrysku (EFI)
Instalacja: unknown zdaje się że drugiej generacji,pod maską jest podpięty jakiś emulator i skrzyneczka z 3 diodami (zielona, pomarańczowa, czerwona) ale nie widziałem nigdzie krokowca. Pojęcia nie mam co to za marka...
Mam taki oto problem: po wymianie filtrów i regulacji (chociarz w elektryce nic nie było robione) padł mi przełącznik (STAG2-W), taki 3 poziomowy:
automat / gaz / benzyna
Problem z nim polega na tym, że po odpaleniu silnika na automacie i wkręceniu na obroty sygnalizuje, że przeszedł na gaz (dioda zmienia kolor z czerwonego na zielony) ale dalej spala benzynę (wiem bo na benz inaczej silnik pracuje) po przełączeniu na pozycję gaz kontrolka gaśnie a na benz zapala się na czerwono (tu tak jak powinno być). Raz się wk... zdenerwowałem wyciągnąłem przełącznik i w niego puknąłem - zaskoczył. Taki teraz mam sposób na przełączanie na gaz - maltretowanie przełącznika aż zaskoczy ale i tak pewności nie mam czy to aby na pewno jego wina Nie chciałbym kupić nowego (40 zł) tylko po to żeby się okazało że to nie to... Jak myślicie to na pewno przełącznik?
  
 
I jeszcze jakby ktoś mógł mi powiedzieć co oznaczają te diody na skrzyneczce pod maską (zielona, pomarańczowa i czerwona) i co to w ogóle jest? Wiem że nie podałem zbyt wielu szczegółów ale jeśli chodzi o LPG to jestem zielony Może jednak znajdzie się ktoś kto się domyśli co i jak Z góry dzięki!

[ wiadomość edytowana przez: wolfcbr dnia 2008-08-15 00:59:37 ]
  
 
w ciemno przełącznik . masz kompa lovato .on ma 3 diody które sygnalizują pracę sondy. czerwona -bogata mieszanka . zielona - uboga mieszanka . jesli wszystko jest OK to naprzemiennie pala sie te diody.