| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-09-13 20:34:10 Witaj.
To że na śruby nie znaczy że leciwy. Po prostu to Fordowskie rozwiązanie
Ale jeśli kręci Ci normalnie, to aku jest dobry. Powodem będzie iskra albo paliwo. Nie napisałeś jaki silnik. Od tego zależy jaki aku. Ani w poście, ani w profilu. Nie napisałeś nawet czy to nie diesel - świece żarowe wtedy mogą być już kiepskie. |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2008-09-14 21:16:52 To że rozrusznik kręci nie wyklucza problemu z akumulatorem - miałem tak w poprzednim samochodzie, że kręcił jak głupi a zapalić nie chciał. Na pych potrzebował dosłownie metra. Napięcie na aku podczas kręcenia spadało na tyle, że nie starczało na wytworzenie iskry. Na kablach z drugiego aku też zapalał aż miło. Ważne jest by rano zanim odpalisz auto sprawdzić napięcie aku nie powinno być niższe niż 12V. Powinno wynosić 12,5-13V. Podczas kręcenia rozrusznikiem nie może być niższe niż 8V. Pamiętaj że sprawność akumulatora bardzo spada wraz ze spadkiem temperatury w rzeczywistości z twoich 860A może zostać połowa a to trochę mało na Escorta (powinno być >500A).
Pozdrawiam. |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa III ph.1 ~BB | 2008-09-14 21:39:39 Ja jak mojego kupiłem to też nie chciał zapalać, bo stał 2 tygodnie (było czuć wilgoć w środku) i przejechałem nim z 50km jednego dnia z włączonym ogrzewaniem itd i było ok.
Jeśli chodzi o rady dla początkującego użytkownika Essa to moja jest taka: - WSZYSTKIE OZNAKI RDZY LIKWIDUJ NA BIEŻĄCO, BO TO NIE VOLVO GDZIE RDZA ROZWIJA SIĘ 4 LATA W ESSIE JEST DZIURA PO 6 MIESIĄCACH! ![]() |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2008-09-15 11:47:04 Witam nowego użytkownika! Gdybys cos potrzebował podłubac przy autku, zarowno mechanicznie jak blacharsko to zapraszam do siebie, namiary sa w podpisie! Pozdrawiam! Do zobaczenia! ![]() |