Jakie alumy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie jakie największe alumy z oponami można wpakować do mk7?
  
 
Wydaje mi się (choć pewien nie jestem), że 17' a opony to 205/45/17

P.S Ale to już trzeba chyba zaginać ranty...

[ wiadomość edytowana przez: MaRio-sKaTe dnia 2007-07-03 19:47:35 ]
  
 
VinCe miał 18-tki, ale to już było przegięcie

17 to tez praktycznie hardcore, ale da się je zamontowac bez problemów z błotnikami i nadkolami - a oponki 205/40/17 - to najlepszy odpowiednik dla rozmiaru fabrycznego montowanego w essim
  
 
Cytat:
2007-07-03 23:50:15, MAG pisze:
VinCe miał 18-tki, ale to już było przegięcie 17 to tez praktycznie hardcore, ale da się je zamontowac bez problemów z błotnikami i nadkolami - a oponki 205/40/17 - to najlepszy odpowiednik dla rozmiaru fabrycznego montowanego w essim


jesli chodzi o srednice to najlepszy zamiennik to 215/35
  
 
Ja mam 17 opony 205/40/17 i nie uważam żeby to był jakiś totalny hardcore owszem różnica jest ogromna od np. 15 ale jeśli się jeździ z głową to można zakładać bez problemu Oczywiście ważne aby auto było odpowiednio zglebione bo inaczej wygląda powiem delikatnie dziwnie
  
 
Ja swojego Mk7 kombi kupiłem na 205/40/17 wyglądał świetnie , prowadzi się dobrze, ale każda większą dziura to masakra dla zawieszenia i cza uważać na katalizator



PS. Teraz trochę żałuje ,cza będzie zakupić fabryczne opony, bo strasznie leci zawieszenie ( zrobiłem 1k km ) lewy przód do wymiany łącznik + sworzeń .

[ wiadomość edytowana przez: Artib33 dnia 2008-09-29 14:03:53 ]
  
 
Tomcio78 tez ma 18stki
  
 
a ja tak spytam na boku: jaka bedzie roznica w jezdzie przechodze z 185/60/14 na 215/40/16(9j + 23mm dystans), mam na mysli predkosc poczatkowa- bedzie wolniej sie rozpedzal? max. bedzie mniejsza/wieksza? teraz na na 4 osiagam 170km/h na maxa jeszcze nie jechalem