Klocki Hamulcowe Camry 3.0 95r USA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Mam pytanko. Muszę wymienić klocki hamulcowe przednuie w swojej Camry i nie mam pojecia czy różnią się one od wersji europejskiej. Z góry dziekuje za informacje.
Bogusław
  
 
Podaj VIN, to Ci powiem.

Teoretycznie ( i praktycznie ) pasuja Ferodo FDB 868, i ich odpowiedniki.

pzdr
  
 
Podaje numer nadwozia, myśle ze o to chodzi bo nie bardzo siedzę w temacie 4T1GK12E1SU080116 . To znaczy ze jednak różnią sie klocki od wersji europejskiej?
Pozdrawiam
  
 
Nie, to znaczy, ze rozne rzezby mozna spotkac - niejeden ma w 2.2 kompletny uklad hamulcowy z V6. Rownie wiele V6 ma tylne heble z 2.2.

Spotkalem nawet V6 ( kanada ), ktora miala z tylu ( o, zgrozo ! ) bebny

Stawiam na FDB868 i ich odpowiedniki, wiecej info poszlo na priv.

pzdr
  
 
A dlaczego o zgrozo, bebny z tyłu to dobry patent.
  
 
W Czym jest dobry??

Podaj choć jeden dobry powód
  
 
Cytat:
2008-08-26 11:46:43, mirwin pisze:
A dlaczego o zgrozo, bebny z tyłu to dobry patent.



Nie mowie, ze zly. Oczywiscie do dupowozu. Beben ma wieksza pojemnosc cieplna, niz tarcza, mniej sie grzeje, ale rowniez gorzej sie chlodzi, stad nie chcialbym widziec bebnow w 200-konnym aucie.

Rozumiem, ze ciezko zrobic 300kkm na jednych klockach z tylu, co w przypadku bebnow jest calkiem mozliwe, niemniej jednak do takiej jazdy, jaka preferuje, beben nie nadaje sie

Aspekt wizualny pomine, bo to bardzo indywidualna sprawa, i jeden sie slini do bebnow pomalowanych na czerwono, a drugiemu paw sie cisnie na usto

pzdr
  
 
No i jeszcze zapomniałeś dodać, że ma konstrukcje zamknietą co na tylnej osi jest jak najbardziej dobre ze wzgledu na to że tam cały syf leci podczas jazdy. Fakt aspekt wizualny, tarcze to nie czerwone bebenki
  
 
teraz porozmawiajmy o skuteczności . . . . .

a co do brudu otwórz bęben po 10.000km. i zobacz co tam sie dzieje, a tarczki zawsze są czyste przez ten jak go określiłeś " syf " a to właśnie woda wypłukuje drobinki okładzin, z bębna nie wypłuka, że już nie wspomnę o niedziałających wiecznie samoregulacjach, zatartych tłoczkach w cylinderkach, zardzewiałych i w efekcie niesprawnych rozpierakach ręcznego ( w niektórych autach)
  
 
Co do skutecznosci, to sie nie zgodze - beben jest silniejszy od tarczy tej samej srednicy. Znajomy majac z przodu tarcze 243mm, i z tylu duze bebny byl w stanie zblokowac wszystkie 4 kola przy dowolnej predkosci na dowolnej nawierzchni.

Co do syfu, owszem, w bebnie zbiera sie tego sporo.

Cylinderki zapiekaja sie mniej wiecej tak samo czesto, jak tloczki zaciskow, wiec tu jest 1:1.

Poki ktos ma samoregulatory, to jest spoko, najwyzej sie zapieka, gorzej, jak ktos nie ma ( np ja ) i szczeki od recznego reguluje raz na 3 miesiace w lecie, i co dwa tygodnie w zimie

Temat, jak widze wciaz o przednich klockach do Camry

pzdr