MotoNews.pl
  

Jaki silnik bedzie pasowal do MKV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jestem w trakcie szukania dawcy dla mojego essiego.

1,6 8V EFI 105BHP, 1991 cabrio

teraz pytanie od jakich fordow pasuje silniczek z minimum przerobek.

I czy silniki z anglikow podejda czy czyms sie roznia?

Dzieki
  
 
Pakuj 2.0 150 KM z RSa, lub 1.8 130KM z XR3i. Silniki z anglików róznią sie pewnie niewiele, nie wiem dokladnie, ale pewnie tylko uklad kierowniczy, moze jakies zbiorniczki, ale watpie
Jakim cudem ja jeszcze nie widzialem tego Twojego cuda ?
  
 
ja mam komplecik do Swada jakby co , czyli silnik skrzynia , półośki , hamulce , wiązkę elektryczną

daj znać jakby co , zresztą pisałem do Ciebie na gg ale sięne odzywasz
  
 
od czego masz przednie lampy, bo ładnie grają z autem?
  
 
RSowy enigin wstawiaj!!!
PS.
Ładny ess! Czego sie jeszcze nie chwaliłeś???
Lampy chyba od jakiegoś piepszota (peugeota)?
  
 
A czym mam sie chwalic jak serducho w nim siada hehe lampy sa od peugota tylko nie mapietam od ktorego dawno bylo hehe
  
 
ja bym pozostał przy CVH
wkońcu ma tyle koni co zetec 1,8
zero przeróbek przy przekładce
a przy swapowaniu rs-a musisz zmieniać wszystko
a zdrowego cvh kupisz za pare stówek bez problemu
  
 
Cytat:
2008-10-08 10:01:19, arekturbo pisze:
ja bym pozostał przy CVH wkońcu ma tyle koni co zetec 1,8 zero przeróbek przy przekładce a przy swapowaniu rs-a musisz zmieniać wszystko a zdrowego cvh kupisz za pare stówek bez problemu


CVH z reguły już maja po 200tyśków...choć koni mu nie brakuje...
  
 
tak tak a wszystkie zetecki i dohc po 50tys max 150
śmieszne stwierdzenie bo mój ma ponad 250tyś
przebieg licznika mozna jedynie stwierdzić po fotelu kierowcy i wyslizganej kierownicy po niczym więcej licznikiem sie nie sugerujcie
pewnie jak będe sprzedawał swojego essa to tez napisze ze przebieg 150tyś tylko
a moze i ma 350 kto wie
  
 
Cytat:
2008-10-08 12:27:14, arekturbo pisze:
tak tak a wszystkie zetecki i dohc po 50tys max 150 śmieszne stwierdzenie bo mój ma ponad 250tyś przebieg licznika mozna jedynie stwierdzić po fotelu kierowcy i wyslizganej kierownicy po niczym więcej licznikiem sie nie sugerujcie pewnie jak będe sprzedawał swojego essa to tez napisze ze przebieg 150tyś tylko a moze i ma 350 kto wie


chodziło mi o to, że 18-20letni silnik rzadko będzie miał mniej niż 150-200tkm, co często może być juz jego początkiem końca. Sam mam CVH, lecz nie narzekam, ale jeśli miałbym cos zmieniać, to albo na CVH z bardzo małym przebiegiem, albo remont porządny starego, albo nowszy silnik i mocniejszy (np N7A). Nie zależy mi na modzie na RS-y, ale raczej na bezawaryjności i zapasie mocy na wyprzedzanie.
  
 
postanowilem zachowac stary silnik i wymienic popychacze, walek, zawory, pompe oleju, pierscienie na tlokach i wszystkie uszczelki.

I tak juz zostanie serce te samo ale po reanimacji