Czuję się trochę winny.....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Otóż tak gadałem o OMESI że jest naj super i wogóle ( zresztą podtrzymuję to zdanie ) aż mój kumpel z pracy nie mówiąc nic nikomu też sprawił sobie OMESIĘ A (nawet kolor taki jak mojej ) , ale z awariami u niego jest zupełnie inaczej niż u mnie ( to znaczy ja ich nie mam on niestety tak ) Po uporaniu sie z bzdetami i takimi tam rożnymi innymi duperelami wczoraj miało miejsce coś takiego . Jechaliśmy rodzinnie ja swoją on swoją i nagle jego zgasła ( w czasie jazdy ) ( check engine nawet nie mrógnął ) próba odpalenia skończył a się fiaskiem dopiero jak ostygła zapalila oczywiście on wrócił z nosem na kwintę do domu. Dzisiaj zapala ale po 15 sek. obroty wzrastają do 1200-1500 obrotów i takie już pozostają ( wykluczyłem linkę gazu jako powod ... na co jeszcze zwrócić uwagę ( nie ukrywam że jestem dla niego GURU jeśli idzie o OMESIĘ , a przecież mu nie powiem skąd czerpię swoją wiedzę pozatym trochę mi go szkoda bo chociaż jeździł audi 80 to ta przynajmniej się nie psuła a z jego OMESIĘ ciągle coś jest nie tak proszę o w miarę pilną odpowiedź bo konsylium blokowe ( złozone ze specjalistów co jeden to lepszy już zaczyna wymyslać takie niestworzone historie że aż mi słabo )

Pozdrawiam w oczekiwaniu na konstruktywną odpowiedz
Edmund Dantes
  
 
Oczywiscie ze te sorawy jak iskra i czy podaje paliwo jest ok?
Jesli tak.
To sprubuj podmienic czujnik teperatury cieczy chlodzacej(moze wystarczyc go wykrecic i oczysciec styki) ze swojego do jego. Byc moze troche wariuje i podaje niewlaciwa temprature dlatego zimny silnik odpala i trzyma taka dawke tak dlugo, bo do kompa podawny jest sygnal o zimnym silniku
Albo inczej poprostu go odepnij(na zimnym) i zobacz co sie powinno dziac.
A powinno byc tak jak odpalisz przez 3 minuty beda narastaly obroty silnika(max do 1400), potem ciach powinny spasc do standardu. Potem juz samochodu nie powinies opalic bez dodania gazu .
Czujnik jest poatrzac od czoloa silnika po lewesj stronie na wyskosci glowicy i bloku. Sa dwa rodzaje, jeden czarny, inny niebieski. O ile sie nie myle czarnu do lipca 1989 niebieski pozniej.
Plyn bedzie wyciekal wiec szybko z wymianą.

To tak na szybko, przyczyn moze byc wiecej (np lewe powietrze ktorys z wezyków zbyt slabo dokrecony itp)

  
 
Skontroluj przewody i przeczyść regulator dolnych obrotów, może ktorys z wężyków jest pęknięty...

Zgadzam sie z przedmówcą - wygląda na lewe powietrze...