Lewe powietrze i RS2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanko - którędy najczęściej RS2000 łapie lewe powietrze???

Bo skubany po odłaczeniu silniczka wolnych obrotów nie gasnie

Podejrzewam obudowę filtra powietrza przy mocowaniu samego silniczka, bo jest tam małe pęknięcie, ale wolę sprawdzić w miarę możliwości też inne opcje.

Podejrzewam tez przepustnicę, ale czy jest to mozliwe? wtedy tak czy owak powinien chyba gasnąć


[ wiadomość edytowana przez: MAG dnia 2008-08-18 09:36:55 ]
  
 
Mi ciagnal na wtryskach - efekt byl taki,ze jak podszedles do wydechu to bylo slychac wypadajace zaplony. Kody bledow nic nie pokazaly.
  
 
Cytat:
2008-08-18 11:33:04, Seba pisze:
Mi ciagnal na wtryskach - efekt byl taki,ze jak podszedles do wydechu to bylo slychac wypadajace zaplony. Kody bledow nic nie pokazaly.


Będę musiał sprawdzic - a jak wyglądała sytuacja z obrotami biegu jałowego?
Bo u mnie troche wachluje i sa chyba dość wysokie - ok. 1.100/min
Jak sie ustabilizuje z wyłączona klimą to tak troszke ponad tysiąc trzyma
  
 
Cytat:
2008-08-18 13:25:38, MAG pisze:
Będę musiał sprawdzic - a jak wyglądała sytuacja z obrotami biegu jałowego? Bo u mnie troche wachluje i sa chyba dość wysokie - ok. 1.100/min Jak sie ustabilizuje z wyłączona klimą to tak troszke ponad tysiąc trzyma



Ja mam stożek, ale trzyma ok 1000 na benzynie,gazie z klimą i bez a po odłączeniu elektrozaworu od razu gaśnie. Sprawdź jeszcze ten gumowy dolot, gdyby się okazało że masz pęknięta obudowę do mam taką z demontażu z filtrem.

pozdr
  
 
Cytat:
2008-08-18 13:25:38, MAG pisze:
Będę musiał sprawdzic - a jak wyglądała sytuacja z obrotami biegu jałowego? Bo u mnie troche wachluje i sa chyba dość wysokie - ok. 1.100/min Jak sie ustabilizuje z wyłączona klimą to tak troszke ponad tysiąc trzyma



Obroty tez troche kulaly ale jakie trzymal to nie pamietam
  
 
u mnei tez trzyma tysiaca i delikatnie wachluje...