| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2006-10-05 22:03:46 Ta "kostka" z tego co pamiętam jest zaznaczona na schemacie - kilka takich sprężynek |
sterciu T E L E T U B I Ś wypożycz kampera !!! dolnyśląsk lub wielkopolska | 2006-10-06 09:29:05 ze ja dopiero teraz zauwazyłem ten temat... dokładnie tak jak pisali koledzy ale widze ze juz doszedłeś sam do tego i naprawiłeś , wracając do pomysłu wyciągania deski rozdzielczej w Carinie to nie polecam nikomu wyciągac wyjmowałem z kilku Carin juz deski rozdzielcze i jedno powiem zabawy jest sporo a jak ktoś to pierwszy raz robi to moze niezle sie nadenerwowac i uszkodzić czasem instalacje elektryczną , całą deskę wyciąga sie z instalacją elektryczną która pod nią idzie a wiec mozna powiedziec ze wszystkie kostki trzeba porozłączac , duzo kabli idzie tez pod konsolą srodkową gdzie jest ręczny a wiec tam tez trzeba porozłączac kostki , w niektórych wersjach podgrzewanie siedzeń (choć instalacja do nich jest w kazdej Carinie) kontrolka ręcznego , i jeszcze pare kabli , decha wyłazi z całą skrzynką bezpieczników z lewej strony i z całym takim pudełkiem w którym w srodku jest instalacja połączona kostakami z reszta instalacjki elektrycznej auta w miejscu dechy nie pozostaje nic wiecej jak rura wzmocnienia i kolumna kierownicy ze wszystkim co jest na niej zamontowane no i nagrzewnica i pedały |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2006-10-06 23:07:39 A jeszcze niedawno ktos huczal ze nieda sie naprawiac samochodow on line
widac czasem mozna |
c_4 carine e puławy | 2007-08-26 15:46:52 miałem podobny problem z nawiewem nie zawsze działał a jak działał to ma max
a rozwiązanie problemu było proste 1. wymontowanie dmuchawy 2. wymontowanie silnika nawiewu z korpusu (ciężko wychodzi) 3. mycie silnika najpierw WD-40 lub CX-80 psikamy na szczotli odczekać parę minut by preparat zadziałał (po przerchyleniu silnika popłynie nieco brudu) następnie pod cielłą wodę (płukanie), potem dobry płun do naczyń także na szczotki i komutator silnika , płukanie , znów wd-40 i teraz nie płukamy tylko suszymy najpierw szmatką mastępnie suszarką dokładnie i w miarę równomiernie rozgrzewając silnik tak by odparowały resztki wody nie wypartej przez wd-40, suszenie 10-15 min w zależności od potrzeb, aż wszystko będzie suche, po umieszczeniu silnika w korpusie trochę wd-40 ogólnie po silniku i na szczotki, i działa bez zarzutu ![]() ważne jest dokładne osuszenie silnika![]()
|
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2007-08-27 09:34:25
Wd 40 na szczotki to jakbys sobie umyl zeby w nafcie. |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2007-08-30 10:24:02
![]()
|
c_4 carine e puławy | 2007-08-31 17:44:21
ale od tamtej pory działa bez zarzutu najlepsze są metody ekstremalne a poza tym to na silniku zbiera się zawszę najwięcej syfu i na 99% to on jest winą usterki |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2007-08-31 22:30:48
Z tym jednym sie zgodze ciezko obracajaca sie dmuchawa jest zawsze przyczyna ale uszkadza sie przewaznie zespol oporowy.Tak wiec nalezy wpierw usunac przyczyne ...a potem skutek. Zatem nalezy przesmarowac tulejki lozyskujace wirnik i naprawic zespol oporowy. Mycie jak to opisales jest wysoce ryzykowne nie mowiac o szczotkach i komutatorze ktore o ile poradza sobie z kurzem ,to z nafta moga sobie nie poradzic...ten uklad nie znosi tluszczu.Cale szczescie ze zmyles to woda i wysuszyles. |