Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Dominic229 Escort MK V, Cabrio Bialystok | 2008-10-07 22:04:05 jestem w trakcie szukania dawcy dla mojego essiego.
1,6 8V EFI 105BHP, 1991 cabrio teraz pytanie od jakich fordow pasuje silniczek z minimum przerobek. I czy silniki z anglikow podejda czy czyms sie roznia? Dzieki |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-10-07 22:08:19 Pakuj 2.0 150 KM z RSa, lub 1.8 130KM z XR3i. Silniki z anglików róznią sie pewnie niewiele, nie wiem dokladnie, ale pewnie tylko uklad kierowniczy, moze jakies zbiorniczki, ale watpie ![]() Jakim cudem ja jeszcze nie widzialem tego Twojego cuda ? ![]() |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-10-08 08:08:33 od czego masz przednie lampy, bo ładnie grają z autem? |
![]() ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-10-08 08:29:14 RSowy enigin wstawiaj!!!
PS. Ładny ess! Czego sie jeszcze nie chwaliłeś??? Lampy chyba od jakiegoś piepszota (peugeota)? |
![]() Dominic229 Escort MK V, Cabrio Bialystok | 2008-10-08 08:47:39 A czym mam sie chwalic jak serducho w nim siada hehe lampy sa od peugota tylko nie mapietam od ktorego dawno bylo hehe |
![]() arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2008-10-08 10:01:19 ja bym pozostał przy CVH ![]() wkońcu ma tyle koni co zetec 1,8 ![]() zero przeróbek przy przekładce ![]() a przy swapowaniu rs-a musisz zmieniać wszystko ![]() a zdrowego cvh kupisz za pare stówek bez problemu ![]() |
![]() arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2008-10-08 12:27:14 tak tak a wszystkie zetecki i dohc po 50tys max 150 ![]() śmieszne stwierdzenie bo mój ma ponad 250tyś przebieg licznika mozna jedynie stwierdzić po fotelu kierowcy i wyslizganej kierownicy po niczym więcej licznikiem sie nie sugerujcie ![]() pewnie jak będe sprzedawał swojego essa to tez napisze ze przebieg 150tyś tylko ![]() a moze i ma 350 ![]() ![]() |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-10-08 12:41:57
chodziło mi o to, że 18-20letni silnik rzadko będzie miał mniej niż 150-200tkm, co często może być juz jego początkiem końca. Sam mam CVH, lecz nie narzekam, ale jeśli miałbym cos zmieniać, to albo na CVH z bardzo małym przebiegiem, albo remont porządny starego, albo nowszy silnik i mocniejszy (np N7A). Nie zależy mi na modzie na RS-y, ale raczej na bezawaryjności i zapasie mocy na wyprzedzanie. |
![]() Dominic229 Escort MK V, Cabrio Bialystok | 2008-10-08 23:15:12 postanowilem zachowac stary silnik i wymienic popychacze, walek, zawory, pompe oleju, pierscienie na tlokach i wszystkie uszczelki.
I tak juz zostanie ![]() |