MotoNews.pl
6 Corolka E12 bęzyna 1.6 r2005 problem z odpaleniem (262884/18) - NT
  

Corolka E12 bęzyna 1.6 r2005 problem z odpaleniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie
podejrzewam że cofa się paliwo . Po przekręceniu kluczyka w pozycję ON nie słyszę żeby pompa dobijała paliwo. moje pyt.
gdzie znajduje się przekażnik pompy paliwa i układ ster. pompy.
Japońska wersja toyki.
dz.za sugestię
  
 
a czy w końcu odpala? czy w ogóle nie opala? czy tylko musisz długo kręcić rozrusznikiem? sprawdź świece zapłonowe,czy jest iskra,może bezpiecznik EFI się zjarał -musisz podać więcej szczegółów.
  
 
A skad pomysl ze ma wlaczac pompe po przekreceniu na zaplon?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
sprawa ma się tak: kręcę około 8 s i sam.odpala
Ale wystarczy że przekręcę kluczyk w poz. start na pół sekundy,
np.2razy (czekam po wył w poz.ON aż wył. się pompa) i za trzecim
razem pali na tyk.Sam. ma problem z odpaleniem po, np 3godz.
postoju,poza tym pali na tyk. więc kombinuję , że to cofające się paliwo. sam im dłużej stoi tym dłużej kręcę.np.po godz.postoju 2sek
ale po 4godz.muszę już przypiłować
A czy pompa po przekręceniu kluczyka w poz ON ma dopompować
paliwo nie jestem pewien bo nie pamiętam jak było wcześniej.
a wiele typ.sam.właśnie tak ma
dz.za dalsze sugestię
Swiece nowe
  
 
Cytat:
2011-12-12 14:04:10, lampa pisze:
sprawa ma się tak: kręcę około 8 s i sam.odpala Ale wystarczy że przekręcę kluczyk w poz. start na pół sekundy, np.2razy (czekam po wył w poz.ON aż wył. się pompa) i za trzecim razem pali na tyk.Sam. ma problem z odpaleniem po, np 3godz. postoju,poza tym pali na tyk. więc kombinuję , że to cofające się paliwo. sam im dłużej stoi tym dłużej kręcę.np.po godz.postoju 2sek ale po 4godz.muszę już przypiłować A czy pompa po przekręceniu kluczyka w poz ON ma dopompować paliwo nie jestem pewien bo nie pamiętam jak było wcześniej. a wiele typ.sam.właśnie tak ma dz.za dalsze sugestię Swiece nowe


No i dobrze kombinujesz bo gdyby pompa dobijala zaraz po wlaczeniu zaplonu , to by nie bylo problemu.
A poniewaz w Toyotach komputer silnika uruchamia pompe na podstawie ruchu na czujniku GMP, wiec jak paliwo sie cofa to pozniej nie zdazy osiagnac cisnienia i jest jak jest.
Trzeba wymienic to co jest w baku i znowu bedzie ok.
Zacznij od wyjecia pompy i sprawdzenia czy pompa puszcza czy regulator nie trzyma.Osobiscie najpierw zakladam czujnik cisnienia paliwa i sprawdzam jak narasta i spada cisnienie podczas rozruchu i zatrzymania silnika.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cha , czujnika ciśnienia brak!
zrobiłem tak- wyjąłem pompę z kompresora podałem 4atm
pompa trzyma ciśnienie , podobnie z regulatorem z tym że przy np. 3,2atm puszcza . Moje pytanie - przy jakim ciśnieniu regulator
ma się zamknąć?
dz. za odp.
  
 
Cytat:
2011-12-20 15:01:35, lampa pisze:
Cha , czujnika ciśnienia brak! zrobiłem tak- wyjąłem pompę z kompresora podałem 4atm pompa trzyma ciśnienie , podobnie z regulatorem z tym że przy np. 3,2atm puszcza . Moje pytanie - przy jakim ciśnieniu regulator ma się zamknąć? dz. za odp.

jak 3 atm utrzymuje to ok

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
dopiero dziś sprawdziłem ciśnienie , wydaje się że jest OK.
Kombimuję jeszcze , że może być coś z wtryskami (jazda na LPG)
Wlałem do baku środek do czyszczenia wtrysków. choć myślę że
możliwe jest uszk. cz.temp
Czy Możecie polecić mi jakiś program diagnostyczny + interfejs
do mojej toyki,
lub wyrazić opinię o V-Scan MULTIDIAG STD PL VAG TOYOTA
  
 
Cytat:
2011-12-30 16:21:41, lampa pisze:
dopiero dziś sprawdziłem ciśnienie , [...]



Dopiero dziś (po ponad dwóch tygodniach) wspomniałeś że masz LPG
A próbowałeś zakręcić zawór na butli, pojeździć kilkadziesiąt km na benzynie, a wcześniej zrzucić klemę na 15min ?
Pozdro.
  
 
Zrobiłem wszystko jak Piszesz , przejechałem ponad 500km
na bęzynie, i dlatego drapię się za uchem.Przejadę jeszcze z 200km
i chyba wykręcę wtryski co by je wyczyścić.
A program diag. i tak by się przydał.bo odnoszę wrażenie że po podłączeniu klemy może być np. problem z lambdą .

Pozdro na Nowy Rok i nie tylko
  
 
Cytat:
2011-12-31 23:39:47, lampa pisze:
Zrobiłem wszystko jak Piszesz , przejechałem ponad 500km na bęzynie, i dlatego drapię się za uchem.Przejadę jeszcze z 200km i chyba wykręcę wtryski co by je wyczyścić. A program diag. i tak by się przydał.bo odnoszę wrażenie że po podłączeniu klemy może być np. problem z lambdą . Pozdro na Nowy Rok i nie tylko


Trzeba zakrecic gaz na butli lub odkrecic waz zasilajacy gazowy i wypalic caly gaz z przewodow.....a potem nie podlaczajac gazu pojezdzic i potestowac....czy dokladnie tak zrobiles??
Chodzi o to ze czasami puszczaja wtryski gazowe i nastepuje zagazowanie kolektora po postoju , a gaz zawsze jest w przewodach nawet jak nie przelaczasz na gaz.
Dlatego kiedy kolektor sie zagazuje poprzez nieszczelnosci to masz wtedy mieszanke skrajnie bogata niepalna i dopiero podczas krecenia dopierojak sie przewietrzy kolektor to odpali.
To czeste zjawisko jak jest gazior w aucie.Dlatego zawsze wazne aby to wykluczyc na poczatku zanim sie zacznie kopac w czymkolwiek.
Proponuje zaczynac posty od znamiennego ...Mam instalacje gazowa , ale to nie wina gazu ...i potem i tak sie okazuje ze wina nie gazu tylko instalacji gazowej.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
No przyznaję się , matoł jestem. Zrobiłem wszystko - poza
spuszczeniem gazu z rurek . uszkodzony okazał się elektrozawór
przy reduktorze.
Dzięki pali na tyk
pozdro